Lexmark globalnym Liderem Bezpieczeństwa Druku 2022
Lexmark, globalny lider technologii przetwarzania obrazu, został ponownie uznany za lidera w dziedzinie globalnego bezpieczeństwa druku przez międzynarodową firmę badawczą Quocirca, specjalizującą się w analizie technologii druku i technologii cyfrowych.
W najnowszym raporcie Print Security Landscape 2022 Quocirca ponownie wskazała firmę Lexmark jako lidera branży w oparciu o jej silną wizję strategiczną i kompleksową ofertę produktów oraz usług z zakresu bezpieczeństwa druku. Dodatkowe kryteria wyboru obejmowały znaczące inwestycje w sprzęt, rozwiązania i usługi oraz infrastrukturę, jak również silną wizję przyszłości.
– Przyznanie po raz kolejny tytułu lidera w dziedzinie bezpieczeństwa druku świadczy o zaangażowaniu Lexmarka w sprawy bezpieczeństwa oraz o wartości naszego podejścia Secure by Design – mówi Mariusz Ożarowski, Managing Director Lexmark Central Europe. – Cieszymy się, że Quocirca potwierdziła, że zaufanie, jakim nasi klienci darzą urządzenia i rozwiązania Lexmarka, jest zasłużone.
Nominując Lexmarka na lidera w dziedzinie bezpieczeństwa druku, firma Quocirca podkreśla następujące zalety firmy:
- Podejście Secure-by-design, w którym kompleksowe funkcje bezpieczeństwa - w tym szyfrowane i podpisane cyfrowo oprogramowanie sprzętowe, technologia bezpiecznego uruchamiania, ciągła weryfikacja i oprogramowanie sprzętowe secure-by-default – są wbudowane we wszystkie urządzenia Lexmark;
- Szeroka oferta usług profesjonalnych, które pomagają klientom w zapewnieniu bezpieczeństwa całej infrastruktury druku;
- Solidna oferta zabezpieczeń druku w chmurze, zgodna z normami SOC2 Type II, ISO 27001 i SSAE 16;
- Szerokie portfolio produktów i usług z zakresu bezpieczeństwa, które obejmuje takie funkcje, jak wykrywanie włamań w czasie pracy, Lexmark Secure Document Monitor (LSDM), zapobieganie utracie danych i zabezpieczenia drukowania w chmurze.
– Lexmark zasłużył na miano lidera w dziedzinie bezpieczeństwa druku. Jego model "secure-by-design" jest dobrze ugruntowany w całej ofercie sprzętowej i uzupełniony szerokim zakresem usług konsultingowych w obszarze bezpieczeństwa oraz solidną ofertą usług drukowania w chmurze. Lexmark zaspokaja potrzeby firm różnej wielkości, od małych i średnich po wielkie korporacje w zakresie bezpieczeństwa druku. – mówi dyrektorka Quocirca Louella Fernandes.
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
Dwa konkursy w Agencji Badań Medycznych w 2025 roku. Do wzięcia 275 mln zł
Agencja Badań Medycznych w przyszłym roku planuje ogłosić dwa konkursy. Pierwszy z nich dotyczy niekomercyjnych badań klinicznych z przewidywaną alokacją w wysokości 200 mln zł, drugi – niekomercyjnych eksperymentów badawczych z pulą w wysokości 75 mln zł. ABM zapowiada, że w 2025 roku skupi się na badaniach własnych, a także budowie rozwoju współpracy międzynarodowej.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.