Lexmark globalnym Liderem Bezpieczeństwa Druku 2022
Lexmark, globalny lider technologii przetwarzania obrazu, został ponownie uznany za lidera w dziedzinie globalnego bezpieczeństwa druku przez międzynarodową firmę badawczą Quocirca, specjalizującą się w analizie technologii druku i technologii cyfrowych.
W najnowszym raporcie Print Security Landscape 2022 Quocirca ponownie wskazała firmę Lexmark jako lidera branży w oparciu o jej silną wizję strategiczną i kompleksową ofertę produktów oraz usług z zakresu bezpieczeństwa druku. Dodatkowe kryteria wyboru obejmowały znaczące inwestycje w sprzęt, rozwiązania i usługi oraz infrastrukturę, jak również silną wizję przyszłości.
– Przyznanie po raz kolejny tytułu lidera w dziedzinie bezpieczeństwa druku świadczy o zaangażowaniu Lexmarka w sprawy bezpieczeństwa oraz o wartości naszego podejścia Secure by Design – mówi Mariusz Ożarowski, Managing Director Lexmark Central Europe. – Cieszymy się, że Quocirca potwierdziła, że zaufanie, jakim nasi klienci darzą urządzenia i rozwiązania Lexmarka, jest zasłużone.
Nominując Lexmarka na lidera w dziedzinie bezpieczeństwa druku, firma Quocirca podkreśla następujące zalety firmy:
- Podejście Secure-by-design, w którym kompleksowe funkcje bezpieczeństwa - w tym szyfrowane i podpisane cyfrowo oprogramowanie sprzętowe, technologia bezpiecznego uruchamiania, ciągła weryfikacja i oprogramowanie sprzętowe secure-by-default – są wbudowane we wszystkie urządzenia Lexmark;
- Szeroka oferta usług profesjonalnych, które pomagają klientom w zapewnieniu bezpieczeństwa całej infrastruktury druku;
- Solidna oferta zabezpieczeń druku w chmurze, zgodna z normami SOC2 Type II, ISO 27001 i SSAE 16;
- Szerokie portfolio produktów i usług z zakresu bezpieczeństwa, które obejmuje takie funkcje, jak wykrywanie włamań w czasie pracy, Lexmark Secure Document Monitor (LSDM), zapobieganie utracie danych i zabezpieczenia drukowania w chmurze.
– Lexmark zasłużył na miano lidera w dziedzinie bezpieczeństwa druku. Jego model "secure-by-design" jest dobrze ugruntowany w całej ofercie sprzętowej i uzupełniony szerokim zakresem usług konsultingowych w obszarze bezpieczeństwa oraz solidną ofertą usług drukowania w chmurze. Lexmark zaspokaja potrzeby firm różnej wielkości, od małych i średnich po wielkie korporacje w zakresie bezpieczeństwa druku. – mówi dyrektorka Quocirca Louella Fernandes.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem
Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.