Komunikaty PR

Lexmark dostosowuje i rozszerza swoją ofertę usług w chmurze

2020-09-24  |  11:00

Lexmark, światowy lider rozwiązań w zakresie przetwarzania obrazu, rozszerza swoją ofertę usług w chmurze o nowe funkcje, dostosowując ją do dzisiejszych potrzeb swoich partnerów. Nowe funkcje pozwolą partnerom na wydajniejszą, jeszcze bardziej dokładną i bezpieczną obsługę klientów, poprzez zdalne monitorowanie urządzeń innych firm, drukowanie bezdotykowe oraz dostęp do bezpłatnego, rozszerzonego katalogu aplikacji premium.

 

Konieczność wprowadzenia pracy zdalnej sprawiła, że rozwój usług w chmurze przestał być głosem przyszłości, ale już dzisiaj oprogramowanie chmurowe jest niezastąpionym elementem w strukturze współczesnego biznesu. Partnerzy Lexmarka w jeszcze większym stopniu niż dotychczas potrzebują odpowiednich narzędzi, żeby efektywnie wykonywać swoją pracę i mobilnie obsługiwać swoich klientów. Dlatego Lexmark jako lider w swoim sektorze, nieustannie pracuje nad własną oferta usług, świadczonych w chmurze.

 

Lexmark Cloud Fleet Management dla zdalnego monitorowania urządzeń innych firm.

Lexmark Cloud Fleet Management (CFM) umożliwia partnerom Lexmark zdalne monitorowanie i zarządzanie urządzeniami Lexmark. Współpracujący technicy mogą zbierać dane z urządzeń swoich klientów z dowolnego miejsca na świecie, oszczędzając swój czas i pieniądze.

 

Podczas pandemii Covid-19 widzieliśmy wyzwania związane z zarządzaniem flotą urządzeń drukujących. Oprócz kosztownego i czasochłonnego procesu wdrożenia oraz kłopotów z obsługą i rekonfiguracją, nasi partnerzy napotkali problemy z dostępem do urządzeń i obawami o bezpieczeństwo pracowników - mówi Grzegorz Najda, Managing Director Lexmark Central Europe.

 

Lexmark CFM nie tylko podnosi wydajność specjalistów współpracujących z Lexmark, ale gwarantuje też sprawność wspomnianych procesów bez konieczności przebywania na miejscu, a co za tym idzie - wyższy poziom bezpieczeństwa pracowników w czasach pandemii.

 

Dzięki najnowszym ulepszeniom CFM, partnerzy Lexmarka mogą zbierać dane na temat drukarek innych firm, nie tylko Lexmarka. Lexmark CFM rejestruje wybrane dane, w tym informacje identyfikacyjne drukarki, informacje o stanie i poziomach materiałów eksploatacyjnych, liczbie stron, stanie urządzeń, a także alerty wysyłane przy użyciu protokołu Simple Network Management Protocol (SNMP) z drukarek innych firm.

 

Tej funkcji dotychczas brakowało naszym partnerom, korzystającym z CFM.  Jesteśmy dumni, że spełniliśmy ich oczekiwania - mówi Sebastian Szpila Enterprise Account Manager Lexmark International Polska.

Teraz Lexmark CFM umożliwia partnerom utrzymanie całej infrastruktury drukowania ich klientów za pomocą jednego zintegrowanego narzędzia.

 

Druk bezdotykowy dla zapewnienia bezpieczniejszego środowiska pracy.

W ramach Lexmark Cloud Print Management i lokalnego Lexmark Print Management, partnerzy Lexmarka mogą oferować swoim klientom funkcję drukowania bezdotykowego w celu zmniejszenia kontaktu z powierzchniami na miejscu pracy – teraz jest to ważniej niż kiedykolwiek, ponieważ klienci starają się zapewnić swoim pracownikom bezpieczniejsze i czystsze środowisko pracy.

Druk bezdotykowy umożliwia użytkownikom drukowanie bez dotykania panelu drukarki. Wystarczy, że użytkownik podejdzie do drukarki, zeskanuje swój identyfikator w celu uwierzytelnienia, a wszystkie zadania w kolejce bedą automatycznie drukowane. Przy początkowym uruchomieniu pojawi się okno dialogowe z przyciskiem anulowania z 3-sekundowym opóźnieniem, aby w razie potrzeby cofnąć działanie.

 

Według IDC do 2021 r. jedna trzecia firm zatrudniających mniej niż 500 pracowników przyjmie ustrukturyzowane zasady zarządzania drukiem i dokumentami obsługiwane przez oprogramowanie oparte na chmurze. Pandemia Covid-19 przyspieszyła ten trend i teraz niezwykle ważnym jest, abyśmy wyposażyli naszych partnerów w niezbędne funkcje na miarę ich dzisiejszych potrzeb - mówi Sebastian Szpila. - Lexmark będzie nadal aktualizować swoją ofertę usług w chmurze, aby umożliwić swoim partnerom jeszcze lepszą i bezpieczniejszą obsługę klientów – dodaje.

 

 

Ułatwiony, bezpłatny dostęp do rozszerzonego katalogu aplikacji premium firmy Lexmark dla sprawnej obsługi urządzeń zarządzanych w chmurze.

Na dodatek, Lexmark upraszcza dostęp do katalogu aplikacji, w tym z kategorii premium, które teraz są bezpłatne dla partnerów. Aplikacje, które pozwolają partnerom Lexmarka na lepszą obsługę urządzeń zarządzanych w chmurze, teraz mogą być łatwo wdrożone prosto z biura bez żadnych dodatkowych kosztów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę! Biuro prasowe
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
Technologie realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
2024-12-20 | 11:00

realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna

Seria realme 14 Pro wprowadza innowacyjną, wrażliwą na zimno technologię zmiany koloru, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży smartfonów. Wykorzystuje ona zaawansowane
Technologie Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
2024-12-20 | 01:00

Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!

To idealny moment, aby wyposażyć swój dom w najnowsze technologie i cieszyć się komfortem oraz bezpieczeństwem na najwyższym poziomie. Wśród prawdziwych, zakupowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.