Lena Lighting Partnerem Forum Miasteczek Polskich 2024
Wielkopolski producent oświetlenia, Lena Lighting z dumą ogłasza swoje partnerstwo z Forum Miasteczek Polskich. To coroczne spotkanie przyciągające samorządowych liderów jest platformą do merytorycznej dyskusji na temat aktualnych wyzwań stojących przed polskimi małymi i średnimi miejscowościami.
Podczas wydarzenia eksperci Lena Lighting wezmą udział w panelu dyskusyjnym pt. „Ekonomiczne i ekologiczne zarządzanie oświetleniem ulic i budynków gminnych - doświadczenia i rekomendacje”. W trakcie panelu podsumują ostatnie tygodnie programu „Rozświetlamy Polskę” oraz podejmą najbardziej aktualne tematy branżowe, jak m.in. nowy standard Environmental Product Declaration czy zagadnienia związane z ekonomicznym i efektywnym procesem projektowym dla małych miast. Nie zabraknie też prezentacji innowacyjnych rozwiązań oświetleniowych.
„Z radością angażujemy się w czwartą edycję Forum Miasteczek Polskich. Jesteśmy przekonani, że nasze doświadczenie związane z oświetleniem może znacząco przyczynić się do dyskusji na temat zrównoważonego rozwoju naszych miast. Jako jeden z największych producentów energooszczędnego oświetlenia w Polsce, mamy wiele cennych spostrzeżeń i danych, którymi chcemy się podzielić z uczestnikami wydarzenia. Na stoisku zaprezentujemy też najnowsze oprawy - mówi Michał Macewicz, Dyrektor Sprzedaży ds. opraw ulicznych i drogowych w Lena Lighting
Forum Miasteczek Polskich to nie tylko przestrzeń do dyskusji, ale także miejsce, gdzie rodzą się konkretne inspiracje i praktyczne rozwiązania dla nowoczesnego zarządzania miejscowościami. W gronie ekspertów reprezentujących administrację państwową, biznes i naukę, uczestnicy będą mieli okazję odkryć inspirujące oraz praktyczne metody zarządzania.
Czwarta edycja Forum, organizowana 11 i 12 września w Warszawie, zapowiada się na wydarzenie pełne intensywnych dyskusji panelowych i sesji plenarnych oferując jeszcze więcej aktualnej wiedzy, także w tak ważnej tematyce jak oświetlenie.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem
Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.