Komunikaty PR

Kup to, co widzisz na ekranie

2023-01-16  |  10:45
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.56 MB )

CBOS podaje, że ponad 90% respondentów nie lubi tradycyjnych reklam. Powód? Zazwyczaj taka forma po prostu nas nudzi, a nawet drażni. Czy to może sygnalizować koniec ery reklam, które znamy? Innowacyjna aplikacja Insbuy to projekt polskich przedsiębiorców, którzy zauważyli znaczący związek pomiędzy reklamą telewizyjną, a sprzedażą internetową. W aplikacji znajdziemy wszystkie meble oraz akcesoria, które pokazano w konkretnym programie (np. wnętrzarskim).

 

Wystarczy smartfon i…to właściwie wszystko.

Wyobraźmy sobie, że oglądamy ulubiony program/serial, kiedy nagle naszą uwagę przykuwa designerski fotel. Wyszukanie konkretnego mebla w sieci wiąże się z godzinami scrollowania, a finalnie i tak nie mamy pewności, że znajdziemy upragniony model ze szklanego ekranu. Zamiast błądzić po stronach internetowych czy innych platformach, warto po prostu przejrzeć dedykowaną aplikację. W Insbuy znajdziemy wszystkie meble, akcesoria, a także ubrania, które pojawiły się w konkretnym formacie video. Co więcej, aplikacja przekieruje nas do sklepu online (np. Allegro), w którym będziemy mogli dokonać płatności za produkt. Sprawnie, intuicyjnie i bezpiecznie.

Jak to właściwie działa?

Aplikacja automatycznie wyszukuje produkty znalezione w formatach video i dopasowuje je do realnych obiektów, które można nabyć za pośrednictwem platform e-commerce. Istotnym ułatwieniem są tagi dające możliwość wyszukania produktów poprzez tekst lub polecenia głosowe. Narzędzie docelowo będzie przeszukiwać materiał wideo i generować pliki graficzne, prezentujące produkty należące do konkretnych kategorii. Twórcy aplikacji nie ograniczają się wyłącznie do jednej platformy czy stacji. - Nasza współpraca zawsze rozpoczyna się od nawiązania kontaktu z producentem contentu. Na przykład, gdyby TikToker modowy pokazał na filmiku kilka stylizacji, to każda z nich byłaby umieszczona na jego Insbuy’owym profilu. Dzięki temu nasza aplikacja wygeneruje ruch do sklepów partnerów, sprzedaż i prowizje zarówno dla nas, jak i dla twórcy. Nie ogranicza się to tylko do TikToka – takie działania można byłoby podjąć na Instagramie, YouTube, a nawet na Netflixie. – wyjaśnia Maciej Szurek, współzałożyciel Insbuy.

Inspiracje sposobem na reklamę?

Insbuy to miejsce dla wszystkich, którzy dostrzegają wokół siebie inspiracje. Czy to piękne wnętrza, czy stylowe ubrania – mianownik pozostaje zawsze ten sam. Czerpanie inspiracji od ludzi wokół nas to innowacyjny sposób, w jaki firmy reklamują swoje produkty. Zamiast po prostu o nich mówić, pokazują odbiorcom, jak można je praktycznie wykorzystać. Ta metoda stała się powszechna chociażby w miejscach takich jak media społecznościowe. Dzielenie się swoimi pasjami to nowy wymiar techniki marketingowej, która transformuje doświadczenie konsumpcji mediów w doświadczenie zakupowe klienta. To jednak nie wszystko. Insbuy pozwala stacjom telewizyjnym mierzyć skuteczność reklamy na podstawie rzeczywistych efektów. W rezultacie reklamodawcy mogą sprawdzić, jaki wpływ na sprzedaż mają ich działania i kampanie marketingowe realizowane w TV.

Reklama podana w formie inspiracji jest znacząco „lżejsza” dla konsumentów, niż ta tradycyjna. Poza tym jest ona dostępna na tzw. on demand, a nie na zasadzie „wpychania” komuś informacji, którą chciał przekazać reklamodawca. Wydaję mi się, że nie może to dawać efektów innych niż po prostu spektakularnych. To jest dokładnie to, czego oczekuje dzisiaj użytkownik, i co najlepiej konwertuje w e-commerce. Insbuy przybliża telewizję i zakupy online – to świetne narzędzie do mierzenia skuteczności lokowania produktu. – dodaje Mikołaj Krzemiński, twórca aplikacji Insbuy.

Od jesieni tego roku w aplikacji dostępne są meble i dodatki prezentowane w siedmiu znanych produkcjach emitowanych na kanałach CANAL+ Domo oraz CANAL+ Kuchnia: „Kupione i co dalej?”, „Remont w 48h”, „Tomasz Pągowski: Projekt Lokalny”, „Tomasz Pągowski: Remont u Ciebie”, „Grunt to ogród”, „Małe-wielkie zmiany”, „Czy na pewno umiesz gotować?”.

Firma współpracuje też z MTV, Tele5 i kolumbijską telewizją Caracol.

 

 

Insbuy - darmowa aplikacja mobilna pozwalająca na przeglądanie oraz zakup produktów
z programów, seriali telewizyjnych i  innych formatów video.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce Biuro prasowe
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

UE chce zmniejszyć udział leków i substancji czynnych z Azji. Nowe przepisy zwiększą możliwości produkcyjne europejskich firm

Komisja Europejska przedstawiła projekt nowego aktu o lekach krytycznych. Jego celem jest rozwiązanie poważnego niedoboru leków i produktów opieki zdrowotnej oraz zmniejszenie zewnętrznej zależności od krytycznych leków i składników. Obecnie 80 proc. substancji czynnych wykorzystywanych w UE do produkcji leków pochodzi z Azji, głównie z Chin i Indii. Czyni to europejski rynek leków podatnym na kryzysy, również o politycznym charakterze.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Żywienie

Naukowcy opracowali czynniki wpływające na długowieczność. Decyduje o niej nie tylko dieta i tryb życia, ale też relacje z rodziną

Wiadomo już, że są pewne czynniki, które sprzyjają długowieczności. Aby dożyć 100, a nawet więcej lat trzeba stosować dietę bogatą w warzywa i owoce, odstawić używki, dbać o regularną aktywność fizyczną i zdrowy sen. Niezwykle ważne są także udane relacje rodzinne i towarzyskie. Prof. Grzegorz Dworacki z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu podkreśla, że kluczem do opracowania czynników długowieczności było wyznaczenie na świecie pięciu tzw. niebieskich stref, w których żyje najwięcej zdrowych, sprawnych i zadowolonych z życia stulatków.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.