Komunikaty PR

Kup to, co widzisz na ekranie

2023-01-16  |  10:45
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.56 MB )

CBOS podaje, że ponad 90% respondentów nie lubi tradycyjnych reklam. Powód? Zazwyczaj taka forma po prostu nas nudzi, a nawet drażni. Czy to może sygnalizować koniec ery reklam, które znamy? Innowacyjna aplikacja Insbuy to projekt polskich przedsiębiorców, którzy zauważyli znaczący związek pomiędzy reklamą telewizyjną, a sprzedażą internetową. W aplikacji znajdziemy wszystkie meble oraz akcesoria, które pokazano w konkretnym programie (np. wnętrzarskim).

 

Wystarczy smartfon i…to właściwie wszystko.

Wyobraźmy sobie, że oglądamy ulubiony program/serial, kiedy nagle naszą uwagę przykuwa designerski fotel. Wyszukanie konkretnego mebla w sieci wiąże się z godzinami scrollowania, a finalnie i tak nie mamy pewności, że znajdziemy upragniony model ze szklanego ekranu. Zamiast błądzić po stronach internetowych czy innych platformach, warto po prostu przejrzeć dedykowaną aplikację. W Insbuy znajdziemy wszystkie meble, akcesoria, a także ubrania, które pojawiły się w konkretnym formacie video. Co więcej, aplikacja przekieruje nas do sklepu online (np. Allegro), w którym będziemy mogli dokonać płatności za produkt. Sprawnie, intuicyjnie i bezpiecznie.

Jak to właściwie działa?

Aplikacja automatycznie wyszukuje produkty znalezione w formatach video i dopasowuje je do realnych obiektów, które można nabyć za pośrednictwem platform e-commerce. Istotnym ułatwieniem są tagi dające możliwość wyszukania produktów poprzez tekst lub polecenia głosowe. Narzędzie docelowo będzie przeszukiwać materiał wideo i generować pliki graficzne, prezentujące produkty należące do konkretnych kategorii. Twórcy aplikacji nie ograniczają się wyłącznie do jednej platformy czy stacji. - Nasza współpraca zawsze rozpoczyna się od nawiązania kontaktu z producentem contentu. Na przykład, gdyby TikToker modowy pokazał na filmiku kilka stylizacji, to każda z nich byłaby umieszczona na jego Insbuy’owym profilu. Dzięki temu nasza aplikacja wygeneruje ruch do sklepów partnerów, sprzedaż i prowizje zarówno dla nas, jak i dla twórcy. Nie ogranicza się to tylko do TikToka – takie działania można byłoby podjąć na Instagramie, YouTube, a nawet na Netflixie. – wyjaśnia Maciej Szurek, współzałożyciel Insbuy.

Inspiracje sposobem na reklamę?

Insbuy to miejsce dla wszystkich, którzy dostrzegają wokół siebie inspiracje. Czy to piękne wnętrza, czy stylowe ubrania – mianownik pozostaje zawsze ten sam. Czerpanie inspiracji od ludzi wokół nas to innowacyjny sposób, w jaki firmy reklamują swoje produkty. Zamiast po prostu o nich mówić, pokazują odbiorcom, jak można je praktycznie wykorzystać. Ta metoda stała się powszechna chociażby w miejscach takich jak media społecznościowe. Dzielenie się swoimi pasjami to nowy wymiar techniki marketingowej, która transformuje doświadczenie konsumpcji mediów w doświadczenie zakupowe klienta. To jednak nie wszystko. Insbuy pozwala stacjom telewizyjnym mierzyć skuteczność reklamy na podstawie rzeczywistych efektów. W rezultacie reklamodawcy mogą sprawdzić, jaki wpływ na sprzedaż mają ich działania i kampanie marketingowe realizowane w TV.

Reklama podana w formie inspiracji jest znacząco „lżejsza” dla konsumentów, niż ta tradycyjna. Poza tym jest ona dostępna na tzw. on demand, a nie na zasadzie „wpychania” komuś informacji, którą chciał przekazać reklamodawca. Wydaję mi się, że nie może to dawać efektów innych niż po prostu spektakularnych. To jest dokładnie to, czego oczekuje dzisiaj użytkownik, i co najlepiej konwertuje w e-commerce. Insbuy przybliża telewizję i zakupy online – to świetne narzędzie do mierzenia skuteczności lokowania produktu. – dodaje Mikołaj Krzemiński, twórca aplikacji Insbuy.

Od jesieni tego roku w aplikacji dostępne są meble i dodatki prezentowane w siedmiu znanych produkcjach emitowanych na kanałach CANAL+ Domo oraz CANAL+ Kuchnia: „Kupione i co dalej?”, „Remont w 48h”, „Tomasz Pągowski: Projekt Lokalny”, „Tomasz Pągowski: Remont u Ciebie”, „Grunt to ogród”, „Małe-wielkie zmiany”, „Czy na pewno umiesz gotować?”.

Firma współpracuje też z MTV, Tele5 i kolumbijską telewizją Caracol.

 

 

Insbuy - darmowa aplikacja mobilna pozwalająca na przeglądanie oraz zakup produktów
z programów, seriali telewizyjnych i  innych formatów video.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT Biuro prasowe
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.