Kto używa Surface Go 2?
Między 1 lipca 2019 r. a 30 czerwca 2020 r., na terenie CEE (Europa Środkowo-Wschodnia) wśród najchętniej kupowanych przez użytkowników sprzętów z portfolio Microsoft Surface znalazły się Surface Go 2, Surface Pro 7 oraz Surface Laptop 3. Przy wyborze urządzeń z linii Surface, konsumenci zwracają szczególną uwagę na wydajność, mobilność, wysokiej jakości mikrofony do rozmów, szeroki wachlarz zastosowań, długi czas pracy na baterii, jak i nowoczesny design.
Obszar CEE obejmuje takie kraje, jak Polska, Czechy, Słowacja, Słowenia, Estonia, Litwa, Łotwa, Rumunia i Bułgaria. Największy procentowy udział w sprzedaży urządzeń w tym regionie zgarnia Surface Go 2.
Aż 34 proc. sięga po najmniejszy komputer z linii Surface
Surface Go 2 to urządzenie 2w1, będące najmniejszym przedstawicielem rodziny Surface. Wyposażone w 10,5-calowy, dotykowy ekran Pixel Sense™ oferuje wszechstronność tabletu i laptopa oraz długi czas pracy na jednym ładowaniu. Idealnie sprawdzi się w codziennych zadaniach, takich jak obsługa poczty e-mail, zadaniach domowych dla dzieci, zdalnej nauce i rozrywce dla całej rodziny bez względu na miejsce. Znajdzie zastosowanie także w przypadku słuchania muzyki, podcastów czy audiobooków. Wbudowane w urządzenie mikrofony studyjne, pozwalają usłyszeć użytkownika głośno i wyraźnie. Surface Go 2 jest doskonały jako drugie urządzenie przydatne w domu oraz w podróży.
Starszy brat
Surface Pro 7 zachowuje idealną równowagę, pomiędzy wydajnością laptopa a mobilnością tabletu. Wybiera go około 32 proc. użytkowników. Komputer zamknięty w uniwersalnej konstrukcji, dostosowuje się do każdego stylu pracy. W biurze, w domu, wszędzie tam, gdzie zostanie zabrany. Sprzęt 2w1 z ekranem dotykowym PixelSense™, o wysokiej rozdzielczości i przekątnej 12,3 cala, posiada również zaawansowany procesor 10. generacji Intel® Core™, funkcję szybkiego ładowania i baterię wystarczającą na cały dzień użytkowania. Podobnie jak Surface Go 2, w Pro 7 nie brakuje wysokiej jakości mikrofonów studyjnych. Obecność Dolby® Audio™ Premium zapewnia wyraźny i czysty dźwięk dla muzyki i filmów.
Komu laptopa?
Surface Laptop 3 powstał z myślą o osobach, które na co dzień cenią sobie świetny design i wydajność w smukłej i lekkiej obudowie. Klasyczną formę i niezawodną technologię wybiera 10 proc. użytkowników. Na uwagę zasługuje jakość wykonania, szybkość działania komputera, czas pracy baterii oraz procesor, zapewniający wielozadaniowość. Dzięki funkcji Instant On, wybudzenie urządzenia ze stanu uśpienia następuje natychmiastowo. Na pokładzie Surface Laptop 3 znajdują się też mikrofony studyjne i głośniki Omnisonic, które dostarczają wciągający dźwięk Dolby® Audio™ Premium. Szybkie ładowanie odbywa się tutaj za sprawą technologii Fast Charging. Laptop można kupić w wersjach: 13,5”, 15”, czarnej, platynowej, z klawiaturą wykończoną miłą w dotyku Alcantarą lub bez.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany
Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Praca
Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.