Kożuchowska, Pisarek, Tyszka, Jankes i Lewandowski w kampanii Huawei
Małgorzata Kożuchowska, Karolina Pisarek, Marcin Tyszka, Krzysztof Jankes Jankowski oraz Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Europie, wystąpili we wspólnym filmie promującym ekosystem produktów i usług Huawei w ramach kampanii Together 2020. Film łączy 5 influencerów, pokazując, jak każdy z nich w naturalnym dla siebie otoczeniu korzysta z urządzeń Huawei i za ich pośrednictwem inspiruje pozostałych do kreatywnych działań.
Małgorzata Kożuchowska, znana i utytułowana aktorka filmowa, teatralna i telewizyjna, jest nową twarzą w gronie influencerów związanych z Huawei.
- Współpraca z Małgorzatą Kożuchowską, niezwykle lubianą przez Polaków aktorką, to dla nas zaszczyt i przyjemność. Małgorzata jest osobą, która niewątpliwie inspiruje innych, dlatego jej obecność w spocie, który opowiada właśnie o inspiracji, idealnie koresponduje z jej marką osobistą. To samo dotyczy pozostałych, wspaniałych osobowości zaangażowanych w ten projekt, z którymi współpracujemy już od dłuższego czasu – każda z nich jest ekspertem w innej dziedzinie, a różnorodność ich talentów pozwala nam pokazać w jednym filmie, jak różnorodny jest świat Huawei – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
Kampania prezentuje Huawei jako „power brand” dostarczający konsumentom zaawansowane urządzenia klasy premium. Flagowe urządzenia Huawei obecne w kampanii prezentują bogactwo i wszechstronność portfolio marki, nie tylko na poziomie hardware, ale także na poziomie rozwiązań software, takich jak funkcja Huawei Share, która pozwala łączyć urządzenia Huawei ze sobą i przesyłać między nimi dane.
- Bardzo się cieszę, że mogę wziąć udział w kampanii marki znanej z tworzenia innowacyjnych produktów. Tym bardziej, że to kampania nieco inna od poprzednich, bo prezentująca różnorodność produktów Huawei i rozwiązania, które łączą się w jeden spójny ekosystem. Żyjemy w świecie, w którym dobrze wykorzystana technologia łączy się ze sobą, pozwala nam być razem mimo odległości, pozwala tworzyć i rozwijać się. Film, w którym miałam przyjemność zagrać wspólnie z kolegami i koleżankami różnych profesji, niesie właśnie to przesłanie – mówi Małgorzata Kożuchowska.
W kampanii prezentowane są: smartfon P40 Pro, ultrabook MateBook X Pro, tablet MatePad Pro, smartwatch Watch GT 2, słuchawki FreeBuds 3 i nowy w portfolio głośnik Sound X. Kampania komunikuje strategię firmy „1+8+N”, w której 1 to smartfon jako centrum ekosystemu, otoczony przez 8 urządzeń z innych kategorii i wzbogacony przez usługi partnerów zewnętrznych oznaczonych jako N.
Wideo zostanie opublikowane na kanałach social media Huawei, a także na profilach influencerów zaangażowanych w projekt.
- Produkty marki są obecne w moim codziennym życiu od dłuższego czasu – zawsze mam przy sobie smartfon P40 Pro, z którym praktycznie się nie rozstaję, korzystam też ze słuchawek i smartwatcha. Prowadzę bardzo intensywny tryb życia, często jestem w podróży, dlatego doceniam rozwiązania, które sprawiają, że kilka różnych urządzeń potrafi ze sobą współdziałać – to ułatwia życie i pracę – mówi Karolina Pisarek.
- Miałem okazję doświadczyć wielokrotnie, że smartfon Huawei może z powodzeniem zastąpić aparat fotograficzny. Jestem w stanie wykonać nim profesjonalną sesję zdjęciową, z przekonaniem, że powstaną zdjęcia w jakości, która pozwoli wykorzystać je jako materiał na okładkę magazynu czy do druku na dużym formacie. To co teraz mnie zainteresowało i świetnie się sprawdza - to funkcja One Hop, która pozwala błyskawicznie przesłać duże ilości danych ze smartfona Huawei na laptop, i co bardzo ważne w przypadku zdjęć - bez strat w ich jakości. Z punktu widzenia fotografa to niezwykle praktyczne rozwiązanie, pozwalające oszczędzić cenny czas w pracy – komentuje Marcin Tyszka.
W komunikacji digital pojawi się także związany z kampanią konkurs, w którym będzie można wygrać flagowy smartfon Huawei P40 Pro, smartwatch Watch GT 2 oraz słuchawki FreeBuds 3. Zadaniem konkursowym będzie pokazanie na Instagramie lub Instagram Stories sposobów na łączenie kilku czynności na raz. Warunkiem udziału w konkursie jest użycie hashtagu #together2020 oraz oznaczenie @huaweimobilepl. Najbardziej kreatywne posty zostaną nagrodzone. Konkurs wystartuje 10 sierpnia i potrwa do 19 sierpnia.
Kampania Huawei Together 2020 to kampania marketingowa 360 stopni, która poza działaniami digital realizowana jest poprzez emisję 60- i 30-sekundowych spotów w największych stacjach telewizyjnych, komunikację na nośnikach OOH na warszawskim lotnisku, a także poprzez działania PR.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.