Kampania #niedajsięzdefiniować marki Motorola z prestiżową nagrodą Golden Arrow
23 czerwca 2023 r.: Motorola otrzymała branżową nagrodę Golden Arrow 2023 w kategorii wyzwanie marketera – product launch. Jury konkursu doceniło kampanię #niedajsięzdefiniować promującą, przy współpracy z artystami pokolenia Z, takie wartości jak różnorodność i swoboda wyrażania siebie.
Głównym celem kampanii marki Motorola było uświadomienie opinii publicznej, że szufladkowanie i mylne postrzeganie ludzi bez zgłębiania oraz poznania ich historii, jest w naszych czasach poważnym społecznym wyzwaniem. W przygotowaniu materiałów do kampanii wzięli udział bezkompromisowi artyści młodego pokolenia: Margaret, Tymek, Natalia Nykiel oraz Young Multi. Motorola w ramach #niedajsięzdefiniować stworzyła wraz z artystami cykl filmów wideo, w których opowiadali oni o swoich prywatnych, pozascenicznych pasjach oraz zajawkach i odkrywali nieznane do tej pory fragmenty własnego życia. Materiały były inspiracją dla osób z pokolenia Z, aby podążały własną drogą, nie oglądając się na krytykę oraz brak zrozumienia ze strony innych.
- Wyróżnienie naszej kampanii utwierdza mnie w przekonaniu, że warto czasem wyjść poza schemat. Marketing może mieć swoje pozytywne oblicze i skłaniać nas do refleksji. Cieszę się, że coraz więcej marek korzysta z okazji, aby inspirować, uczyć czy przełamywać schematy – powiedziała Anna Staszyńska, Head of Marketing w firmie Motorola, która miała przyjemność osobiście odebrać nagrodę Golden Arrow 2023 na uroczystej gali 22 czerwca - Pokolenie, do którego chcieliśmy dotrzeć z naszym przekazem, często jest definiowane jako to, dla którego życie wirtualne jest ważniejsze niż realne. To krzywdzący stereotyp. Ambasadorzy, których zaprosiliśmy do udziału w kampanii, to właśnie artyści tego pokolenia. To młodzi ludzie, którzy bez wątpienia osiągnęli sukces i porywają tłumy fanów. Są postrzegani poprzez swój sceniczny wizerunek, lub to jak przedstawiają ich media. Nie zastanawiamy się nad tym, kim naprawdę są.
Kampania #niedajsięzdefiniować towarzyszyła premierze smartfona motorola edge 30 neo jesienią 2022 roku. Przygotowane wraz z ambasadorami marki filmy wideo odnotowały ponad milion wyświetleń na YouTube oraz ponad 18 milionów wyświetleń na TikToku. Za koncept i realizację kampanii w obszarze digital i social media odpowiadała agencja Tigers, natomiast za zakres działań PR agencja Rumour.
Dodatkowe informacje:
- O konkursie Golden Arrow (strona oficjalna): https://goldenarrow.pl/o-konkursie/

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć
Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.