Komunikaty PR

Kampania #niedajsięzdefiniować marki Motorola z prestiżową nagrodą Golden Arrow

2023-06-23  |  13:00
Biuro prasowe

23 czerwca 2023 r.: Motorola otrzymała branżową nagrodę Golden Arrow 2023 w kategorii wyzwanie marketera – product launch. Jury konkursu doceniło kampanię #niedajsięzdefiniować promującą, przy współpracy z artystami pokolenia Z, takie wartości jak różnorodność i swoboda wyrażania siebie.

Głównym celem kampanii marki Motorola było uświadomienie opinii publicznej, że szufladkowanie i mylne postrzeganie ludzi bez zgłębiania oraz poznania ich historii, jest w naszych czasach poważnym społecznym wyzwaniem. W przygotowaniu materiałów do kampanii wzięli udział bezkompromisowi artyści młodego pokolenia: Margaret, Tymek, Natalia Nykiel oraz Young Multi. Motorola w ramach #niedajsięzdefiniować stworzyła wraz z artystami cykl filmów wideo, w których opowiadali oni o swoich prywatnych, pozascenicznych pasjach oraz zajawkach i odkrywali nieznane do tej pory fragmenty własnego życia. Materiały były inspiracją dla osób z pokolenia Z, aby podążały własną drogą, nie oglądając się na krytykę oraz brak zrozumienia ze strony innych.

- Wyróżnienie naszej kampanii utwierdza mnie w przekonaniu, że warto czasem wyjść poza schemat. Marketing może mieć swoje pozytywne oblicze i skłaniać nas do refleksji. Cieszę się, że coraz więcej marek korzysta z okazji, aby inspirować, uczyć czy przełamywać schematy – powiedziała Anna Staszyńska, Head of Marketing w firmie Motorola, która miała przyjemność osobiście odebrać nagrodę Golden Arrow 2023 na uroczystej gali 22 czerwca - Pokolenie, do którego chcieliśmy dotrzeć z naszym przekazem, często jest definiowane jako to, dla którego życie wirtualne jest ważniejsze niż realne. To krzywdzący stereotyp. Ambasadorzy, których zaprosiliśmy do udziału w kampanii, to właśnie artyści tego pokolenia. To młodzi ludzie, którzy bez wątpienia osiągnęli sukces i porywają tłumy fanów. Są postrzegani poprzez swój sceniczny wizerunek, lub to jak przedstawiają ich media. Nie zastanawiamy się nad tym, kim naprawdę są.

Kampania #niedajsięzdefiniować towarzyszyła premierze smartfona motorola edge 30 neo jesienią 2022 roku. Przygotowane wraz z ambasadorami marki filmy wideo odnotowały ponad milion wyświetleń na YouTube oraz ponad 18 milionów wyświetleń na TikToku. Za koncept i realizację kampanii w obszarze digital i social media odpowiadała agencja Tigers, natomiast za zakres działań PR agencja Rumour.

Dodatkowe informacje:

  • O konkursie Golden Arrow (strona oficjalna): https://goldenarrow.pl/o-konkursie/
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.