Komunikaty PR

Już w najbliższą sobotę startują mistrzostwa polski DJ-ów – IDA Poland 2021

2021-08-18  |  18:06
Biuro prasowe
Do pobrania 08_final ( 0.73 MB )

W sobotę 21 sierpnia w industrialnej przestrzeni gdańskiej 100czni po raz piętnasty polscy DJ-e będą walczyli o tytuł najlepszego! Mistrzowie zostaną wyłonieni w trzech kategoriach: scratch, show 

i technical. Zwycięzcy krajowej edycji wezmą udział w światowym finale IDA pod koniec 2021 roku. 

IDA – z miłości do muzyki

IDA (International DJ Association) jest międzynarodową organizacją zrzeszającą DJ-ów z całego świata, która powstała w 2006 roku. Należy do niej aż 15 krajów członkowskich. Mistrzostwa IDA Poland 2021 powered by Technics to wydarzenie skierowane do profesjonalistów, amatorów oraz pasjonatów DJ-ingu, muzyki i lifestyle’u. Impreza od lat cieszy się ogromną popularnością wśród słuchaczy, co najlepiej świadczy o wysokiej klasie i randze polskich artystów na arenie międzynarodowej. 

– Przewodnią ideą IDA jest promocja turntablizmu, czyli formy posługiwania się gramofonem 

i mixerem jako pełnoprawnymi instrumentami muzycznymi. Chciałbym serdecznie zaprosić wszystkich pasjonatów DJ-ingu, zajawkowiczów ciętych dźwięków, jak również koneserów dobrej muzyki na tegoroczną edycję Mistrzostw Polski DJ-ów IDA Poland 2021, która odbędzie się w 100czni – mówi Krass-T, dyrektor IDA Poland. 

Dzień wypełniony muzyką w 100czni

Mistrzostwa IDA Poland 2021 rozpoczną się w samo południe i zakończą późno w nocy klimatycznym after party w 100czni. Lokalizacja jest nie bez znaczenia. To nowy projekt kulturalny, który przenosi na trójmiejski grunt klimat znany z innych dużych europejskich miast. Za pomocą kontenerów cargo na terenie Stoczni Gdańskiej powstało #mia100wmieście – ekosystem, który przyciąga połączeniem artystycznego nieładu, mocą kulturalnych wydarzeń, wysoką jakością jedzenia i niezobowiązującą atmosferą. Dobrej muzyce podczas Mistrzostw IDA Poland 2021 będzie więc towarzyszyła jedyna 

w swoim rodzaju przestrzeń w odświeżonej, miejskiej odsłonie. 

 

Harmonogram wydarzeń: 

12:00 – Otwarcie obiektu

13.30-16.00 – Eliminacje w kategorii Scratch - relacja na żywo (livestream)

16.00-17.00 – Soundcheck - przygotowanie do zawodów na Scenie Głównej

17.00-20.00 – Warm Up DJ sety

20.00-21.30 – Mistrzostwa Polski IDA 2021 na Scenie Głównej - relacja na żywo (livestream) Wydarzenie poprowadzi DJ Eprom

22.00 – After party w 100czni 

Line up: DJ Eprom, VaZee, Falcon1, Krass-T

Technics – sponsor tytularny z długą muzyczną tradycją

Tegorocznym sponsorem tytularnym polskiego finału IDA została marka Technics, która jest mocno związana z początkami DJ-ingu i turntablizmu, sięgającymi lat 70. – Gramofony z serii sl-1200 towarzyszą najlepszym DJ-om nieprzerwanie od prawie 50 lat, dlatego tak bardzo cieszę że, 

w tym roku Technics jest naszym sponsorem tytularnym – podkreśla Krass-T, dyrektor IDA Poland.

– Marka Technics od momentu powstania ponad 40 lat temu jest ściśle związana z tematyką 

DJ-ską. Na tak ważnych zawodach nie mogłoby zabraknąć marki Technics, której gramofony od lat 

są wybierane przez najlepszych DJ-ów na świecie. Każdy muzyk doskonale zna legendarne gramofony Technics, w szczególności słynne modele z serii SL1200, od dekad uchodzące za punkt odniesienia i pozostające niepodważalnym numerem jeden na rynku. Podczas Mistrzostw Polski IDA 2021 chcemy zaprezentować szerszej publiczności nowy model SL-1210 MK7 - lżejszy, stabilniejszy i stworzony by jak najbardziej sprostać wymaganiom DJów.

Jednocześnie nie bez znaczenia pozostaje też to, że obecnie jesteśmy świadkami gigantycznego wzrostu zainteresowania płytami winylowymi wśród miłośników muzyki. To własnie na ich potrzeby Technics nieustannie poszerza swoją gamę produktów i niebawem zaprezentuje nowe modele.  

– mówi Jędrzej Ziółkowski, Marketing Manager marki Technics, sponsora tytularnego IDA 2021.

Organizatorzy IDA Poland 2021

Organizatorem tegorocznej edycji wydarzenia jest Krass-T, dyrektor IDA Poland, przy współpracy 

ze Spinlab DJ School. Sponsorem tytularnym wydarzenia jest marka Technics. 

Więcej informacji można znaleźć na oficjalnym fanpage’u IDA Poland na Facebooku

oraz w wydarzeniu Mistrzostwa Polski DJ-ów IDA 2021

 

■ Kilka słów o serii gramofonów Technics 1200

W 1972 roku na rynku pojawił się gramofon z napędem bezpośrednim – SL-1200. Bardzo szybko stał się najlepiej sprzedającym modelem, z wynikiem łącznej sprzedaży wynoszącym 3,5 miliona sztuk. Wyróżniał się wysokimi obrotami, wytrzymałością oraz łatwością obsługi. Gramofon cieszył się również wielkim podziwem zarówno u didżejów, jak i zwyczajnych entuzjastów, co przyczyniło się do wyzwolenia kultury DJ-skiej, w takich dziedzinach jak elektroniczna muzyka taneczna. Do dzisiaj seria cieszy się ogromnym uznaniem ze strony didżejów na całym świecie. 

W celu uzyskania więcej informacji, zachęcamy do odwiedzenia oficjalnej strony Technics – www.technics.com, profilu na Facebooku oraz Twittera (@technics)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.