Jesienne kampanie marketingowe Huawei – spoty telewizyjne i influencerzy
Dwie kampanie telewizyjne Huawei - produktowa i wizerunkowa – wystartują 8 października w największych stacjach telewizyjnych w kraju. Kampania produktowa, w którą zaangażowany jest ambasador marki Robert Lewandowski, promuje nowy laptop Huawei MateBook X. Z kolei kampania wizerunkowa komunikuje 16-letni wkład Huawei w rozwój infrastruktury telekomunikacyjnej w Polsce i zaangażowanie marki w podnoszenie jakości życia polskich konsumentów.
Od 1 do 25 października trwa także telewizyjna odsłona kampanii #mójHuawei – Robert Lewandowski jest bohaterem spotu promującego najpotężniejszy tablet w portfolio marki, Huawei MatePad Pro, oraz dwa inne urządzenia - najnowszy smartwatch Watch GT 2 Pro oraz słuchawki FreeBuds Pro. Najnowsze słuchawki Huawei będą bohaterem oddzielnej kampanii (radio i digital od 15 października), tak samo jak nowy smartfon Huawei P smart 2021 (działania digital od 8 października).
- Intensywnie komunikujemy nowe produkty i obecność marki na polskim rynku, a kilka równoległych kampanii i bogactwo oferty to najlepszy dowód na to, że dla Huawei Polska była i nadal jest jednym z najważniejszych rynków na świecie - mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
„Bardzo smukły, bardzo lekki, bardzo mój”
Kampania promująca laptop MateBook X to kampania 360 stopni, która poza emisją spotów telewizyjnych, będzie prowadzona także w radiu, w kanałach digital i na nośnikach OOH. Robert Lewandowski pojawi się zarówno w telewizji, jak i w spotach radiowych, podkreślając najważniejsze cechy nowego laptopa, czyli jego smukłość, lekkość i osobisty charakter. Emisja w radiu i telewizji ruszy 8 października, a komunikacja na nośnikach OOH w największych miastach zaplanowana jest na listopad.
Spot telewizyjny z udziałem Roberta Lewandowskiego można obejrzeć pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=zrdU0mksj6k&feature=youtu.be.
„Łączymy Polskę od 16 lat”
W spocie wizerunkowym Huawei pokazuje, że jest ważnym uczestnikiem polskiej gospodarki i kluczowym elementem sektora telekomunikacyjnego, a technologie dostarczane przez firmę przekładają się wprost na wyższy standard życia Polaków.
Huawei jest obecny w Polsce od 16 lat. Dostarcza infrastrukturę telekomunikacyjną i oferuje szerokie portfolio urządzeń elektroniki konsumenckiej. Współpracuje z najważniejszymi polskimi operatorami, a także z uczelniami wyższymi – w ten sposób wspiera rozwój technologiczny, naukowy i gospodarczy kraju. W Warszawie działa centrum badań i rozwoju Huawei, które pracuje nad nowymi rozwiązaniami w obszarze oprogramowania i wykorzystania technologii. Warszawa jest również regionalnym hubem dla 28 krajów regionu CEE&Nordics. Łącznie, pośrednio i bezpośrednio, Huawei tworzy w Polsce ponad 3000 miejsc pracy.
Huawei to największa firma telekomunikacyjna w kraju, która w samym 2018 roku zapłaciła w Polsce 182 miliony złotych podatku VAT i 100 milionów złotych CIT, a na lokalne zakupy wydała 319 milionów złotych.
Spot wizerunkowy dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=9v9vyGlN-1A&feature=youtu.be.
Nowy smartfon i słuchawki - kolejne kampanie marketingowe
Smartfon Huawei P smart 2021 to nowa propozycja w portfolio marki, skierowana do osób poszukujących stylowego, nowoczesnego telefonu w atrakcyjnej cenie. Działania marketingowe będą prowadzone w kanałach digital od 8 października oraz będą wspierane przez komunikację PR.
Robert Lewandowski pojawi się ponownie w kampanii dedykowanej nowym słuchawkom FreeBuds Pro, pierwszym na świecie bezprzewodowym słuchawkom z funkcją inteligentnej, dynamicznej redukcji szumów. Lewandowski wystąpi w filmie promocyjnym w towarzystwie aktorki Małgorzaty Kożuchowskiej i fotografa Marcina Tyszki – film ten będzie głównym elementem kampanii digitalowej. Od 15 października w największych stacjach radiowych emitowane będą również dwa spoty promujące nowy produkt. Kanały influencerów zaangażowanych w projekt, a także kanały social media Huawei, zostaną również wykorzystane do wsparcia tej komunikacji.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.