Jesienna oferta: smartwatche Huawei, w tym Watch GT 2 Pro, w atrakcyjnych cenach
Huawei przygotował atrakcyjną, jesienną ofertę na wybrane smartwatche marki, w tym na najnowszy Huawei Watch GT 2 Pro, który teraz można kupić w rekomendowanej cenie detalicznej 1099 zł. W ofercie znalazł się także zaprezentowany niedawno zegarek dla amatorów fitnessu – Huawei Watch Fit – dostępny za 449 zł. W promocji można znaleźć także smartwatche z serii Huawei Watch GT 2 (46 mm) – każdy z trzech modeli można kupić w rekomendowanej cenie 799 zł. Oferta potrwa do 1 listopada.
Dostępność
Smartwatche w nowych cenach można kupić w oficjalnym sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie oraz w sklepach Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom.
Huawei Watch GT 2 Pro
Huawei Watch GT 2 Pro to smartwatch premium marki, którego tarczę zabezpiecza szafirowe szkło, jeden z najbardziej wytrzymałych materiałów na świecie. Wykonana z tytanu koperta zabezpiecza zegarek przed wstrząsami, a tylna część obudowy, gdzie zlokalizowano czujniki monitorujące między innymi tętno czy poziom stresu, zawiera ceramiczne elementy. Smartwatch może pracować nawet 2 tygodnie na jednym ładowaniu i obsługuje również funkcje bezprzewodowego ładowania zwrotnego.
Huawei Watch GT 2 Pro obsługuje rekordowe 100 trybów sportowych, w tym bieganie, triathlon, jogę, fitness, a nawet narciarstwo i golfa. Smartwatch rejestruje dystans, spalone kalorie, tętno, tempo, monitoruje poziom stresu, a także pozwala kontrolować jakość snu.
Huawei Watch Fit
Huawei Fit to inteligentny zegarek treningowy dedykowany fanom fitnessu – wyposażony jest w czytelny wyświetlacz AMOLED oraz tryb umożliwiający wyświetlanie animacji z ćwiczeniami. Smartwatch wyposażony jest w baterię, której naładowanie zajmuje jedynie 1,5 godziny i wystarcza nawet na 10 dni pracy. Watch Fit obsługuje 96 trybów sportowych, w tym ćwiczenia na siłowni, bieganie, jazdę na rowerze, pływanie, jogę, a także 12 kursów fitness. Smartwatch umożliwia monitorowanie stanu zdrowia, a także snu i stresu.
Huawei Watch GT 2 (46 mm)
Oferta obejmuje również smartwatche z popularnej serii Watch GT 2 (46 mm) w wersji Sport, Active i Classic. Smartwatche wyróżniają się długim czasem pracy – do 2 tygodni na jednym ładowaniu, atrakcyjnym designem oraz rozbudowanymi funkcjami sportowymi.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.