Jabra Elite 45h: dłuższa żywotność baterii i szybsze ładowanie
W tym miesiącu pojawi się w sprzedaży w Polsce długo oczekiwany nauszny zestaw słuchawkowy Jabra Elite 45h. Jabra Elite 45h wyposażono w baterię o dłuższej żywotności oraz bardziej wydajną funkcję ultraszybkiego ładowania.
Podczas tegorocznych targów CES Jabra, lider w dziedzinie komunikacji i rozwiązań biurowych dla firm, zaprezentowała najlepsze w swojej klasie bezprzewodowe słuchawki nauszne*. Finalnie żywotność baterii w zestawie Elite 45h wynosi aż do 50 godzin na jednym ładowaniu (początkowo zakładano, że czas ten wyniesie do 40 godzin na jednym ładowaniu), a funkcja ultraszybkiego 15-minutowego ładowania pozwala na 10 godzin pracy urządzenia (czas ten został wydłużony aż o 2 godziny).
Jabra Elite 45h zostały zaprojektowane jako najlepszy zestaw słuchawkowy w kategorii cenowej poniżej 100 Euro. Korzystając ze swojej wiedzy i doświadczenia zdobywanego na przestrzeni dziesięcioleci oraz technologii audio siostrzanej firmy GN Hearing (producenta światowej klasy aparatów słuchowych), Jabra stworzyła funkcję MySound, która przenosi użytkownika na zupełnie inny poziom doznań muzycznych. Dostęp do MySound możliwy jest za pomocą dedykowanej aplikacji Sound+, w której użytkownik ma możliwość wykonania testu słuchu. Na podstawie otrzymanych danych MySound kalibruje słuchawki, aby zaoferować naprawdę spersonalizowane ustawienia dźwięku, dostosowane do każdego indywidualnego profilu słuchowego użytkownika**.
Najważniejsze cechy i specyfikacja:
• Do 50 godzin pracy na baterii (na jednym ładowaniu)
• Ultraszybkie ładowanie – 10 godzin w 15 minut
• Duży głośnik 40 mm zapewnia doskonałe wrażenia muzyczne
• Możliwość zoptymalizowania wrażeń muzycznych na podstawie indywidualnego profilu słuchowego dzięki MySound
• Lekkie i przenośne, ważą zaledwie 160 g
• Pojedyncze złożenie pozwala na ułożenie słuchawek płasko, dzięki czemu łatwo mieszczą się w torbie
• Obsługują Bluetooth 5.0 dla doskonałej jakości połączeń
• Technologia podwójnego mikrofonu zapewnia krystalicznie czyste połączenia nawet w hałaśliwym otoczeniu
• Dostęp do Amazon Alexa **, Siri® i Google Assistant za dotknięciem jednego przycisku
• Konfigurowalny korektor muzyki dostępny w aplikacji Jabra Sound +
Jabra stale dąży do poprawy wydajności swoich urządzeń poprzez wprowadzanie aktualizacji oprogramowania i ustawień, jak również zapewniając weryfikację wydajności rozwiązań przez osoby/firmy niezależne. Połączenie tego charakterystycznego dla Jabra podejścia, istotnych ulepszeń w oprogramowaniu firmowym oraz zewnętrznych testów sprawiło, że w modelu Jabra Elite 45h udało się w znaczący sposób wydłużyć żywotność baterii w stosunku do pierwotnych założeń. W tak atrakcyjnej cenie produkt ten oferuje użytkownikom doskonałej jakości uderzenie dźwięku.
Cena i dostępność:
Jabra Elite 45h dostępne będą juz wkrótce w wybranych sklepach detalicznych, rekomendowana cena rynkowa to 429,99 zł.
Słuchawki dostępne są w czterech kolorach - Titanium Black, Gold Beige, Navy i Copper Black (na wyłączność dla Amazon).
* słuchawki nauszne w cenie (MSRP) poniżej 100 Euro
** Wymagana rejestracja w aplikacji Jabra Sound +
Dowiedz się więcej o Jabra na www.jabra.pl

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Przemysł
Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje

Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.