Jabra Elite 4 - wyposażone w wiele funkcji słuchawki douszne do pracy i rozrywki
Jabra, lider w dziedzinie konsumenckich rozwiązań audio i technologii do pracy hybrydowej, wprowadza na rynek nowe słuchawki Elite 4, które dołączają do rodziny słuchawek True Wireless serii Elite. Podążając śladem podstawowego modelu Elite 3, te przystępne cenowo słuchawki douszne true wireless stanowią krok naprzód w stosunku do swojego poprzednika. To doskonała propozycja dla użytkowników słuchawek bezprzewodowych. Wystarczy nacisnąć jeden przycisk, aby uciec od ciężkiego dnia i przenieść się do świata multimediów lub porozmawiać ze współpracownikami, przyjaciółmi lub rodziną.
Elite 4 zostały zaprojektowane tak, aby zapewnić użytkownikom słuchawek najistotniejsze dla nich cechy, takie jak komfort, doskonały dźwięk i wygodę, a wszystko to za bardzo rozsądną cenę. Tym, którzy chcą połączyć się z dwoma różnymi urządzeniami jednocześnie, Jabra Elite 4 oferują funkcję Bluetooth® Multipoint, która ułatwia płynne i bezproblemowe przełączanie, bez wypadania z rytmu. Pierwsze parowanie słuchawek z urządzeniem jest równie proste - funkcja Fast Pair* umożliwia natychmiastowe połączenie z urządzeniem mobilnym, natomiast funkcja Swift Pair* pozwala na szybkie połączenie z laptopem lub komputerem.
Elite 4 doskonale sprawdzą się podczas podróży lub dojazdów do pracy dzięki zastosowanej w nich aktywnej redukcji hałasu (ANC), która odfiltrowuje niepożądane dźwięki, przez co zakłócenia płynące z otoczenia stają się przeszłością. Na tym nie koniec, ponieważ słuchawki Elite 4 zostały zaprojektowane z myślą o krystalicznie czystym dźwięku - dzięki technologii 4 mikrofonów do prowadzenia rozmów oraz 6-milimetrowym głośnikom, użytkownicy mogą być pewni, że będą słyszani zawsze głośno i wyraźnie. Ci, którzy szukają indywidualnych doświadczeń audio mogą dostosować dźwięk do własnych upodobań dzięki korektorowi dźwięku Jabra i intuicyjnej aplikacji Sound+. Taka personalizacja jest kluczowa dla optymalizacji pozytywnych wrażeń związanych z użytkowaniem słuchawek dousznych.
Elite 4 pozwalają na 5,5 godziny odtwarzania na wybranym urządzeniu i 22 godziny z eleganckim etui (28 godzin z wyłączonym ANC) - a wszystko to z myślą o całodziennym komforcie noszenia dzięki duńskiej ergonomicznej inżynierii akustycznej. Słuchawki te są wykonane z najwyższej jakości trwałych materiałów, oferują stopień ochrony IP55 na kurz i wodę i są dostępne w czterech kolorach: ciemnoszarym (Dark Gray), granatowym (Navy), liliowym (Lilac) i jasnobeżowym (Light Beige).
Calum MacDougall, SVP w Jabra, powiedział: "Współczesny użytkownik słuchawek szuka technologii, która jest gotowa do pracy i rozrywki natychmiast, zapewniając równocześnie wszystkie kluczowe funkcje. Elite 4 to idealne, uniwersalne słuchawki, zaprojektowane tak, aby ułatwić użytkownikom koncentrację, połączenia i rozmowy telefoniczne bez zakłóceń, będąc także idealnym towarzyszem ułatwiającym zachowanie równowagi między pracą a życiem".
Główne cechy Elite 4:
- Funkcja Bluetooth® Multipoint umożliwia płynne przełączanie między połączeniami telefonicznymi i aplikacjami
- Fast Pair i Swift Pair* zapewniają natychmiastowe połączenie z telefonem/laptopem
- Aktywna redukcja hałasu blokuje dźwięki z otoczenia
- Komfortowe dopasowanie sprzyja całodziennemu noszeniu
- Technologia 4 mikrofonów dla optymalnej jakości rozmów
- Do 22 godzin pracy na baterii przy włączonym ANC (28 godzin przy wyłączonym ANC)
- Tryb mono umożliwia korzystanie z jednej wkładki do słuchania lub odbierania połączeń, podczas gdy druga w tym czasie się ładuje
- Odtwarzanie Spotify Tap
- Qualcomm® aptXä w odróżnieniu od konkurencji
- Ochrona przed deszczem klasy IP55 oraz 2-letnia gwarancja**
Jabra Elite 4 są dostępne w wybranych sieciach handlowych, sugerowana cena detaliczna 469 PLN.
Dowiedz się więcej o Jabra Elite 4 na stronie www.jabra.pl/Elite4
*Fast Pair jest zgodny z systemem operacyjnym Android™ OS 6.0 lub nowszym. Funkcja Swift Pair jest zgodna z systemem Windows 10 lub nowszym.
**na uszkodzenia spowodowane kurzem i wodą po zarejestrowaniu się w aplikacji Jabra Sound+.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.