Interpon wprowadza wizualizację 3D dla klientów z branży farb proszkowych
Wybór odpowiedniej powłoki proszkowej nigdy nie był łatwiejszy, a stało się to dzięki wprowadzeniu technologii immersyjnego obrazowania 3D przez należącą do AkzoNobel markę Interpon.
Nowe narzędzie kolorystyczne 3D – dostępne za pośrednictwem aplikacji AkzoNobel Design – zostało zaprojektowane tak, aby pomóc architektom i projektantom znaleźć produkt dokładnie odpowiadający ich potrzebom. Jego opracowanie opierało się na rozległej wewnętrznej wiedzy specjalistycznej w zakresie cyfrowego koloru, co pozwoliło na rozwiązanie szeregu technicznych wyzwań.
Dzięki temu użytkownicy mogą nie tylko cyfrowo zmieniać próbki powłok, ale także powiększać i pomniejszać obraz oraz przeglądać próbki w zależności od otoczenia. Daje to realistyczne wyobrażenie o rzeczywistym efekcie, jaki zostanie osiągnięty po pomalowaniu powierzchni.
– Jako lider w branży farb proszkowych, zawsze staramy się ulepszać nasze produkty i narzędzia cyfrowe, aby pomóc klientom w znalezieniu idealnego rozwiązania – wyjaśnia Daniela Vlad, Dyrektor Powder Coatings AkzoNobel. – Nasze wyjątkowe narzędzie 3D jeszcze bardziej podniesie poziom zaufania architektów i projektantów do korzystania z wizualizacji cyfrowej przy podejmowaniu decyzji dotyczących koloru. Uzyskany obraz oddaje rzeczywisty wygląd najlepiej, jak to możliwe, oraz stanowi najlepszy przykład tego, jak przekraczamy granice wyobraźni i stale pracujemy nad rozwojem nowych technologii, które przyniosą korzyści naszym klientom.
Inną ważną zaletą korzystania z wizualizacji kolorów 3D jest to, że możliwe jest również pokazanie efektów metalicznego i perłowego połysku, które mogą wyglądać prawie tak samo efektownie jak same powłoki. Nowe narzędzie oferuje również niesamowicie realistyczne wyobrażenie o kolorze, teksturze, gładkości i połysku.
– Jesteśmy bardzo dumni z tego, że pomagamy klientom poprawić dokładność i efektywność ich pracy – dodaje Vlad. – Uzyskanie odpowiedniego koloru, struktury i połysku ma kluczowe znaczenie przy wyborze farb proszkowych, dlatego też jesteśmy podekscytowani możliwością zapewnienia swobody twórczej, która pozwala projektantom, architektom i całej branży na uzyskanie perfekcyjnego wykończenia.
Nowe funkcje 3D można poznać po pobraniu aplikacji AkzoNobel Design dostępnej w App Store.
***
AkzoNobel to firma z pasją malowania. Od 1792 roku jesteśmy ekspertem w produkcji farb i lakierów, kreującym standardy w kolorze i ochronie powierzchni. Nasze portfolio zawiera światowej klasy marki, takie jak Dulux, International, Sikkens i Interpon – które cieszą się zaufaniem klientów na całym świecie. Firma z siedzibą główną w Holandii działa w ponad 150 krajach i zatrudnia około 35 000 pracowników, którzy z pasją dostarczają wysokiej jakości produkty i usługi, zgodnie z oczekiwaniem naszych klientów. Więcej informacji na stronie www.akzonobel.com/poland

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje
Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.