Komunikaty PR

insbay – wychodzi poza granice Europy

2021-08-04  |  13:00
Biuro prasowe

Maciej Szurek, współtwórca aplikacji Insbay, wystąpił z prelekcją przed reprezentantami międzynarodowej sieci agencji PR Unified Strategies Public Relations Network. To strategiczne spotkanie to kolejny duży krok w rozwoju prężnie rozwijającego się polskiego startupu.

Rewolucja w lokowaniu produktu

Do prezentacji w Unified Strategies Public Relations Network doszło na początku czerwca. Międzynarodowa sieć agencji public relations dostrzegła potencjał aplikacji insbay. „Aplikacja insbay daje szerokie możliwości wykorzystania nowych działań reklamowych w obszarze digitalu. Współpraca insbay z TVN Grupa Discovery utwierdza nas w przekonaniu, że polska aplikacja może zrewolucjonizować video product placement na całym świecie" - podsumowuje Bob Schiers, CO-Founder & President USPR.
Susan Hamburg, CO-Founder & CEO USPR dodaje - „„Prelekcja, dotycząca polskiego startupu insbay zrobiła na nas bardzo dobre wrażenie. Widzimy szerokie możliwości wykorzystania aplikacji na amerykańskim rynku. Polacy udowodnili, że potrafią tworzyć innowacyjne rozwiązania”. Prezentacja w USPR otwiera przed polskim startupem nowe możliwości. Zainteresowanie stowarzyszenie agencji public relations może pomóc w ekspansji na rynek amerykański. „Ogromnie się cieszę, że mogłem zaprezentować innowacyjne narzędzie przed członkami stowarzyszenia Unified Strategies Public Relations Network. Prelekcja przed tak szanownym audytorium jest dla mnie dużym wyróżnieniem, które motywuje do dalszej pracy nad aplikacją” - komentuje Maciej Szurek, współtwórca aplikacji insbay.

Odpowiedź na zmiany społeczne

W trakcie wystąpienia współzałożyciel insbay omówił utrzymujący się trend na światowym rynku reklamowym. Na przestrzeni ostatnich lat możemy dostrzec wyraźny spadek budżetów mediowych na reklamę telewizyjną. Obecnie odbiorcy chcą samodzielnie decydować jakiego typu treści konsumują. Media cyfrowe odpowiadają na tę potrzebę, przykuwając uwagę odbiorców na dłużej niż tradycyjne formaty telewizyjne. W odpowiedzi globalne koncerny podążając za konsumentami, przenoszą budżety reklamowe do digitalu. insbay łącząc świat telewizji oraz digitalu, umożliwia stacjom przygotować ofertę dopasowaną do zmiany przyzwyczajeń widzów. W aplikacji odbiorcy mogą zobaczyć ulubione programy o urządzaniu wnętrz, obejrzeć lokowane w nich produkty i od razu je kupić.

Unified Strategies Public Relations Network to międzynarodowa sieć specjalistów branży PR i komunikacji marketingowej, zrzeszająca ponad 60 agencji z Ameryki Północnej i Europy. Sieć USPR została założona w celu dostarczania najlepszych usług public relations w Ameryce Północnej oraz Europie w oraz dostarczania know-how w zakresie strategii komunikacji social mediów, analityki, content marketingu, zakupu mediów, komunikacji B2B i B2C czy komunikacji kryzysowej na rynku lokalnym, jak i na arenie międzynarodowej.

insbay jest aplikacją mobilną, w której można przeglądać inspirujące aranżacje wnętrz, ogrodów oraz ciekawe lifestylowe rozwiązania i kupić produkty z programów telewizyjnych. Zadebiutowała w Polsce 10 października 2020 roku. Aplikacja oferuje możliwość przejrzenia i zakupu produktów formatów TVN Grupa Discovery: „Zgłoś remont”, „Para w remont”, „Pomysłowe projekty”, „Remont razem”, „Wymarzone ogrody”, „Weekendowa metamorfoza”, „Polowanie na ogród”, „Nowa Maja w ogrodzie”, „Pani Gadżet”. Jest to rozwiązanie dla fanów programów lifestyle, którzy poszukują inspiracji oraz ciekawych produktów używanych w produkcjach telewizyjnych. Aplikacja jest darmowa, dostępna na platformy iOS oraz Android do pobrania ze sklepów GooglePlay oraz AppStore.

Biuro Prasowe TVN Grupa Discovery

Emilia Waszkiewicz

@ emilia_waszkiewicz@tvn.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie iSpot & Cortland razem dla Was Biuro prasowe
2024-05-14 | 12:00

iSpot & Cortland razem dla Was

iSpot – Apple Premium Partner – oraz Cortland – znaczący Apple Premium Reseller – łączą siły, wydobywając najmocniejsze atuty obu marek. Wszystko po to, aby razem
Technologie BRAK ZDJĘCIA
2024-05-14 | 09:00

Avanade wspiera organizacje we wdrożeniu Microsoft 365 Copilot

Według raportu Avanade „Generative AI Organizational Readiness Report”, zdecydowana większość pracowników (79 proc.) spodziewa się, iż narzędzia wykorzystujące Gen AI będą miały wpływ nawet na 20 godzin ich
Technologie Autodesk partnerem PZFD. Wspólny cel: cyfryzacja branży budowlanej
2024-05-10 | 12:00

Autodesk partnerem PZFD. Wspólny cel: cyfryzacja branży budowlanej

Warszawa, maj 2024 – Autodesk, został partnerem Polskiego Związku Firm Deweloperskich - największej organizacji branży deweloperskiej w Polsce, zaangażowanej w tworzenie najlepszych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Venture Cafe Warsaw

Regionalne

Start-upy mogą się starać o wsparcie. Trwa nabór do programu rozwoju innowacyjnych pomysłów na biznes

Trwa nabór do „Platform startowych dla nowych pomysłów” finansowany z Funduszy Europejskich dla Polski Wschodniej 2021–2027. Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości wybrała sześć partnerskich ośrodków innowacji, które będą oferować start-upom bezpłatne programy inkubacji. Platformy pomogą rozwinąć technologicznie produkt i zapewnić mu przewagę konkurencyjną, umożliwią dostęp do najlepszych menedżerów i rynkowych praktyków, ale też finansowanie innowacyjnych przedsięwzięć. Każdy z partnerów przyjmuje zgłoszenia ze wszystkich branż, ale także specjalizuje się w konkretnej dziedzinie. Jest więc oferta m.in. dla sektora motoryzacyjnego, rolno-spożywczego, metalowo-maszynowego czy sporttech.

Transport

Kolej pozostaje piętą achillesową polskich portów. Zarządy liczą na przyspieszenie inwestycji w tym obszarze

Nazywane polskim oknem na Skandynawię oraz będące ważnym węzłem logistycznym między południem i północą Europy Porty Szczecin–Świnoujście dynamicznie się rozwijają. W kwietniu 2024 roku wydano decyzję lokalizacyjną dotycząca terminalu kontenerowego w Świnoujściu, który ma szansę powstać do końca 2028 roku. Zdaniem ekspertów szczególnie ważnym elementem rozwoju portów, podobnie jak w przypadku innych portów w Polsce, jest transport kolejowy i w tym zakresie inwestycje są szczególnie potrzebne. – To nasza pięta achillesowa – przyznaje Rafał Zahorski, pełnomocnik zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście ds. rozwoju.

Infrastruktura

Szybki rozwój 5G w Orange Polska. Do końca roku operator uruchomi 3 tys. stacji dających dostęp do nowej technologii

– W całym kraju jest już 1,5 tys. stacji 5G obsługujących pasmo C, ale cały czas pracujemy nad zwiększeniem zasięgu i włączamy kolejne. Do końca roku klienci Orange Polska będą korzystać łącznie z 3 tys. stacji, które włączamy zarówno w dużych aglomeracjach, jak i w mniejszych miejscowościach – zapowiada Jolanta Dudek, wiceprezes Orange Polska ds. rynku konsumenckiego. Jak podkreśla, ta technologia, która na dobre ruszyła w Polsce z początkiem tego roku, jest dla konsumentów rewolucją w korzystaniu z mobilnego internetu. Wraz z jej upowszechnianiem Polacy kupują też coraz więcej telefonów obsługujących sieć 5G – łącznie w ich rękach jest już 3,25 mln takich smartfonów, a dostępność takiego sprzętu poprawiają coraz bardziej przystępne ceny.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.