Infobip rozszerza ofertę o Instagram Messaging
Infobip, jeden z globalnych liderów w zakresie komunikacji omnichannel w chmurze, dodał Instagram Messaging do szerokiego portfolio kanałów dostępnych za pośrednictwem globalnej oferty Communications-Platform-as-a-Service.
Działy obsługi klienta w firmach będą teraz mogły korzystać z ujednoliconej i intuicyjnej przestrzeni, dającej możliwość efektywnego zarządzania komunikacją na Instagramie za pośrednictwem rozwiązania „Conversations”. Automatyzacja dostępna dzięki platformie Infobip spowoduje konieczność mniejszej liczby połączeń do firmowego contact center podnosząc jednocześnie jakość doświadczeń klienta. Klienci Infobip będą teraz w stanie na dużą skalę obsługiwać wiadomości na Instagramie, obejmujące zarówno kontakt z nowymi klientami, jak i wzmacnianie relacji z istniejącymi. Platforma Infobip dedykowana mediom społecznościowym posiada również możliwość szybkiego dostarczania wiadomości graficznych do wielu odbiorców z całego świata. To udogodnienie pomaga zarówno biznesom online jak i stacjonarnym tworzyć głębsze i bardziej profesjonalne relacje z klientami.
Od czasu premiery w 2010 roku Instagram odnotował gwałtowny wzrost do 1 miliarda aktywnych użytkowników, co czyni go jedną z 6 największych sieci społecznościowych na świecie i jednym z kluczowych narzędzi komunikacji strategicznej dla przedsiębiorstw oraz instytucji.
„Cieszymy się, że Infobip uruchamia Instagram Messenger w swoim rozwiązaniu contact center. Interfejs API Messenger dla Instagrama jest teraz dostępny dla wszystkich programistów, którzy umożliwiają markom ulepszanie doświadczeń związanych z kontaktem z klientami. Dzięki integracji interfejsu API Messenger dla Instagrama firmy i deweloperzy mogą skutecznie skalować przepływy pracy związane z wiadomościami, aby lepiej rozpoznać doświadczenie klienta i budować bardziej autentyczne relacje" –uważa Konstantinos Papamiltiadis, VP Platform Partnership w Facebooku.
„Konsumenci w coraz większym stopniu chcą korzystać z preferowanego kanału komunikacji, aby połączyć się z firmami i dostawcami usług. W praktyce wielu konsumentów decyduje się dziś przede wszystkim na interakcję z markami za pośrednictwem mediów społecznościowych, w bardzo różnych sprawach – od zamawiania jedzenia, zamawiania przejazdów, dokonywania zakupów detalicznych, aż po niektóre elementy bankowości. Dodanie do naszej oferty Instagram Messaging pozwala na jeszcze lepsze wykorzystanie przez firmy potencjału jaki dają social media w relacjach z klientem” – wyjaśnia Magdalena Dudek, Country Manager w Infobip.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 65 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.
www.infobip.com

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Handel
Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.