Infobip rozszerza ofertę o Instagram Messaging
Infobip, jeden z globalnych liderów w zakresie komunikacji omnichannel w chmurze, dodał Instagram Messaging do szerokiego portfolio kanałów dostępnych za pośrednictwem globalnej oferty Communications-Platform-as-a-Service.
Działy obsługi klienta w firmach będą teraz mogły korzystać z ujednoliconej i intuicyjnej przestrzeni, dającej możliwość efektywnego zarządzania komunikacją na Instagramie za pośrednictwem rozwiązania „Conversations”. Automatyzacja dostępna dzięki platformie Infobip spowoduje konieczność mniejszej liczby połączeń do firmowego contact center podnosząc jednocześnie jakość doświadczeń klienta. Klienci Infobip będą teraz w stanie na dużą skalę obsługiwać wiadomości na Instagramie, obejmujące zarówno kontakt z nowymi klientami, jak i wzmacnianie relacji z istniejącymi. Platforma Infobip dedykowana mediom społecznościowym posiada również możliwość szybkiego dostarczania wiadomości graficznych do wielu odbiorców z całego świata. To udogodnienie pomaga zarówno biznesom online jak i stacjonarnym tworzyć głębsze i bardziej profesjonalne relacje z klientami.
Od czasu premiery w 2010 roku Instagram odnotował gwałtowny wzrost do 1 miliarda aktywnych użytkowników, co czyni go jedną z 6 największych sieci społecznościowych na świecie i jednym z kluczowych narzędzi komunikacji strategicznej dla przedsiębiorstw oraz instytucji.
„Cieszymy się, że Infobip uruchamia Instagram Messenger w swoim rozwiązaniu contact center. Interfejs API Messenger dla Instagrama jest teraz dostępny dla wszystkich programistów, którzy umożliwiają markom ulepszanie doświadczeń związanych z kontaktem z klientami. Dzięki integracji interfejsu API Messenger dla Instagrama firmy i deweloperzy mogą skutecznie skalować przepływy pracy związane z wiadomościami, aby lepiej rozpoznać doświadczenie klienta i budować bardziej autentyczne relacje" –uważa Konstantinos Papamiltiadis, VP Platform Partnership w Facebooku.
„Konsumenci w coraz większym stopniu chcą korzystać z preferowanego kanału komunikacji, aby połączyć się z firmami i dostawcami usług. W praktyce wielu konsumentów decyduje się dziś przede wszystkim na interakcję z markami za pośrednictwem mediów społecznościowych, w bardzo różnych sprawach – od zamawiania jedzenia, zamawiania przejazdów, dokonywania zakupów detalicznych, aż po niektóre elementy bankowości. Dodanie do naszej oferty Instagram Messaging pozwala na jeszcze lepsze wykorzystanie przez firmy potencjału jaki dają social media w relacjach z klientem” – wyjaśnia Magdalena Dudek, Country Manager w Infobip.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 65 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.
www.infobip.com

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie
Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.