Infobip rozszerza ofertę o Instagram Messaging
Infobip, jeden z globalnych liderów w zakresie komunikacji omnichannel w chmurze, dodał Instagram Messaging do szerokiego portfolio kanałów dostępnych za pośrednictwem globalnej oferty Communications-Platform-as-a-Service.
Działy obsługi klienta w firmach będą teraz mogły korzystać z ujednoliconej i intuicyjnej przestrzeni, dającej możliwość efektywnego zarządzania komunikacją na Instagramie za pośrednictwem rozwiązania „Conversations”. Automatyzacja dostępna dzięki platformie Infobip spowoduje konieczność mniejszej liczby połączeń do firmowego contact center podnosząc jednocześnie jakość doświadczeń klienta. Klienci Infobip będą teraz w stanie na dużą skalę obsługiwać wiadomości na Instagramie, obejmujące zarówno kontakt z nowymi klientami, jak i wzmacnianie relacji z istniejącymi. Platforma Infobip dedykowana mediom społecznościowym posiada również możliwość szybkiego dostarczania wiadomości graficznych do wielu odbiorców z całego świata. To udogodnienie pomaga zarówno biznesom online jak i stacjonarnym tworzyć głębsze i bardziej profesjonalne relacje z klientami.
Od czasu premiery w 2010 roku Instagram odnotował gwałtowny wzrost do 1 miliarda aktywnych użytkowników, co czyni go jedną z 6 największych sieci społecznościowych na świecie i jednym z kluczowych narzędzi komunikacji strategicznej dla przedsiębiorstw oraz instytucji.
„Cieszymy się, że Infobip uruchamia Instagram Messenger w swoim rozwiązaniu contact center. Interfejs API Messenger dla Instagrama jest teraz dostępny dla wszystkich programistów, którzy umożliwiają markom ulepszanie doświadczeń związanych z kontaktem z klientami. Dzięki integracji interfejsu API Messenger dla Instagrama firmy i deweloperzy mogą skutecznie skalować przepływy pracy związane z wiadomościami, aby lepiej rozpoznać doświadczenie klienta i budować bardziej autentyczne relacje" –uważa Konstantinos Papamiltiadis, VP Platform Partnership w Facebooku.
„Konsumenci w coraz większym stopniu chcą korzystać z preferowanego kanału komunikacji, aby połączyć się z firmami i dostawcami usług. W praktyce wielu konsumentów decyduje się dziś przede wszystkim na interakcję z markami za pośrednictwem mediów społecznościowych, w bardzo różnych sprawach – od zamawiania jedzenia, zamawiania przejazdów, dokonywania zakupów detalicznych, aż po niektóre elementy bankowości. Dodanie do naszej oferty Instagram Messaging pozwala na jeszcze lepsze wykorzystanie przez firmy potencjału jaki dają social media w relacjach z klientem” – wyjaśnia Magdalena Dudek, Country Manager w Infobip.
***
O firmie Infobip
Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 65 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 800 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.
www.infobip.com

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.