Komunikaty PR

Infobip oraz DIOR Beauty uruchomili kampanię WhatsApp

2022-05-27  |  01:00
Biuro prasowe

Dzięki współpracy z Infobip w trakcie premiery nowej szminki luksusowa marka wykorzystała po raz pierwszy w historii WhatsApp do spersonalizowanego storytellingu i dostarczenia społeczności Instagrama ekskluzywnych treści.

Francuska luksusowa marka DIOR Beauty rozpoczęła pierwszą w branży kampanię z ambasadorką marki i globalną ikoną @Jisoo. W wyniku współpracy obu firm 9,6 miliona obserwujących markę Dior Beauty na Instagramie uzyskało przez 4 dni dostęp do ekskluzywnych treści, a także możliwość bezpośredniej rozmowy z wykorzystaniem komunikatora WhatsApp z Jisoo – muzą nowej kampanii szminki Dior Addict shine.  W ten sposób po raz pierwszy marka DIOR Beauty wykorzystała WhatsApp do wzmocnienia relacji pomiędzy klientami, marką oraz ambasadorem marki. Dior był w stanie z sukcesem zrealizować założenia kampani dzięki możliwościom platformy komunikacyjnej Infobip.

 

W ramach akcji klienci zostali zaproszeni do udziału w kampanii za pośrednictwem relacji na Instagramie (@diorbeauty), poprzez które Jisoo zaoferowała obserwującym możliwość dołączenia do jej ekskluzywnej grupy na WhatsAppie. Następnie obserwujący zostali przeniesieni na dedykowaną stronę na której, po rejestracji, uzyskali tuż przed premierą nowej szminki Dior Addict shine dostęp do chatbota Jisoo w aplikacji WhatsApp. Osoby, które zaangażowały się w akcję, dostały możliwość wyboru treści, uzyskując dostęp do szerokiej gamy materiałów – od filmów tematycznych po ekskluzywne treści Jisoo.

Każda z klientek otrzymała również linki do zakupu nowej szminki Dior Addict shine, a także dostęp do nowego filtra na Instagramie.

„Ta kampania wyznacza nowe standardy pokazując, jak luksusowe piękno wsparte technologią pozwala na wygenerowanie atrakcyjnych doświadczeń w kanałach, które nasi klienci kochają. Wykorzystanie WhatsApp pozwoliło nam myśleć nieszablonowo w zakresie zaangażowania naszej oddanej społeczności na Instagramie, dając jej możliwość czatowania z Jisoo jak z przyjacielem. Co więcej umożliwiliśmy obserwującym pełny wybór treści, które pragną zobaczyć" – uważa Arthur Poulain, Digital Innovation & Strategic Planning Manager w DIOR.

W trakcie kampanii rozwiązania dostarczone przez Infobip pozwoliły za pomocą chatbotów  zbudować serię zautomatyzowanych rozmów jako Jisoo. Komunikacja w tym przypadku mogła obejmować szeroki wahlarz treści, w tym m.in. obrazy, filmy, pliki, linki internetowe, pliki audio oraz buttony, co dodawało atrakcyjności wiadomościom i pozwoliło utrzymać stałe zaangażowanie klientów na każdym etapie kampanii.

„Naszą rolą jest umiejętne wsparcie marketingu technologią i innowacyjnymi rozwiązaniami, w taki sposób aby komunikacja mogła realnie pomóc w kompetentnym budowaniu pozytywnego wizerunku marki. To była jedna z najbardziej ekscytujących akcji, nad jakimi kiedykolwiek pracowaliśmy. Staraliśmy się wykorzystać pełne spektrum możliwości komunikacyjnych kanału, aby dostarczyć coś naprawdę wyjątkowego i niezwykłego. Kampania realizowana z DIOR Beauty jest doskonałym przykładem potencjału marketingowego jaki tkwi w naszych rozwiązaniach i nowoczesnych kanałach komunikacji takich jak WhatsApp. Jesteśmy przekonani, że zainspiruje to inne marki do przeniesienia swojego cyfrowego zaangażowania na nowy poziom" – komentuje Joanna Langer z Infobip.

***

O Infobip

Infobip umożliwia firmom dostarczanie wiadomości poprzez dowolny preferowany przez użytkownika końcowego kanał, dowolne urządzenie w dowolnym czasie i dowolnym miejscu na świecie. Technologia firmy Infobip tworzy płynne dwukierunkowe interakcje między przedsiębiorstwami i ludźmi, a także ułatwia integrację niemal wszystkich funkcji komunikacyjnych.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży, Infobip działa w oparciu o sieć ponad 60 biur na sześciu kontynentach, oferując wewnętrzną platformę komunikacyjną, z pośrednictwem której klienci mogą docierać do ponad sześciu miliardów urządzeń mobilnych w ponad 190 krajach połączonych z ponad 600 sieciami telekomunikacyjnymi. Firma współpracuje z wiodącymi operatorami telefonii komórkowej, aplikacjami do przesyłania wiadomości, bankami, serwisami społecznościowymi, firmami technologicznymi i agregatorami.

 www.infobip.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku? Biuro prasowe
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną
Technologie Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce
2025-03-25 | 11:00

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel S.A. wzmacnia swoją pozycję na tworzącym się w Polsce rynku projektowania i budowy infrastruktury sieciowej dla bezzałogowych statków powietrznych. Na podstawie
Technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Bankowość

Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.

Medycyna

Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.