Komunikaty PR

Hybrid Academy – dla zainteresowanych marketingiem internetowym

2024-09-25  |  14:00
Biuro prasowe

Hybrid Academy to inicjatywa, która jest odpowiedzią na potrzeby specjalistów z branży marketingu. Na platformie regularnie pojawiać się będą webinary z zakresu wiodących tematów związanych z marketingiem cyfrowym.

Dla kogo jest Hybrid Academy?

Webinary są skierowane do osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności i lepiej orientować się w szybko zmieniającym się świecie marketingu. Hybrid Academy dostarcza praktyczne narzędzia i wiedzę, które wspomogą uczestników w codziennych obowiązkach.  

Regularna dawka wiedzy

Webinary będą odbywać się raz w miesiącu. Każde spotkanie będzie okazją, aby lepiej zrozumieć zagadnienia z najważniejszych obszarów marketingu. Hybrid Academy podejmuje tematy takie jak: wykorzystanie AI do personalizacji reklam, optymalizacja kampanii reklamowych dla e-commerce czy rola kontekstu w budowaniu silnej marki. Program stanowi odpowiedź na aktualne wyzwania, które codziennie pojawiają się na drodze marketingowców. Spotkania poprowadzą doświadczeni praktycy, którzy na co dzień współpracują z międzynarodowymi markami. 

Start już 2 października

Pierwszy z serii bezpłatnych webinarów odbędzie się 2 października o 10:00. Tematem spotkania będą strategie e-commerce na Black Week i Cyber Monday. Biorąc udział w spotkaniu dowiesz się:

  • jaką rolę w generowaniu wzrostu sprzedaży odgrywa Black Friday,
  • jakie wyzwania, związane z pozyskiwaniem wartościowego ruchu, stoją przed e-commerce w gorącym okresie promocji Black Friday,
  • jakie elementy marketingu odgrywają w tym czasie najważniejszą rolę aby sprzedaż była większa,
  • dlaczego wygrywają Ci, którzy pierwsi sięgają po najnowsze technologie i AI.

Plan webinaru:

  1. Czy wszystko wszędzie naraz?

Krótki przegląd trendów związanych z Black Friday i gorączką przedświątecznych zakupów.

  1. Duży ruch czy wartościowy ruch?

Promocja i konwersja vs ranga klienta. Jak zrozumienie klienta i precyzja targetowania przekładają się na sprzedaż.

  1. Czy Black Week to czas na wsparcie online-to-offline?

Jak integracja kanałów może wspomóc sprzedaż w tym okresie.

  1. Jak wykorzystać wiedzę o kliencie do tworzenia spersonalizowanych ofert?

Znaczenie personalizacji w budowaniu wartościowego ruchu.

  1. Rola AI w optymalizacji ruchu w e-commerce.

Przykłady innowacyjnych rozwiązań opartych na algorytmach sztucznej inteligencji, które wyróżnią Cię wśród konkurencji.

Webinar poprowadzą doświadczeni specjaliści: 

Agnieszka Dziedzic - zdobywała doświadczenie pracując zarówno po stronie marketerów, jak i firm oferujących rozwiązania dla branży e-commerce. Wspierała swoim doświadczeniem między innymi Frisco, QuarticOn, a obecnie Hybrid. Posiada dogłębną znajomość procesów związanych z budową i rozwojem projektów ecommerce. Obszary jej zainteresowań obejmują również najnowsze trendy związane ze sztuczną inteligencją, które starannie śledzi i wdraża. Jest prelegentką podczas eventów e-commerce. Uczestniczy w projektach edukacyjnych związanych z najnowszymi trendami w digital marketingu.

Przemysław Symonides - z digital marketingiem związany jest od 15 lat. Setki przeprowadzonych kampanii zarówno dla największych globalnych marek, jak i lokalnych startup'ów, pozwoliły mu zgromadzić wszechstronne doświadczenie w optymalizowaniu aktywności reklamowych w internecie. Jego pasja do najnowszych technologii i innowacji napędza go do ciągłego doskonalenia oferowanych rozwiązań marketingowych.

Jak wziąć udział?

Platforma jest całkowicie bezpłatna. Aby dołączyć do webinarów Hybrid Academy, wystarczy wypełnić formularz na stronie https://hybridacademy.ai/webinar-blackweek. Zachęcamy również do zapisów do newslettera, aby być na bieżąco z najważniejszymi informacjami z branży marketingowej.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT Biuro prasowe
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.