Komunikaty PR

Hybrid Academy – dla zainteresowanych marketingiem internetowym

2024-09-25  |  14:00
Biuro prasowe

Hybrid Academy to inicjatywa, która jest odpowiedzią na potrzeby specjalistów z branży marketingu. Na platformie regularnie pojawiać się będą webinary z zakresu wiodących tematów związanych z marketingiem cyfrowym.

Dla kogo jest Hybrid Academy?

Webinary są skierowane do osób, które chcą rozwijać swoje umiejętności i lepiej orientować się w szybko zmieniającym się świecie marketingu. Hybrid Academy dostarcza praktyczne narzędzia i wiedzę, które wspomogą uczestników w codziennych obowiązkach.  

Regularna dawka wiedzy

Webinary będą odbywać się raz w miesiącu. Każde spotkanie będzie okazją, aby lepiej zrozumieć zagadnienia z najważniejszych obszarów marketingu. Hybrid Academy podejmuje tematy takie jak: wykorzystanie AI do personalizacji reklam, optymalizacja kampanii reklamowych dla e-commerce czy rola kontekstu w budowaniu silnej marki. Program stanowi odpowiedź na aktualne wyzwania, które codziennie pojawiają się na drodze marketingowców. Spotkania poprowadzą doświadczeni praktycy, którzy na co dzień współpracują z międzynarodowymi markami. 

Start już 2 października

Pierwszy z serii bezpłatnych webinarów odbędzie się 2 października o 10:00. Tematem spotkania będą strategie e-commerce na Black Week i Cyber Monday. Biorąc udział w spotkaniu dowiesz się:

  • jaką rolę w generowaniu wzrostu sprzedaży odgrywa Black Friday,
  • jakie wyzwania, związane z pozyskiwaniem wartościowego ruchu, stoją przed e-commerce w gorącym okresie promocji Black Friday,
  • jakie elementy marketingu odgrywają w tym czasie najważniejszą rolę aby sprzedaż była większa,
  • dlaczego wygrywają Ci, którzy pierwsi sięgają po najnowsze technologie i AI.

Plan webinaru:

  1. Czy wszystko wszędzie naraz?

Krótki przegląd trendów związanych z Black Friday i gorączką przedświątecznych zakupów.

  1. Duży ruch czy wartościowy ruch?

Promocja i konwersja vs ranga klienta. Jak zrozumienie klienta i precyzja targetowania przekładają się na sprzedaż.

  1. Czy Black Week to czas na wsparcie online-to-offline?

Jak integracja kanałów może wspomóc sprzedaż w tym okresie.

  1. Jak wykorzystać wiedzę o kliencie do tworzenia spersonalizowanych ofert?

Znaczenie personalizacji w budowaniu wartościowego ruchu.

  1. Rola AI w optymalizacji ruchu w e-commerce.

Przykłady innowacyjnych rozwiązań opartych na algorytmach sztucznej inteligencji, które wyróżnią Cię wśród konkurencji.

Webinar poprowadzą doświadczeni specjaliści: 

Agnieszka Dziedzic - zdobywała doświadczenie pracując zarówno po stronie marketerów, jak i firm oferujących rozwiązania dla branży e-commerce. Wspierała swoim doświadczeniem między innymi Frisco, QuarticOn, a obecnie Hybrid. Posiada dogłębną znajomość procesów związanych z budową i rozwojem projektów ecommerce. Obszary jej zainteresowań obejmują również najnowsze trendy związane ze sztuczną inteligencją, które starannie śledzi i wdraża. Jest prelegentką podczas eventów e-commerce. Uczestniczy w projektach edukacyjnych związanych z najnowszymi trendami w digital marketingu.

Przemysław Symonides - z digital marketingiem związany jest od 15 lat. Setki przeprowadzonych kampanii zarówno dla największych globalnych marek, jak i lokalnych startup'ów, pozwoliły mu zgromadzić wszechstronne doświadczenie w optymalizowaniu aktywności reklamowych w internecie. Jego pasja do najnowszych technologii i innowacji napędza go do ciągłego doskonalenia oferowanych rozwiązań marketingowych.

Jak wziąć udział?

Platforma jest całkowicie bezpłatna. Aby dołączyć do webinarów Hybrid Academy, wystarczy wypełnić formularz na stronie https://hybridacademy.ai/webinar-blackweek. Zachęcamy również do zapisów do newslettera, aby być na bieżąco z najważniejszymi informacjami z branży marketingowej.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.

Transport

Trwają prace nad zmianami w finansowaniu kolei. Obecny system powoduje duże problemy branży i brak konkurencyjności transportu szynowego

To nie brak środków, ale systemowe bariery, w tym uzależnienie od programów unijnych, uniemożliwiają efektywne inwestycje na kolei – oceniają przedstawiciele Izby Gospodarczej Transportu Lądowego oraz Railway Business Forum. To powoduje problemy firm wykonawczych, ma negatywny wpływ na konkurencyjność branży i rozwój gospodarczy Polski. Osłabia także strategiczne zdolności transportowe, niezbędne dla bezpieczeństwa państwa. Eksperci z IGTL i RBF apelują o pilną reformę finansowania kolei. Jak podkreślają, nie wymaga ona nowych źródeł finansowania, ale tylko ich uelastycznienia. Nad swoimi rozwiązaniami pracuje też resort infrastruktury.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.