Huawei z nagrodami EISA – za najlepsze fotograficzny smartfon i smartwatch
Huawei P40 Pro został okrzyknięty przez Expert Imaging and Sound Association (EISA) „Najlepszym Smartfonem Fotograficznym 2020-2021”, a Huawei Watch GT 2 po raz pierwszy otrzymał nagrodę jako „Najlepszy Smartwatch 2020-2021”. Nagrody EISA, przyznawane przez przedstawicieli 55 najbardziej cenionych na świecie magazynów zajmujących się elektroniką użytkową, uważane są za jedne z najbardziej prestiżowych w branży.
To już kolejny rok z rzędu, kiedy urządzenia Huawei zostały docenione w prestiżowym konkursie EISA Awards. W zeszłorocznej edycji (sezon 2019-2020) zwycięzcą kategorii „Najlepszy Smartfon” został Huawei P30 Pro, a w sezonie 2018-2019 – Huawei P20 Pro.
Jury konkursu, przyznając Huawei P40 Pro tytuł „Najlepszego Smartfona Fotograficznego 2020-2021”, doceniło przede wszystkim niezwykłe możliwości fotograficzne urządzenia – poczwórny aparat Leica Ultra Vision z 50 MP aparatem głównym, 12 MP teleobiektywem, 40 MP obiektywem ultraszerokokątnym, a także aparatem 3D do pomiaru głębi.
Uwagę ekspertów zwróciły również dwa atuty – jeden z najlepszych na rynku ekranów i premium design urządzenia – które w połączeniu z niezwykłymi możliwościami fotograficznymi wyznaczają nowe trendy w branży.
W tegorocznej edycji EISA Awards, po raz pierwszy docenione zostało również urządzenie Huawei z innej kategorii produktowej marki. Huawei Watch GT 2 został okrzyknięty „Najlepszym Smartwatchem 2020-2021”. Eksperci wzięli pod uwagę walory estetyczne urządzenia i długi czas pracy baterii, ale też jego funkcje – dostęp do ponad 100 trybów sportowych, funkcje monitorujące sen, zdrowie i stres, a także możliwość prowadzenia rozmów telefonicznych i słuchania muzyki.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.