Huawei z nagrodami EISA – za najlepsze fotograficzny smartfon i smartwatch
Huawei P40 Pro został okrzyknięty przez Expert Imaging and Sound Association (EISA) „Najlepszym Smartfonem Fotograficznym 2020-2021”, a Huawei Watch GT 2 po raz pierwszy otrzymał nagrodę jako „Najlepszy Smartwatch 2020-2021”. Nagrody EISA, przyznawane przez przedstawicieli 55 najbardziej cenionych na świecie magazynów zajmujących się elektroniką użytkową, uważane są za jedne z najbardziej prestiżowych w branży.
To już kolejny rok z rzędu, kiedy urządzenia Huawei zostały docenione w prestiżowym konkursie EISA Awards. W zeszłorocznej edycji (sezon 2019-2020) zwycięzcą kategorii „Najlepszy Smartfon” został Huawei P30 Pro, a w sezonie 2018-2019 – Huawei P20 Pro.
Jury konkursu, przyznając Huawei P40 Pro tytuł „Najlepszego Smartfona Fotograficznego 2020-2021”, doceniło przede wszystkim niezwykłe możliwości fotograficzne urządzenia – poczwórny aparat Leica Ultra Vision z 50 MP aparatem głównym, 12 MP teleobiektywem, 40 MP obiektywem ultraszerokokątnym, a także aparatem 3D do pomiaru głębi.
Uwagę ekspertów zwróciły również dwa atuty – jeden z najlepszych na rynku ekranów i premium design urządzenia – które w połączeniu z niezwykłymi możliwościami fotograficznymi wyznaczają nowe trendy w branży.
W tegorocznej edycji EISA Awards, po raz pierwszy docenione zostało również urządzenie Huawei z innej kategorii produktowej marki. Huawei Watch GT 2 został okrzyknięty „Najlepszym Smartwatchem 2020-2021”. Eksperci wzięli pod uwagę walory estetyczne urządzenia i długi czas pracy baterii, ale też jego funkcje – dostęp do ponad 100 trybów sportowych, funkcje monitorujące sen, zdrowie i stres, a także możliwość prowadzenia rozmów telefonicznych i słuchania muzyki.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany
Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Praca
Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.