Huawei Y6s – nowy, przystępny cenowo smartfon w ofercie Huawei
Huawei wprowadza do sprzedaży nowy smartfon z popularnej serii Y – model Y6s. Smartfon został opracowany z myślą o osobach, które poszukują przystępnego cenowo telefonu z panoramicznym ekranem o rozdzielczości HD+, wyróżniającego się wydajnością pracy i wygodną obsługą. Smartfon posiada też wysoki poziom zabezpieczeń – można go odblokować za pomocą twarzy lub linii papilarnych.
Huawei Y6s trafi do sprzedaży 7 stycznia i będzie dostępny w dwóch kolorach – niebieskim oraz czarnym. Rekomendowana cena detaliczna nowego telefonu to 749 zł.
Huawei Y6s wyposażony jest w ekran FullView typu Dewdrop o przekątnej 6,09 cala i rozdzielczości HD+. Niewielkie wcięcie na kamerę sprawia, że wyświetlacz zajmuje aż 87% powierzchni smartfona. Dzięki temu oglądanie filmów, granie czy przeglądanie stron internetowych jest wygodne. Smartfon wykorzystuje również specjalny filtr, który niweluje szkodliwe, niebieskie światło. W urządzeniu zastosowano też system inteligentnej regulacji jasności ekranu, który zapewnia widoczność wyświetlanych treści nawet przy ostrym świetle słonecznym.
Smartfon Huawei Y6s napędza ośmiordzeniowy procesor, zaprojektowany w technologii 12 nm. Jest on wyposażony w cztery mocniejsze rdzenie A53 Cores 2,3 GHz (wykorzystywane np. podczas grania w gry) i cztery wolniejsze rdzenie przeznaczone do obsługi mniej wymagających zadań – A53 Cores 1,8 GHz. Huawei Y6s posiada 3 GB RAM i 32 GB pamięci wewnętrznej, którą można powiększyć do 512 GB za pomocą karty microSD. Telefon został wyposażony w baterię o pojemności 3020 mAh. Zapewnia ona, bez potrzeby ponownego ładowania smartfona, odtwarzanie muzyki przez 77 godzin, oglądanie filmów przez 16 godzin lub przeglądanie stron internetowych nawet do 14 godzin.
Nowy smartfon wyróżnia się wysokim systemem zabezpieczeń. Czytnik linii papilarnych, umieszczony z tyłu telefonu, pozwala na błyskawiczny dostęp do urządzenia. Równie sprawnie działa funkcja Face Unlock, która odblokowuje urządzenie skanując rysy twarzy i działa nawet w słabym świetle. Smartfon wyróżnia się też ergonomicznym designem i kompaktową obudową, przez co telefon wygodnie leży w dłoni.
Huawei Y6s to doskonała opcja dla wielbicieli muzyki. Smartfon wykorzystuje dwa autorskie rozwiązania: Huawei SuperSound oraz Huawei Histen 5.0. Oba systemy zapewniają czysty dźwięk i wzmacniają efekty basowe. Smartfon może także służyć za przenośny głośnik. Smartfon Huawei Y6s posiada również wbudowane radio FM, które można odtwarzać bez transferu danych.
Rozdzielczość tylnego aparatu w Huawei Y6s wynosi 13 megapikseli. Przedni obiektyw został wyposażony w matrycę o rozdzielczości 8 megapikseli i przysłonę f/1.8, co zapewnia wysokiej jakości zdjęcia typu selfie nawet przy słabym oświetleniu.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.