Huawei Watch GT Sport i Watch GT Active teraz w nowej, atrakcyjnej cenie 499 zł
Huawei Watch GT Sport i Watch GT Active, inteligentne zegarki sportowe wyróżniające się wytrzymałą baterią i nowoczesnym designem, od 24 lutego można kupić w nowej rekomendowanej cenie detalicznej – 499 zł. Promocja potrwa do 15 marca lub do wyczerpania zapasów.
Huawei Watch GT to seria smartwatchy sportowych, które zyskały uznanie konsumentów dzięki długiej pracy baterii (do dwóch tygodni na jednym ładowaniu), inteligentnym funkcjom, takim jak monitorowanie snu, zdrowia i tętna, a także lekkiej i nowoczesnej konstrukcji. Na całym świecie, w ciągu roku od premiery, zostały sprzedane trzy miliony zegarków z serii Watch GT.
Smartwatche Huawei Watch GT Sport i Huawei Watch GT Active można kupić w nowej cenie w sklepie internetowym Huawei – huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom. Szczegóły oferty dostępne są w poszczególnych partnerów akcji i na stronie internetowej.
Huawei Watch GT – innowacyjne funkcje dla aktywnych i długi czas pracy na jednym ładowaniu
Zegarki Huawei Watch GT łączą w sobie elegancję klasycznego zegarka i zalety smartwatcha z zaawansowanymi funkcjami sportowymi. Zegarki wyposażone są w kolorowy ekran AMOLED z dużym, czytelnym wyświetlaczem o przekątnej 1,39 cala. Huawei Watch GT wyposażone są w bogaty wybór funkcji monitorujących aktywność fizyczną i sen – technologia TruSleep™ 2.0 wykrywa typowe problemy związanych ze snem i zapewnia ponad 200 ewentualnych propozycji dotyczących poprawy jego jakości. Oba modele wspierają kilkanaście trybów sportowych, m. in. bieganie i jazdę na rowerze.
Użytkownik Watch GT Sport wyposażony jest w silikonowy pasek sportowy, który sprawdzi się podczas aktywności sportowych. Huawei Watch GT Active wyróżnia się obudową opartą na ceramicznej konstrukcji z elementami z tytanowej stali nierdzewnej, dzięki czemu zegarek jest lekki, a jednocześnie wytrzymały i niełatwy do zarysowania. Komfort użytkowania podnosi także elastyczny pasek wykonany z syntetycznego, hipoalergicznego kauczuku.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Przemysł

Konkurencyjność przemysłu priorytetem dla Europy. Konieczne jest zwiększenie poziomu inwestycji firm w innowacje
Dobrze prosperująca i konkurencyjna Europa – to jedno z haseł przewodnich obecnego tzw. tria prezydencji w Radzie UE, czyli Polski, Danii i Cypru. To oznacza, że przez kolejne 1,5 roku wysiłki państw członkowskich i instytucji unijnych będą się koncentrować oprócz szeroko rozumianego bezpieczeństwa m.in. na wzmacnianiu konkurencyjności europejskiego przemysłu. W tym kontekście na znaczeniu zyskują inwestycje firm w cyfryzację i automatyzację.
Bankowość
Ponad 1,2 tys. projektów związanych z zieloną transformacją miast. BGK podpisał już umowy na 6,4 mld zł

Już ponad 1,2 tys. wniosków wpłynęło do BGK na pożyczkę wspierającą zieloną transformację miast. Ich łączna wartość przekracza 6,4 mld zł. W ramach całego programu polskie samorządy i spółki komunalne mogą zyskać 40 mld zł w ramach preferencyjnych pożyczek. W marcu BGK podpisało osiem umów na zielone transformacje z czterema samorządami. W Szczytnie środki umożliwią rekultywację ścisłego centrum miasta z uwzględnieniem zabytkowej wieży ciśnień.
Transport
Ryanair w tym roku obsłuży rekordową liczbę pasażerów z polskich lotnisk. Przewoźnik nie planuje otwierać połączeń z Radomia

W 2025 roku Ryanair planuje przewieźć 18,3 mln pasażerów z Polski. Nasz kraj jest w czołówce najszybciej rosnących rynków irlandzkiej linii. Największych przyrostów liczby pasażerów Ryanair spodziewa się w Krakowie czy Katowicach. Jednocześnie linia wyklucza obecnie możliwość uruchomienia połączeń z lotniska w Radomiu. – Jeżeli chodzi o infrastrukturę w centralnej Polsce, to na tę chwilę jesteśmy zaspokojeni – mówi Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.