Huawei Watch Fit – inteligentny zegarek dla fanów fitnessu
Huawei wprowadził dziś do sprzedaży w Polsce inteligentny zegarek treningowy dedykowany fanom fitnessu – Huawei Watch Fit. Smartwatch wyposażony jest w czytelny wyświetlacz AMOLED, tryb umożliwiający wyświetlanie animacji z ćwiczeniami, a także baterię pozwalająca na 10 dni pracy na jednym ładowaniu. Sugerowana cena detaliczna smartwatcha to 499 zł.
W przedsprzedaży, która potrwa od 15 września do 30 września, Watch Fit można kupić wraz z inteligentną wagą Huawei AH100.
Huawei Watch Fit można kupić w sklepie internetowym huawei.pl, oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w sklepach: Aetka24, Decathlon, Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD, x-kom oraz u operatorów Play i Orange. Oferta oraz data rozpoczęcie sprzedaży może różnić się w zależności od sklepu. Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej Huawei oraz u poszczególnych partnerów akcji.
Najnowszy smartwatch dostępny jest w kolorze czarnym, różowym oraz zielonym.
Kompleksowy asystent treningowy
Najnowszy Huawei Watch Fit został wyposażony w duży i czytelny ekran AMOLED o przekątnej 1,64”, a całość waży zaledwie 34 gramy. Użytkownik ma do wyboru aż 200 tarcz, które może zmieniać w zależności od nastroju czy stylu. Pasek wykonany jest z fluoroelastomeru, który nie podrażnia skóry i nadaje zegarkowi odpowiednią elastyczność, szczególnie przydatną w czasie treningu. Pełne naładowanie baterii trwa zaledwie 1,5 godziny i wystarcza nawet na 10 dni pracy. Zaledwie 5 minut ładowania pozwala wydłużyć czas pracy o jeden dzień.
Smartwatch obsługuje 96 trybów sportowych, w tym ćwiczenia na siłowni, bieganie, jazdę na rowerze, pływanie, jogę oraz 12 kursów fitness. Smartwatch wyświetla też animacje ilustrujące wybrane ćwiczenia, dzięki czemu ćwiczący ma pewność, że trening wykonywany jest poprawnie i w odpowiedniej kolejności.
Monitoring zdrowia i snu
Huawei Watch Fit szczegółowo monitoruje między innymi pokonywany dystans, spalane kalorie, tętno, tempo, a podczas treningów wyświetla praktyczne wskazówki, na przykład, gdy tętno rośnie zbyt szybko. Smartwatch spełnia standard 5 ATM, dzięki czemu nie trzeba go zdejmować podczas pływania w basenie czy w morzu.
Huawei Watch Fit automatycznie wykrywa bieganie, szybki chód, ćwiczenia na orbitreku ekliptycznym oraz na urządzeniu imitującym wiosłowanie. Po skończonym treningu smartwatch wyświetli szereg praktycznych sugestii i wskazówek pozwalających udoskonalać trening w przyszłości.
Huawei Watch Fit wyposażony jest w technologię TruSeen™ 4.0, która umożliwia ciągłe monitorowanie tętna – pomiar wykorzystywany jest nie tylko podczas ćwiczeń, ale również analizuje jakość snu czy poziom stresu. Smartwatch pozwala kontrolować również cykl miesiączkowy. Funkcja TruSleep™ monitoruje czas i fazy snu oraz diagnozuje powszechne problemy ze snem i wskazuje sposoby jak sobie z nimi radzić. Kontroluje również poziom saturacji, czyli natlenienia krwi oraz maksymalny pułap tlenowy, czyli maksymalną ilość tlenu, którą organizm może pobrać podczas treningu. Watch Fit pozwala również na przechowywanie i słuchanie muzyki bezpośrednio z poziomu zegarka, bez konieczności zabierania ze sobą smartfona. Dodatkowo umożliwia robienie zdjęć, dzięki funkcji „zdalna migawka”. Połączenie smartwatcha z aplikacją Huawei Zdrowie pozwala zbierać i analizować wyniki, a także na bieżąco kontrolować informacje zebrane na temat stresu czy snu.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.