Huawei Watch Fit – inteligentny zegarek dla fanów fitnessu
Huawei wprowadził dziś do sprzedaży w Polsce inteligentny zegarek treningowy dedykowany fanom fitnessu – Huawei Watch Fit. Smartwatch wyposażony jest w czytelny wyświetlacz AMOLED, tryb umożliwiający wyświetlanie animacji z ćwiczeniami, a także baterię pozwalająca na 10 dni pracy na jednym ładowaniu. Sugerowana cena detaliczna smartwatcha to 499 zł.
W przedsprzedaży, która potrwa od 15 września do 30 września, Watch Fit można kupić wraz z inteligentną wagą Huawei AH100.
Huawei Watch Fit można kupić w sklepie internetowym huawei.pl, oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia oraz w sklepach: Aetka24, Decathlon, Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD, x-kom oraz u operatorów Play i Orange. Oferta oraz data rozpoczęcie sprzedaży może różnić się w zależności od sklepu. Szczegóły oferty dostępne są na stronie internetowej Huawei oraz u poszczególnych partnerów akcji.
Najnowszy smartwatch dostępny jest w kolorze czarnym, różowym oraz zielonym.
Kompleksowy asystent treningowy
Najnowszy Huawei Watch Fit został wyposażony w duży i czytelny ekran AMOLED o przekątnej 1,64”, a całość waży zaledwie 34 gramy. Użytkownik ma do wyboru aż 200 tarcz, które może zmieniać w zależności od nastroju czy stylu. Pasek wykonany jest z fluoroelastomeru, który nie podrażnia skóry i nadaje zegarkowi odpowiednią elastyczność, szczególnie przydatną w czasie treningu. Pełne naładowanie baterii trwa zaledwie 1,5 godziny i wystarcza nawet na 10 dni pracy. Zaledwie 5 minut ładowania pozwala wydłużyć czas pracy o jeden dzień.
Smartwatch obsługuje 96 trybów sportowych, w tym ćwiczenia na siłowni, bieganie, jazdę na rowerze, pływanie, jogę oraz 12 kursów fitness. Smartwatch wyświetla też animacje ilustrujące wybrane ćwiczenia, dzięki czemu ćwiczący ma pewność, że trening wykonywany jest poprawnie i w odpowiedniej kolejności.
Monitoring zdrowia i snu
Huawei Watch Fit szczegółowo monitoruje między innymi pokonywany dystans, spalane kalorie, tętno, tempo, a podczas treningów wyświetla praktyczne wskazówki, na przykład, gdy tętno rośnie zbyt szybko. Smartwatch spełnia standard 5 ATM, dzięki czemu nie trzeba go zdejmować podczas pływania w basenie czy w morzu.
Huawei Watch Fit automatycznie wykrywa bieganie, szybki chód, ćwiczenia na orbitreku ekliptycznym oraz na urządzeniu imitującym wiosłowanie. Po skończonym treningu smartwatch wyświetli szereg praktycznych sugestii i wskazówek pozwalających udoskonalać trening w przyszłości.
Huawei Watch Fit wyposażony jest w technologię TruSeen™ 4.0, która umożliwia ciągłe monitorowanie tętna – pomiar wykorzystywany jest nie tylko podczas ćwiczeń, ale również analizuje jakość snu czy poziom stresu. Smartwatch pozwala kontrolować również cykl miesiączkowy. Funkcja TruSleep™ monitoruje czas i fazy snu oraz diagnozuje powszechne problemy ze snem i wskazuje sposoby jak sobie z nimi radzić. Kontroluje również poziom saturacji, czyli natlenienia krwi oraz maksymalny pułap tlenowy, czyli maksymalną ilość tlenu, którą organizm może pobrać podczas treningu. Watch Fit pozwala również na przechowywanie i słuchanie muzyki bezpośrednio z poziomu zegarka, bez konieczności zabierania ze sobą smartfona. Dodatkowo umożliwia robienie zdjęć, dzięki funkcji „zdalna migawka”. Połączenie smartwatcha z aplikacją Huawei Zdrowie pozwala zbierać i analizować wyniki, a także na bieżąco kontrolować informacje zebrane na temat stresu czy snu.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.