Komunikaty PR

Huawei rusza z kampanią 360 stopni dla sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery i

2020-05-15  |  09:00

Huawei startuje z kampanią marketingową 360 stopni promującą autorski sklep z aplikacjami, Huawei AppGallery, a także najnowsze urządzenia Huawei. 

Bohaterami kampanii będą nowe smartfony oparte na ekosystemie marki, Huawei Mobile Services, a obok nich – oferty specjalne dla użytkowników aplikacji pobranych z Huawei AppGallery, dedykowane smartfonom z HMS. Kampania obejmie promocję w telewizji i w radiu, a także działania digital i PR.

 

Kampania telewizyjna wystartuje 15 maja – emitowane będą spoty w wersjach 30-sekundowej i 15-sekundowej, w których pojawi się Robert Lewandowski, ambasador Huawei. Energiczny klip promuje Huawei AppGallery nawiązując do hasła „Odkrywaj w AppGallery” widocznego w logotypie sklepu i podkreśla jego najważniejsze atuty – bogatą ofertę polskich aplikacji, dedykowane oferty i promocje, a także wysoki poziom bezpieczeństwa. Również 15 maja ruszy kampania radiowa, w której emitowane będą 4 spoty. Działania digitalowe i PR-owe rozpoczną się wcześniej, bo 7 maja.

 

Wszystkie działania będą zachęcać konsumentów do zakupu najnowszych smartfonów Huawei z serii Y – modeli Y6p i Y5p, właśnie wprowadzonych do sprzedaży – które wyróżniają się na rynku niezwykle atrakcyjną ceną, a także smartfonów z zaprezentowanej już w marcu serii P, konkretnie P40 lite i P40 lite E.

 

Kampania wiąże się też z uruchomieniem atrakcyjnych ofert dla użytkowników smartfonów Huawei opartych o HMS. Wśród bohaterów kampanii pojawią się 3 aplikacje obecne z AppGallery – AutoMapa, Allegro i Empik Go – i przygotowane we współpracy z Huawei prezenty dla użytkowników.

 

W przypadku AutoMapy, będzie to bezterminowy i bezpłatny dostęp do map Polski i nawigacji w aplikacji AutoMapa. Dla kupujących w aplikacji Allegro – jednorazowy kupon o wartości 20 zł na zakupy za minimum 50 zł, a dla użytkowników aplikacji Empik Go - bezpłatny, 3-miesięczny dostęp do ebooków i audiobooków.

 

Poza nowymi smartfonami Y, prezenty będą dostępne dla użytkowników wszystkich innych smartfonów Huawei opartych o HMS, takich jak Mate 30 Pro, P40, P40 Pro, P40 lite i P40 lite E.

 

- Po raz pierwszy startujemy z tak dużą, wielowymiarową kampanią promującą nasz sklep z aplikacjami AppGallery. Aplikacje są teraz dla konsumentów bardzo ważne, nasz sklep rozwija się niezwykle dynamicznie i jest dostępny oczywiście także na nowych smartfonach Y6p i Y5p, dlatego nasza kampania będzie spójną komunikacją zarówno AppGallery, jak i nowych urządzeń. Współpracujemy z szeregiem polskich „power brandów”, z którymi przygotowaliśmy niezwykle atrakcyjną ofertę, którą również będziemy intensywnie promować mówi Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.

 

Huawei AppGallery to autorski sklep z aplikacjami marki, w którym znajduje się już ponad 900 polskich aplikacji, a w sumie blisko 35 000 aplikacji z całego świata. Z dnia na dzień ta liczba rośnie. Użytkownicy smartfonów i tabletów Huawei mogą cieszyć się ogromnym wyborem aplikacji w kategoriach usługi, rozrywka, komunikacja, zakupy czy gry – wiele z nich jest w pełni zintegrowanych z HMS. Platforma przyciąga użytkowników smartfonów i tabletów Huawei nie tylko bogatą ofertą, ale również wieloma nowościami, dedykowanymi ofertami czy wysokim poziomem bezpieczeństwa – w ciągu ostatniego roku liczba pobrań aplikacji ze sklepu Huawei AppGallery wzrosła ponad 4-krotnie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.