Huawei rusza z kampanią 360 stopni dla sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery i
Huawei startuje z kampanią marketingową 360 stopni promującą autorski sklep z aplikacjami, Huawei AppGallery, a także najnowsze urządzenia Huawei.
Bohaterami kampanii będą nowe smartfony oparte na ekosystemie marki, Huawei Mobile Services, a obok nich – oferty specjalne dla użytkowników aplikacji pobranych z Huawei AppGallery, dedykowane smartfonom z HMS. Kampania obejmie promocję w telewizji i w radiu, a także działania digital i PR.
Kampania telewizyjna wystartuje 15 maja – emitowane będą spoty w wersjach 30-sekundowej i 15-sekundowej, w których pojawi się Robert Lewandowski, ambasador Huawei. Energiczny klip promuje Huawei AppGallery nawiązując do hasła „Odkrywaj w AppGallery” widocznego w logotypie sklepu i podkreśla jego najważniejsze atuty – bogatą ofertę polskich aplikacji, dedykowane oferty i promocje, a także wysoki poziom bezpieczeństwa. Również 15 maja ruszy kampania radiowa, w której emitowane będą 4 spoty. Działania digitalowe i PR-owe rozpoczną się wcześniej, bo 7 maja.
Wszystkie działania będą zachęcać konsumentów do zakupu najnowszych smartfonów Huawei z serii Y – modeli Y6p i Y5p, właśnie wprowadzonych do sprzedaży – które wyróżniają się na rynku niezwykle atrakcyjną ceną, a także smartfonów z zaprezentowanej już w marcu serii P, konkretnie P40 lite i P40 lite E.
Kampania wiąże się też z uruchomieniem atrakcyjnych ofert dla użytkowników smartfonów Huawei opartych o HMS. Wśród bohaterów kampanii pojawią się 3 aplikacje obecne z AppGallery – AutoMapa, Allegro i Empik Go – i przygotowane we współpracy z Huawei prezenty dla użytkowników.
W przypadku AutoMapy, będzie to bezterminowy i bezpłatny dostęp do map Polski i nawigacji w aplikacji AutoMapa. Dla kupujących w aplikacji Allegro – jednorazowy kupon o wartości 20 zł na zakupy za minimum 50 zł, a dla użytkowników aplikacji Empik Go - bezpłatny, 3-miesięczny dostęp do ebooków i audiobooków.
Poza nowymi smartfonami Y, prezenty będą dostępne dla użytkowników wszystkich innych smartfonów Huawei opartych o HMS, takich jak Mate 30 Pro, P40, P40 Pro, P40 lite i P40 lite E.
- Po raz pierwszy startujemy z tak dużą, wielowymiarową kampanią promującą nasz sklep z aplikacjami AppGallery. Aplikacje są teraz dla konsumentów bardzo ważne, nasz sklep rozwija się niezwykle dynamicznie i jest dostępny oczywiście także na nowych smartfonach Y6p i Y5p, dlatego nasza kampania będzie spójną komunikacją zarówno AppGallery, jak i nowych urządzeń. Współpracujemy z szeregiem polskich „power brandów”, z którymi przygotowaliśmy niezwykle atrakcyjną ofertę, którą również będziemy intensywnie promować – mówi Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
Huawei AppGallery to autorski sklep z aplikacjami marki, w którym znajduje się już ponad 900 polskich aplikacji, a w sumie blisko 35 000 aplikacji z całego świata. Z dnia na dzień ta liczba rośnie. Użytkownicy smartfonów i tabletów Huawei mogą cieszyć się ogromnym wyborem aplikacji w kategoriach usługi, rozrywka, komunikacja, zakupy czy gry – wiele z nich jest w pełni zintegrowanych z HMS. Platforma przyciąga użytkowników smartfonów i tabletów Huawei nie tylko bogatą ofertą, ale również wieloma nowościami, dedykowanymi ofertami czy wysokim poziomem bezpieczeństwa – w ciągu ostatniego roku liczba pobrań aplikacji ze sklepu Huawei AppGallery wzrosła ponad 4-krotnie.
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Media i PR
Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.