Huawei prezentuje flagowy tablet MatePad Pro o niebywałej użyteczności
Tył nowego MatePad Pro został poddany procesowi matowienia, co pozwoliło uzyskać niepowtarzalny i stylowy kolor, a jednocześnie zapewnić wysoką ergonomię użytkowania oraz pewność chwytu. Tylne aparaty oparte na matrycach 13 MP i 8 MP umieszczono na cieniutkiej wyspie o wysokości zaledwie milimetra. Przód tego modelu, choć jest wyraźnie inspirowany poprzednimi generacjami flagowych tabletów Huawei, także przeszedł facelifting, a przedni aparat 8 MP osadzono na środku dłuższego boku ramki. Płynną i wygodną pracę zapewnia zestaw: chipset Kirin 9000E, 8 GB pamięci operacyjnej, pamięć wewnętrzna 256 GB, Wi‑Fi 6 oraz mocny akumulator 10 050 mAh, umożliwiający do 13 godzin ciągłego działania lub do 19 dni gotowości bez ładowania. Nowy MatePad Pro wspiera szybkie ładowanie SuperCharge o mocy 40 W, które od 0 do 100% zajmuje 2 godziny i 10 minut. Urządzenie może także służyć za powerbank, ponieważ obsługuje ładowanie zwrotne.
Pogłębione wrażenia audiowizualne
Tablet wyposażono w 12,6-calowy wyświetlacz Huawei OLED Real Colour FullView o rozdzielczości 2560 x 1600, który zajmuje aż 90% powierzchni przedniego panelu. Za płynny i bardziej realistyczny obraz odpowiada możliwość wyświetlenia 1,07 miliarda kolorów z dokładnością odwzorowania ΔE < 1 oraz częstotliwość odświeżania 120 Hz. W urządzeniu zastosowano niezwykle istotne rozwiązanie dla twórców i wszystkich kreatywnych użytkowników – technologię Universal Color Consistency, która gwarantuje, że wyświetlane kolory będą takie same na wszystkich urządzeniach Huawei, obsługujących tę funkcję. Tablet otrzymał również certyfikat TÜV Rheinland Full Care Display 3.0, który potwierdza skuteczność ochrony oczu na najwyższym poziomie w tej kategorii sprzętów.
Huawei MatePad Pro wyposażony jest w system audio HUAWEI SOUND® z ośmioma głośnikami, które są podzielone na wysokie oraz niskie częstotliwości i zoptymalizowane pod kątem czterech głównych scenariuszy użytkowania. Niezależnie od tego, czy konsument użyje tabletu do muzyki, filmów, edukacji lub gier, urządzenie za każdym razem zapewni mu wyjątkowe wrażenia dźwiękowe.
Przenośny tablet, komfort pracy jak na laptopie
Huawei MatePad Pro na tle innych tabletów wyróżnia się nie tylko większym ekranem, ale także dbałością o wspieranie produktywności użytkownika. Funkcje takie jak App Multiplier i Multi-Window umożliwiają wykonywanie wielu zadań jednocześnie, oferując system pracy zbliżony do komputerów. Multi-Window obsługuje się przy pomocy prostych gestów: szybkim przeciągnięciem można podzielić ekran i wyświetlić aplikacje w formie pływających okien. Łącznie można obsługiwać do 4 zadań równocześnie, w tym dwa kafelkowe okna i dwa ruchome okna, co znacznie podnosi wydajność tabletu. Opracowana przez Huawei profesjonalna aplikacja Notatki integruje wiele narzędzi typograficznych, aby umożliwić użytkownikom swobodne edytowanie i sortowanie notatek. Natomiast funkcja Take Snippet pozwala na wyodrębnianie tekstu ze zdjęć podczas ich przeglądania.
Funkcjonalność tabletu można rozszerzyć poprzez wykorzystanie rysika Huawei M-Pencil 2 generacji i inteligentnej, magnetycznej klawiatury, za sprawą których użytkownicy mogą dopasować urządzenie do wykonywanych wielu zadań, bez względu na miejsce - biuro, dom czy szkołę. Tablet wycisza także szumy i hałasy tła, poprawiając jakość prowadzonych rozmów.
Dostępność, ceny i promocja przedsprzedażowa
Sugerowana cena detaliczna Huawei MatePad Pro 12.6 z 256 GB pamięci wewnętrznej wynosi 4 299 zł. Sprzedaż regularna ruszy 31 października, natomiast od 28 września do 30 października 2022 r., tablet dostępny będzie w przedsprzedaży, w ramach której pierwsi nabywcy będą mogli odebrać w prezencie klawiaturę Huawei Smart Magnetic Keyboard o wartości 699 zł oraz rysik Huawei M‑Pencil 2. generacji o wartości 499 zł.
W sklepie Huawei.pl na kupujących czekają korzyści w postaci możliwości przedłużenia gwarancji o dodatkowy rok w obniżonej cenie, 20 rat z RRSO 0 %, podwojonych punktów w programie lojalnościowym, które można wymienić na zniżki, dodatkowej obniżki o wartości 50 zł dla klientów, którzy zdecydują się subskrybować newsletter, czy wreszcie szybkiej dostawy.
Oferta może różnić się w zależności od kanału sprzedaży oraz może ulec zmianie.
Szczegóły dostępne są u Sprzedawców.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.