Komunikaty PR

Huawei prezentuje flagowy tablet MatePad Pro o niebywałej użyteczności

2022-09-28  |  21:00

Tył nowego MatePad Pro został poddany procesowi matowienia, co pozwoliło uzyskać niepowtarzalny i stylowy kolor, a jednocześnie zapewnić wysoką ergonomię użytkowania oraz pewność chwytu. Tylne aparaty oparte na matrycach 13 MP i 8 MP umieszczono na cieniutkiej wyspie o wysokości zaledwie milimetra. Przód tego modelu, choć jest wyraźnie inspirowany poprzednimi generacjami flagowych tabletów Huawei, także przeszedł facelifting, a przedni aparat 8 MP osadzono na środku dłuższego boku ramki. Płynną i wygodną pracę zapewnia zestaw: chipset Kirin 9000E, 8 GB pamięci operacyjnej, pamięć wewnętrzna 256 GB, Wi‑Fi 6 oraz mocny akumulator 10 050 mAh, umożliwiający do 13 godzin ciągłego działania lub do 19 dni gotowości bez ładowania. Nowy MatePad Pro wspiera szybkie ładowanie SuperCharge o mocy 40 W, które od 0 do 100% zajmuje 2 godziny i 10 minut. Urządzenie może także służyć za powerbank, ponieważ obsługuje ładowanie zwrotne.

 

Pogłębione wrażenia audiowizualne

Tablet wyposażono w 12,6-calowy wyświetlacz Huawei OLED Real Colour FullView o rozdzielczości 2560 x 1600, który zajmuje aż 90% powierzchni przedniego panelu. Za płynny i bardziej realistyczny obraz odpowiada możliwość wyświetlenia 1,07 miliarda kolorów z dokładnością odwzorowania ΔE < 1 oraz częstotliwość odświeżania 120 Hz. W urządzeniu zastosowano niezwykle istotne rozwiązanie dla twórców i wszystkich kreatywnych użytkowników – technologię Universal Color Consistency, która gwarantuje, że wyświetlane kolory będą takie same na wszystkich urządzeniach Huawei, obsługujących tę funkcję. Tablet otrzymał również certyfikat TÜV Rheinland Full Care Display 3.0, który potwierdza skuteczność ochrony oczu na najwyższym poziomie w tej kategorii sprzętów.

 

Huawei MatePad Pro wyposażony jest w system audio HUAWEI SOUND® z ośmioma głośnikami, które są podzielone na wysokie oraz niskie częstotliwości i zoptymalizowane pod kątem czterech głównych scenariuszy użytkowania. Niezależnie od tego, czy konsument użyje tabletu do muzyki, filmów, edukacji lub gier, urządzenie za każdym razem zapewni mu wyjątkowe wrażenia dźwiękowe.

 

Przenośny tablet, komfort pracy jak na laptopie

Huawei MatePad Pro na tle innych tabletów wyróżnia się nie tylko większym ekranem, ale także dbałością o wspieranie produktywności użytkownika. Funkcje takie jak App Multiplier i Multi-Window umożliwiają wykonywanie wielu zadań jednocześnie, oferując system pracy zbliżony do komputerów. Multi-Window obsługuje się przy pomocy prostych gestów: szybkim przeciągnięciem można podzielić ekran i wyświetlić aplikacje w formie pływających okien. Łącznie można obsługiwać do 4 zadań równocześnie, w tym dwa kafelkowe okna i dwa ruchome okna, co znacznie podnosi wydajność tabletu. Opracowana przez Huawei profesjonalna aplikacja Notatki integruje wiele narzędzi typograficznych, aby umożliwić użytkownikom swobodne edytowanie i sortowanie notatek. Natomiast funkcja Take Snippet pozwala na wyodrębnianie tekstu ze zdjęć podczas ich przeglądania.

 

Funkcjonalność tabletu można rozszerzyć poprzez wykorzystanie rysika Huawei M-Pencil 2 generacji i inteligentnej, magnetycznej klawiatury, za sprawą których użytkownicy mogą dopasować urządzenie do wykonywanych wielu zadań, bez względu na miejsce - biuro, dom czy szkołę. Tablet wycisza także szumy i hałasy tła, poprawiając jakość prowadzonych rozmów.

 

Dostępność, ceny i promocja przedsprzedażowa

Sugerowana cena detaliczna Huawei MatePad Pro 12.6 z 256 GB pamięci wewnętrznej wynosi 4 299 zł. Sprzedaż regularna ruszy 31 października, natomiast od 28 września do 30 października 2022 r., tablet dostępny będzie w przedsprzedaży, w ramach której  pierwsi nabywcy będą mogli odebrać w prezencie klawiaturę Huawei Smart Magnetic Keyboard o wartości 699 zł oraz rysik Huawei M‑Pencil 2. generacji o wartości 499 zł.

 

W sklepie Huawei.pl na kupujących czekają korzyści w postaci możliwości przedłużenia gwarancji o dodatkowy rok w obniżonej cenie, 20 rat z RRSO 0 %, podwojonych punktów w programie lojalnościowym, które można wymienić na zniżki, dodatkowej obniżki o wartości 50 zł dla klientów, którzy zdecydują się subskrybować newsletter, czy wreszcie szybkiej dostawy.

Oferta może różnić się w zależności od kanału sprzedaży oraz może ulec zmianie.

Szczegóły dostępne są u Sprzedawców.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.