Huawei prezentuje inteligentne okulary - Huawei x Gentle Monster Eyewear II
Huawei x Gentle Monster Eyewear II to nowe, inteligentne okulary w portfolio marki, które chronią oczy przed słońcem, pozwalają prowadzić rozmowy telefoniczne i słuchać muzyki w unikalny, wygodny sposób. Wbudowane w oprawkę okularów głośniki z ultracienką membraną o dużej amplitudzie, a także tytanowe, ale przy tym elastyczne zawiasy, zapewniają komfort noszenia i przyjemność korzystania z inteligentnych funkcji. Urządzenie zaprezentował dzisiaj Richard Yu, CEO Huawei CBG, podczas globalnej premiery flagowych smartfonów z serii Huawei Mate 40.
Huawei x Gentle Monster Eyewear II to druga odsłona współpracy pomiędzy Huawei a południowokoreańską marką Gentle Monster Eyewear, specjalizującą się w tworzeniu wysokiej jakości okularów optycznych i przeciwsłonecznych. Inteligentne okulary Huawei x Gentle Monster to produkt łączący najlepsze trendy w modzie i designie z zaawansowanymi technologiami – okulary, po sparowaniu ze smartfonem, umożliwiają m. in. prowadzenie w komfortowy sposób rozmów głosowych czy słuchanie muzyki.
Nowy, ergonomiczny design
W nowej generacji Huawei x Gentle Monster Eyewear II zastosowano elastyczne, tytanowe zawiasy o mniejszej – w porównaniu do pierwszej odsłony urządzenia – gęstości, dzięki czemu okulary są lżejsze. Zastosowanie tytanowych elementów podniosło też poziom ich wyważenia. W porównaniu do pierwszej wersji urządzenia, której premiera miała miejsce w 2019 roku, zwiększony został też kąt zakrzywienia zauszników z 12° do 20°. Wszystko to sprawia, że Huawei x Gentle Monster Eyewear II oferują najwyższy komfort noszenia.
Nowa jakość dźwięku
W zausznikach okularów Huawei x Gentle Monster Eyewear II zastosowano nowe głośniki z ultracienką membraną 128 mm² o dużej amplitudzie 0,5 mm, które zapewniają wysoką jakość dźwięku stereo. Kolejną nowością wprowadzoną do głośników okularów jest technologia automatycznego zmniejszania głośności w zależności od otoczenia akustycznego. Dzięki temu rozwiązaniu, a także udoskonalonej konstrukcji głośników, rozchodzenie się dźwięku jest ograniczone nawet o 12 dB, w porównaniu do poprzedniej wersji urządzenia. Możliwość usłyszenia przez postronne osoby prowadzonej przy użyciu okularów rozmowy jest więc ograniczona, nawet w cichym otoczeniu.
Nowe, inteligentne funkcje obsługi
Okulary obsługują nowe funkcje wykrywania gestów. W celu sparowania ich ze smartfonem, użytkownicy muszą jedynie delikatnie uszczypnąć zausznik okularów po lewej stronie twarzy. Aby odtworzyć następny lub poprzedni utwór, a także regulować głośność, wystarczy wykonać kilka przeciągnięć po lewym zauszniku, bez potrzeby wyjmowania telefonu. W sytuacji, gdy użytkownik zdjął okulary, muzyka automatycznie się zatrzyma i powróci, jeżeli użytkownik ponownie założy je w ciągu trzech minut.
Nowa generacja inteligentnych okularów wyposażona jest w baterię, która pozwala odtwarzać muzykę przez 5 godzin bez przerwy na jednym ładowaniu. Co więcej, Eyewear II są wyposażone w nową, bezprzewodową technologię szybkiego ładowania, dzięki czemu okulary są gotowe do użycia w dowolnym miejscu i czasie.
Informacje o dostępności okularów na lokalnych rynkach będą podawane na bieżąco.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Farmacja
Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.