Komunikaty PR

Huawei ogłosił zwycięzców AppGallery Editors' Choice Awards 2022

2022-11-07  |  17:00
Biuro prasowe

Podczas prestiżowej gali na Web Summit w Lizbonie, najważniejszym wydarzeniu dla branży technologicznej, Huawei przedstawił laureatów AppGallery Editors' Choice Awards 2022 oraz Grow with Huawei Awards 2022. Globalny lider technologiczny kolejny raz wybrał najlepsze aplikacje i gry dostępne w sklepie AppGallery, a po raz pierwszy przyznał nagrody także swoim partnerom biznesowym oraz twórcom aplikacji współpracującym z Huawei.

AppGallery Editors' Choice Awards, które odbyły się już po raz trzeci, przyznano w pięciu kategoriach dla aplikacji i pięciu dla gier. Laureatów wyłoniły zespoły ekspertów Huawei z całej Europy. W swoim werdykcie brali oni pod uwagę przede wszystkim zastosowaną innowacyjność rozwiązań, doświadczenia z użytkowania aplikacji, angażującą fabułę i przyciągający oko design. W ciągu ostatniego roku każda z tych popularnych aplikacji i gier dostarczyła użytkownikom AppGallery wiele rozrywki i emocjonujących wrażeń, a także przyczyniła się do wzrostu komfortu i jakości ich codziennego życia. Stale rozbudowywana baza aplikacji i gier stanowi również fundament, na którym Huawei umacnia swoją pozycję trzeciego co do wielkości globalnego ekosystemu mobilnego.

Zwycięzcy AppGallery Editors' Choice Awards

 

Aplikacje nagrodzone AppGallery Editors' Choice Awards 2022:

  • kat. Best Green App – Moovit
  • kat. Best Health App – Yazio
  • kat. Best Essential App – Revolut
  • kat. Best Personal Growth App – Kahoot!
  • kat. Best Trending App – Smule

 

Gry nagrodzone AppGallery Editors' Choice Awards 2022:

  • kat. Best Family & Casual Game – My Talking Angela 2
  • kat. Best RPG Game – Summoners War
  • kat. Best Trending Game – Infinity Kingdom
  • kat. Best Sports Game – Fishing Clash
  • kat. Best Strategy Game – Lords Mobile

Grow with Huawei Awards 2022 – nagrody biznesowe

Zainaugurowana w tym roku nagroda Grow with Huawei Awards 2022 jest przyznawana za osiągnięcia biznesowe partnerów i agencji współpracujących z Huawei przy tworzeniu udanych kampanii, które wykorzystują kluczowe usługi HMS. Należą do nich kampanie prowadzone w takich serwisach, jak: Przeglądarka Huawei, Wyszukiwarka Huawei i HUAWEI Ads. Głównym założeniem platformy HUAWEI Ads jest generowanie wysokiej jakości ruchu w aplikacjach, prowadzenie efektywnych kampanii i ich bieżąca optymalizacja. Platforma ta przyczynia się również do wzrostu rozwiązań cross-services, których celem jest otwarcie nowych możliwości dla użytkowników i partnerów w ekosystemie HMS. HUAWEI Ads od czasu uruchomienia w 2020 roku aż 9-krotnie powiększyła sieć reklamodawców, a 4-krotnie sieć wydawców.

Zwycięzcy AppGallery Grow with Huawei Awards 2022:

  • Best Advertiser – Flashcore (Czechy), Mediaset Infinity (Włochy)
  • Best Agency – Avow (Niemcy), Havas Media Group (Portugalia)
  • Best Publisher – Outfit 7 Limited (Cypr), AppGeneration (Portugalia)
  • Best Growth Partner – mrge (Niemcy), Admitad (Niemcy), FREE NOW (Niemcy), Zeropark (Polska), SQUID (Szwecja)

 

– AppGallery Editors' Choice Awards to celebracja zarówno rozrywki, jak i wsparcia harmonijnego stylu życia, które codziennie dostarczamy naszym klientom w postaci najlepszych aplikacji i gier. Tegorocznych zwycięzców ogłosiliśmy podczas Web Summit, które od wielu lat wspiera rozwój technologii przyjaznych użytkownikowi, innowację i kreatywność – czyli dokładnie te wartości, na które stawia także Huawei oraz nasz sklep AppGallery. Nagrodziliśmy również osiągnięcia naszych partnerów, którzy współpracowali z nami w celu zwiększenia aktywacji, monetyzacji i utrzymania użytkowników swoich aplikacji.  Dzięki temu możemy nie tylko tworzyć udane relacje z partnerami, lecz także budować zaangażowanie naszych użytkowników – podsumowuje Witold Walczak, Country Head Poland, Device Ecosystem Development & Operation.

 

AppGallery

AppGallery oferuje użytkownikom szeroki wybór najlepszych aplikacji, gier oraz usług dodatkowych. Dzięki ekosystemowi Huawei Mobile Services (HMS) użytkownicy AppGallery cieszą się pozytywnymi doświadczeniami niezależnie od tego, czy korzystają z urządzenia Huawei, czy tylko usług tej firmy na urządzeniu innej marki. Dlatego platforma stale się rozwija, osiągając ponad 580 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie na całym świecie.

 

Huawei Mate 50 Pro – smartfon idealny do gamingu

Dla wielbicieli gier mobilnych, które dostarcza AppGallery, idealnym wyborem będzie nowy flagowy smartfon Huawei Mate 50 Pro. Telefon wyposażony jest w kapitalny ekran OLED o przekątnej 6,74", rozdzielczości 2616x1212 pikseli, częstotliwości odświeżania 120 Hz i wyświetlający aż 1,07 miliarda kolorów. Wspierają go świetne głośniki stereo. Smartfon obsługuje ośmiordzeniowy procesor Snapdragon wersji 8 Gen 1, a za grafikę odpowiada układ Adreno 730. Wspomniane parametry czynią Huawei Mate 50 Pro doskonałym narzędziem gamingowym.

 

O Huawei Consumer Business Group

Huawei jest jednym z czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 miliardy ludzi na całym świecie. Huawei Consumer Business Group (CBG), jedna z trzech grup biznesowych firmy, oferuje konsumentom w Polsce szeroką gamę produktów, które dzięki zaawansowanym technologiom, ułatwiają codzienne życie. Portfolio Huawei zawiera szeroki wachlarz produktów: smartfony, laptopy, tablety, monitory, smartwatche, opaski sportowe, bezprzewodowe słuchawki, głośniki, routery czy rozwiązania chmurowe. Od 2019 roku Huawei intensywnie rozwija swój autorski ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami AppGallery, który w skali świata oferuje dostęp do ponad 177 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS, w tym ponad 8000 aplikacji w języku polskim. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 580 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Firma ma ponad 30-letnie doświadczenie w tworzeniu technologii teleinformatycznych, a motto marki „Make it possible” jest gwarancją stałego wysiłku firmy w dostarczaniu użytkownikom na całym świecie najnowocześniejszych, innowacyjnych technologii, urządzeń i usług.

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę Huawei Consumer Business Group: consumer.huawei.com/pl/.

 

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat Huawei Consumer BG, śledź nas na:

Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilepl/

YouTube: https://www.youtube.com/user/HuaweiPolska

TikTok: https://www.tiktok.com/@huaweimobilepl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT Biuro prasowe
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.