Komunikaty PR

Huawei ogłosił zwycięzców AppGallery Editors' Choice Awards 2022

2022-11-07  |  17:00
Biuro prasowe

Podczas prestiżowej gali na Web Summit w Lizbonie, najważniejszym wydarzeniu dla branży technologicznej, Huawei przedstawił laureatów AppGallery Editors' Choice Awards 2022 oraz Grow with Huawei Awards 2022. Globalny lider technologiczny kolejny raz wybrał najlepsze aplikacje i gry dostępne w sklepie AppGallery, a po raz pierwszy przyznał nagrody także swoim partnerom biznesowym oraz twórcom aplikacji współpracującym z Huawei.

AppGallery Editors' Choice Awards, które odbyły się już po raz trzeci, przyznano w pięciu kategoriach dla aplikacji i pięciu dla gier. Laureatów wyłoniły zespoły ekspertów Huawei z całej Europy. W swoim werdykcie brali oni pod uwagę przede wszystkim zastosowaną innowacyjność rozwiązań, doświadczenia z użytkowania aplikacji, angażującą fabułę i przyciągający oko design. W ciągu ostatniego roku każda z tych popularnych aplikacji i gier dostarczyła użytkownikom AppGallery wiele rozrywki i emocjonujących wrażeń, a także przyczyniła się do wzrostu komfortu i jakości ich codziennego życia. Stale rozbudowywana baza aplikacji i gier stanowi również fundament, na którym Huawei umacnia swoją pozycję trzeciego co do wielkości globalnego ekosystemu mobilnego.

Zwycięzcy AppGallery Editors' Choice Awards

 

Aplikacje nagrodzone AppGallery Editors' Choice Awards 2022:

  • kat. Best Green App – Moovit
  • kat. Best Health App – Yazio
  • kat. Best Essential App – Revolut
  • kat. Best Personal Growth App – Kahoot!
  • kat. Best Trending App – Smule

 

Gry nagrodzone AppGallery Editors' Choice Awards 2022:

  • kat. Best Family & Casual Game – My Talking Angela 2
  • kat. Best RPG Game – Summoners War
  • kat. Best Trending Game – Infinity Kingdom
  • kat. Best Sports Game – Fishing Clash
  • kat. Best Strategy Game – Lords Mobile

Grow with Huawei Awards 2022 – nagrody biznesowe

Zainaugurowana w tym roku nagroda Grow with Huawei Awards 2022 jest przyznawana za osiągnięcia biznesowe partnerów i agencji współpracujących z Huawei przy tworzeniu udanych kampanii, które wykorzystują kluczowe usługi HMS. Należą do nich kampanie prowadzone w takich serwisach, jak: Przeglądarka Huawei, Wyszukiwarka Huawei i HUAWEI Ads. Głównym założeniem platformy HUAWEI Ads jest generowanie wysokiej jakości ruchu w aplikacjach, prowadzenie efektywnych kampanii i ich bieżąca optymalizacja. Platforma ta przyczynia się również do wzrostu rozwiązań cross-services, których celem jest otwarcie nowych możliwości dla użytkowników i partnerów w ekosystemie HMS. HUAWEI Ads od czasu uruchomienia w 2020 roku aż 9-krotnie powiększyła sieć reklamodawców, a 4-krotnie sieć wydawców.

Zwycięzcy AppGallery Grow with Huawei Awards 2022:

  • Best Advertiser – Flashcore (Czechy), Mediaset Infinity (Włochy)
  • Best Agency – Avow (Niemcy), Havas Media Group (Portugalia)
  • Best Publisher – Outfit 7 Limited (Cypr), AppGeneration (Portugalia)
  • Best Growth Partner – mrge (Niemcy), Admitad (Niemcy), FREE NOW (Niemcy), Zeropark (Polska), SQUID (Szwecja)

 

– AppGallery Editors' Choice Awards to celebracja zarówno rozrywki, jak i wsparcia harmonijnego stylu życia, które codziennie dostarczamy naszym klientom w postaci najlepszych aplikacji i gier. Tegorocznych zwycięzców ogłosiliśmy podczas Web Summit, które od wielu lat wspiera rozwój technologii przyjaznych użytkownikowi, innowację i kreatywność – czyli dokładnie te wartości, na które stawia także Huawei oraz nasz sklep AppGallery. Nagrodziliśmy również osiągnięcia naszych partnerów, którzy współpracowali z nami w celu zwiększenia aktywacji, monetyzacji i utrzymania użytkowników swoich aplikacji.  Dzięki temu możemy nie tylko tworzyć udane relacje z partnerami, lecz także budować zaangażowanie naszych użytkowników – podsumowuje Witold Walczak, Country Head Poland, Device Ecosystem Development & Operation.

 

AppGallery

AppGallery oferuje użytkownikom szeroki wybór najlepszych aplikacji, gier oraz usług dodatkowych. Dzięki ekosystemowi Huawei Mobile Services (HMS) użytkownicy AppGallery cieszą się pozytywnymi doświadczeniami niezależnie od tego, czy korzystają z urządzenia Huawei, czy tylko usług tej firmy na urządzeniu innej marki. Dlatego platforma stale się rozwija, osiągając ponad 580 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie na całym świecie.

 

Huawei Mate 50 Pro – smartfon idealny do gamingu

Dla wielbicieli gier mobilnych, które dostarcza AppGallery, idealnym wyborem będzie nowy flagowy smartfon Huawei Mate 50 Pro. Telefon wyposażony jest w kapitalny ekran OLED o przekątnej 6,74", rozdzielczości 2616x1212 pikseli, częstotliwości odświeżania 120 Hz i wyświetlający aż 1,07 miliarda kolorów. Wspierają go świetne głośniki stereo. Smartfon obsługuje ośmiordzeniowy procesor Snapdragon wersji 8 Gen 1, a za grafikę odpowiada układ Adreno 730. Wspomniane parametry czynią Huawei Mate 50 Pro doskonałym narzędziem gamingowym.

 

O Huawei Consumer Business Group

Huawei jest jednym z czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 miliardy ludzi na całym świecie. Huawei Consumer Business Group (CBG), jedna z trzech grup biznesowych firmy, oferuje konsumentom w Polsce szeroką gamę produktów, które dzięki zaawansowanym technologiom, ułatwiają codzienne życie. Portfolio Huawei zawiera szeroki wachlarz produktów: smartfony, laptopy, tablety, monitory, smartwatche, opaski sportowe, bezprzewodowe słuchawki, głośniki, routery czy rozwiązania chmurowe. Od 2019 roku Huawei intensywnie rozwija swój autorski ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami AppGallery, który w skali świata oferuje dostęp do ponad 177 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS, w tym ponad 8000 aplikacji w języku polskim. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 580 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Firma ma ponad 30-letnie doświadczenie w tworzeniu technologii teleinformatycznych, a motto marki „Make it possible” jest gwarancją stałego wysiłku firmy w dostarczaniu użytkownikom na całym świecie najnowocześniejszych, innowacyjnych technologii, urządzeń i usług.

Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę Huawei Consumer Business Group: consumer.huawei.com/pl/.

 

Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat Huawei Consumer BG, śledź nas na:

Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/

Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilepl/

YouTube: https://www.youtube.com/user/HuaweiPolska

TikTok: https://www.tiktok.com/@huaweimobilepl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce Biuro prasowe
2025-03-18 | 10:00

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce

Emitel S.A. intensyfikuje swoją działalność w Wielkopolsce. Spółka kontynuuje rozwój projektów na terenie całego kraju. Wśród ogólnopolskich,
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Farmacja

UE chce zmniejszyć udział leków i substancji czynnych z Azji. Nowe przepisy zwiększą możliwości produkcyjne europejskich firm

Komisja Europejska przedstawiła projekt nowego aktu o lekach krytycznych. Jego celem jest rozwiązanie poważnego niedoboru leków i produktów opieki zdrowotnej oraz zmniejszenie zewnętrznej zależności od krytycznych leków i składników. Obecnie 80 proc. substancji czynnych wykorzystywanych w UE do produkcji leków pochodzi z Azji, głównie z Chin i Indii. Czyni to europejski rynek leków podatnym na kryzysy, również o politycznym charakterze.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Żywienie

Naukowcy opracowali czynniki wpływające na długowieczność. Decyduje o niej nie tylko dieta i tryb życia, ale też relacje z rodziną

Wiadomo już, że są pewne czynniki, które sprzyjają długowieczności. Aby dożyć 100, a nawet więcej lat trzeba stosować dietę bogatą w warzywa i owoce, odstawić używki, dbać o regularną aktywność fizyczną i zdrowy sen. Niezwykle ważne są także udane relacje rodzinne i towarzyskie. Prof. Grzegorz Dworacki z Uniwersytetu Medycznego w Poznaniu podkreśla, że kluczem do opracowania czynników długowieczności było wyznaczenie na świecie pięciu tzw. niebieskich stref, w których żyje najwięcej zdrowych, sprawnych i zadowolonych z życia stulatków.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.