Huawei ogłosił zwycięzców AppGallery Editors' Choice Awards 2022
Podczas prestiżowej gali na Web Summit w Lizbonie, najważniejszym wydarzeniu dla branży technologicznej, Huawei przedstawił laureatów AppGallery Editors' Choice Awards 2022 oraz Grow with Huawei Awards 2022. Globalny lider technologiczny kolejny raz wybrał najlepsze aplikacje i gry dostępne w sklepie AppGallery, a po raz pierwszy przyznał nagrody także swoim partnerom biznesowym oraz twórcom aplikacji współpracującym z Huawei.
AppGallery Editors' Choice Awards, które odbyły się już po raz trzeci, przyznano w pięciu kategoriach dla aplikacji i pięciu dla gier. Laureatów wyłoniły zespoły ekspertów Huawei z całej Europy. W swoim werdykcie brali oni pod uwagę przede wszystkim zastosowaną innowacyjność rozwiązań, doświadczenia z użytkowania aplikacji, angażującą fabułę i przyciągający oko design. W ciągu ostatniego roku każda z tych popularnych aplikacji i gier dostarczyła użytkownikom AppGallery wiele rozrywki i emocjonujących wrażeń, a także przyczyniła się do wzrostu komfortu i jakości ich codziennego życia. Stale rozbudowywana baza aplikacji i gier stanowi również fundament, na którym Huawei umacnia swoją pozycję trzeciego co do wielkości globalnego ekosystemu mobilnego.
Zwycięzcy AppGallery Editors' Choice Awards
Aplikacje nagrodzone AppGallery Editors' Choice Awards 2022:
- kat. Best Green App – Moovit
- kat. Best Health App – Yazio
- kat. Best Essential App – Revolut
- kat. Best Personal Growth App – Kahoot!
- kat. Best Trending App – Smule
Gry nagrodzone AppGallery Editors' Choice Awards 2022:
- kat. Best Family & Casual Game – My Talking Angela 2
- kat. Best RPG Game – Summoners War
- kat. Best Trending Game – Infinity Kingdom
- kat. Best Sports Game – Fishing Clash
- kat. Best Strategy Game – Lords Mobile
Grow with Huawei Awards 2022 – nagrody biznesowe
Zainaugurowana w tym roku nagroda Grow with Huawei Awards 2022 jest przyznawana za osiągnięcia biznesowe partnerów i agencji współpracujących z Huawei przy tworzeniu udanych kampanii, które wykorzystują kluczowe usługi HMS. Należą do nich kampanie prowadzone w takich serwisach, jak: Przeglądarka Huawei, Wyszukiwarka Huawei i HUAWEI Ads. Głównym założeniem platformy HUAWEI Ads jest generowanie wysokiej jakości ruchu w aplikacjach, prowadzenie efektywnych kampanii i ich bieżąca optymalizacja. Platforma ta przyczynia się również do wzrostu rozwiązań cross-services, których celem jest otwarcie nowych możliwości dla użytkowników i partnerów w ekosystemie HMS. HUAWEI Ads od czasu uruchomienia w 2020 roku aż 9-krotnie powiększyła sieć reklamodawców, a 4-krotnie sieć wydawców.
Zwycięzcy AppGallery Grow with Huawei Awards 2022:
- Best Advertiser – Flashcore (Czechy), Mediaset Infinity (Włochy)
- Best Agency – Avow (Niemcy), Havas Media Group (Portugalia)
- Best Publisher – Outfit 7 Limited (Cypr), AppGeneration (Portugalia)
- Best Growth Partner – mrge (Niemcy), Admitad (Niemcy), FREE NOW (Niemcy), Zeropark (Polska), SQUID (Szwecja)
– AppGallery Editors' Choice Awards to celebracja zarówno rozrywki, jak i wsparcia harmonijnego stylu życia, które codziennie dostarczamy naszym klientom w postaci najlepszych aplikacji i gier. Tegorocznych zwycięzców ogłosiliśmy podczas Web Summit, które od wielu lat wspiera rozwój technologii przyjaznych użytkownikowi, innowację i kreatywność – czyli dokładnie te wartości, na które stawia także Huawei oraz nasz sklep AppGallery. Nagrodziliśmy również osiągnięcia naszych partnerów, którzy współpracowali z nami w celu zwiększenia aktywacji, monetyzacji i utrzymania użytkowników swoich aplikacji. Dzięki temu możemy nie tylko tworzyć udane relacje z partnerami, lecz także budować zaangażowanie naszych użytkowników – podsumowuje Witold Walczak, Country Head Poland, Device Ecosystem Development & Operation.
AppGallery
AppGallery oferuje użytkownikom szeroki wybór najlepszych aplikacji, gier oraz usług dodatkowych. Dzięki ekosystemowi Huawei Mobile Services (HMS) użytkownicy AppGallery cieszą się pozytywnymi doświadczeniami niezależnie od tego, czy korzystają z urządzenia Huawei, czy tylko usług tej firmy na urządzeniu innej marki. Dlatego platforma stale się rozwija, osiągając ponad 580 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie na całym świecie.
Huawei Mate 50 Pro – smartfon idealny do gamingu
Dla wielbicieli gier mobilnych, które dostarcza AppGallery, idealnym wyborem będzie nowy flagowy smartfon Huawei Mate 50 Pro. Telefon wyposażony jest w kapitalny ekran OLED o przekątnej 6,74", rozdzielczości 2616x1212 pikseli, częstotliwości odświeżania 120 Hz i wyświetlający aż 1,07 miliarda kolorów. Wspierają go świetne głośniki stereo. Smartfon obsługuje ośmiordzeniowy procesor Snapdragon wersji 8 Gen 1, a za grafikę odpowiada układ Adreno 730. Wspomniane parametry czynią Huawei Mate 50 Pro doskonałym narzędziem gamingowym.
O Huawei Consumer Business Group
Huawei jest jednym z czołowych producentów elektroniki użytkowej na świecie. Usługi i urządzenia Huawei dostępne są w ponad 170 krajach i korzysta z nich ponad 3 miliardy ludzi na całym świecie. Huawei Consumer Business Group (CBG), jedna z trzech grup biznesowych firmy, oferuje konsumentom w Polsce szeroką gamę produktów, które dzięki zaawansowanym technologiom, ułatwiają codzienne życie. Portfolio Huawei zawiera szeroki wachlarz produktów: smartfony, laptopy, tablety, monitory, smartwatche, opaski sportowe, bezprzewodowe słuchawki, głośniki, routery czy rozwiązania chmurowe. Od 2019 roku Huawei intensywnie rozwija swój autorski ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami AppGallery, który w skali świata oferuje dostęp do ponad 177 tysięcy aplikacji zintegrowanych z HMS, w tym ponad 8000 aplikacji w języku polskim. Każdego miesiąca ze sklepu korzysta ponad 580 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Firma ma ponad 30-letnie doświadczenie w tworzeniu technologii teleinformatycznych, a motto marki „Make it possible” jest gwarancją stałego wysiłku firmy w dostarczaniu użytkownikom na całym świecie najnowocześniejszych, innowacyjnych technologii, urządzeń i usług.
Aby uzyskać więcej informacji odwiedź stronę Huawei Consumer Business Group: consumer.huawei.com/pl/.
Bądź na bieżąco z najnowszymi informacjami na temat Huawei Consumer BG, śledź nas na:
Facebook: https://www.facebook.com/HuaweimobilePL/
Instagram: https://www.instagram.com/huaweimobilepl/
YouTube: https://www.youtube.com/user/HuaweiPolska
TikTok: https://www.tiktok.com/@huaweimobilepl

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.