Huawei FreeBuds Studio – nauszne słuchawki marki z dynamiczną redukcją szumów
Huawei zaprezentował pierwsze bezprzewodowe, nauszne słuchawki marki – Huawei FreeBuds Studio, zapewniające wrażenia dźwiękowe na poziomie Hi-Fi, wysoką częstotliwość dźwięku do 48 kHz oraz inteligentną dynamiczną redukcję szumów. Słuchawki zostały pokazane podczas globalnej premiery najnowszych flagowych smartfonów z serii Huawei Mate 40.
Huawei FreeBuds Studio wyposażone są w wiodącą w branży technologię inteligentnej dynamicznej redukcji szumów (ANC) oraz zapewniają trzy tryby, które można przełączać w zależności od zmieniającego się dźwięku w otoczeniu. Można je podłączyć do dwóch urządzeń jednocześnie, bez konieczności rozłączania jednego z nich przy chęci skorzystania z drugiego.
Huawei FreeBuds Studio to pierwsze bezprzewodowe słuchawki z podwójną anteną zapewniającą zasięg Bluetooth 360°. Nawet w miejscach o silnych zakłóceniach sygnału, na przykład na lotniskach, konstrukcja z podwójną anteną pozwala zidentyfikować i automatycznie przełączyć się na inną antenę z silniejszym sygnałem.
Słuchawki dopasowane do każdego
Geometryczny kształt słuchawek zapewnia wygodę użytkowania – wyposażone są one w relatywnie duże nauszniki o wymiarach 65mm x 42mm, dzięki czemu dopasowują się do każdego kształtu ucha. Nauszniki wykonane są z miękkiej i wygodnej skóry proteinowej, która zapewnia doskonałą izolację przed dźwiękami z zewnątrz. Opływowy kształt pałąka łączącego nauszniki oraz możliwość rozciągnięcia go do 150 stopni, pozwala dopasować się do każdego kształtu i rozmiaru głowy.
Długi czas pracy na jednym ładowaniu
W pełni naładowanie słuchawki pozwalają na odtwarzanie muzyki, z użyciem ANC do 20 godzin lub do 24 godzin przy wyłączonym ANC. Już 10-minutowe doładowanie pozwala na dodatkowe 5 godzin pracy z włączonym ANC lub nawet 8 godzin – bez ANC.
Doskonała jakość dźwięku i ANC
Huawei FreeBuds Studio zapewniają wysokiej jakości wrażenia dźwiękowe dzięki profesjonalnym komponentom akustycznym pozwalającym na obsługę szerokiego zakresu częstotliwości – od 4 do 48 kHz. Czterowarstwowa 40-milimetrowa membrana polimerowa zapewnia szerszy zakres przenoszenia i wyższą czułość, podczas gdy opracowana przez Huawei technologia bezprzewodowego kodeka audio L2HC pozwala osiągnąć szybkość transmisji dźwięku do 960 kb/s.
Innowacyjna dwuwarstwowa struktura izolacji akustycznej „TAT” oraz inteligentne dynamiczne ANC pozwalają na redukcję szumów do 40 dB. Dzięki wbudowanemu czujnikowi IMU oraz systemowi mikrofonów, słuchawki dokładnie wykrywają dźwięk ze świata zewnętrznego i dostosowują się do otoczenia w celu osiągnięcia lepszych efektów redukcji szumów. FreeBuds Studio obsługują tryb „świadomość”, który pozwala użytkownikowi prowadzić rozmowy z innymi bez konieczności zdejmowania słuchawek. Co więcej, nowy sześciomikrofonowy system redukcji szumów podczas połączeń pozwala wychwytywać głos kierunkowo i skutecznie skupiać słowa, wycinając szumy z otoczenia.
Huawei FreeBuds Studio umożliwia połączenie z dwoma urządzeniami jednocześnie, bez konieczności rozłączenia słuchawek i ponownego ich łączenia. Urządzenie bez problemu łączy się nie tylko z urządzeniami Huawei, ale również innymi z systemem Android, iOS oraz Windows.
Informacje o dostępności Huawei FreeBuds Studio na lokalnych rynkach będą podawane na bieżąco.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.