Huawei FreeBuds Studio już w Polsce
Huawei wprowadza do sprzedaży w Polsce swoje pierwsze bezprzewodowe, nauszne słuchawki Huawei FreeBuds Studio. Od 20 do 30 listopada, można kupić je w ofercie premierowej w atrakcyjnej, rekomendowanej cenie 999 zł i do tego w zestawie z inteligentną opaską sportową Huawei Band 4. W sprzedaży regularnej, która rozpocznie się 1 grudnia, słuchawki będą dostępne w rekomendowanej cenie 1399 zł.
Huawei FreeBuds Studio dostępne są w dwóch kolorach – czarnym i złotym. Wyróżniają się wiodącą w branży technologią inteligentnej dynamicznej redukcji szumów (ANC), która dzięki trzem trybom pozwala utrzymać najwyższy komfort użytkowania niezależnie od zmieniających się dźwięków otoczenia. Słuchawki dają użytkownikowi wrażenia słuchowe na poziomie Hi-Fi z wysoką częstotliwością dźwięku do 48 kHz.
Dostępność
Oferta premierowa w zestawie z opaską Huawei Band 4 dostępna jest w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia (zależnie od obowiązujących rozporządzeń dotyczących działalności galerii handlowych) oraz w sklepach: Komputronik, Media Expert, Media Markt, RTV Euro AGD oraz x-kom. Szczegóły oferty znajdują się na stronie internetowej i w sklepach.
Połączenie bez zakłóceń
Huawei FreeBuds Studio to pierwsze bezprzewodowe słuchawki z podwójną anteną zapewniającą zasięg Bluetooth 360°. Nawet w miejscach o silnych zakłóceniach sygnału, na przykład na lotniskach, konstrukcja z podwójną anteną pozwala zidentyfikować i automatycznie przełączyć się na inną antenę z silniejszym sygnałem. Huawei FreeBuds Studio umożliwia także połączenie z dwoma urządzeniami jednocześnie, bez konieczności rozłączania słuchawek i ponownego ich łączenia. Urządzenie bez problemu łączy się nie tylko z urządzeniami Huawei, ale również innymi z systemem Android, iOS oraz Windows.
Słuchawki dopasowane do każdego
Geometryczny kształt słuchawek zapewnia wygodę użytkowania – wyposażone są w relatywnie duże nauszniki o wymiarach 65 mm x 42 mm, dzięki czemu dopasowują się do każdego kształtu ucha. Nauszniki wykonane są z miękkiej i wygodnej skóry proteinowej, która zapewnia doskonałą izolację przed dźwiękami z zewnątrz. Opływowy kształt pałąka łączącego nauszniki oraz możliwość rozciągnięcia go do 150 stopni, pozwala dopasować się do każdego kształtu i rozmiaru głowy. Słuchawki wyposażone są również w intuicyjne sterowanie za pomocą gestów – na przykład przeciągnięcie palcem w górę lub w dół po nauszniku zwiększa lub zmniejsza głośność, a dwukrotne dotknięcie słuchawki – wstrzymuje lub wznawia muzykę, a także pozwala odbierać lub kończyć rozmowy.
Długi czas pracy na jednym ładowaniu
W pełni naładowanie słuchawki pozwalają na odtwarzanie muzyki z użyciem ANC do 20 godzin, a przy wyłączonym ANC – do 24 godzin. Już 10-minutowe doładowanie pozwala na dodatkowe 5 godzin pracy z włączonym ANC lub nawet 8 godzin bez ANC.
Doskonała jakość dźwięku i ANC
Huawei FreeBuds Studio zapewniają wysokiej jakości wrażenia dźwiękowe dzięki profesjonalnym komponentom akustycznym pozwalającym na obsługę szerokiego zakresu częstotliwości – od 4 do 48 kHz. Czterowarstwowa 40-milimetrowa membrana polimerowa zapewnia szerszy zakres przenoszenia i wyższą czułość, podczas gdy opracowana przez Huawei technologia bezprzewodowego kodeka audio L2HC pozwala osiągnąć szybkość transmisji dźwięku do 960 kb/s.
Innowacyjna dwuwarstwowa struktura izolacji akustycznej „TAT” oraz inteligentne dynamiczne ANC pozwalają na redukcję szumów do 40 dB. Dzięki wbudowanemu czujnikowi IMU oraz systemowi mikrofonów, słuchawki dokładnie wykrywają dźwięk ze świata zewnętrznego i dostosowują się do otoczenia w celu osiągnięcia lepszych efektów redukcji szumów. FreeBuds Studio obsługują tryb „świadomość”, który pozwala użytkownikowi prowadzić rozmowy bez konieczności zdejmowania słuchawek. Co więcej, nowy sześciomikrofonowy system redukcji szumów podczas połączeń pozwala wychwytywać głos kierunkowo i skutecznie skupiać słowa, wycinając szumy z otoczenia.
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Edukacja
Kompetencje STEM wchodzą szerzej do edukacji. Inicjatywa edukacyjna Amazon objęła już pół miliona dzieci w Polsce
Na warszawskiej Pradze Północ otwarto właśnie pierwszą STEM Kindlotekę, czyli przestrzeń edukacyjną dla dzieci i młodzieży, która stawia na rozwój kompetencji w obszarze nauki, technologii, inżynierii i matematyki. To inicjatywa Amazon i stowarzyszenia Cyfrowy Dialog rozwijana od 2019 roku, w ramach której funkcjonuje ponad 100 takich placówek, a z prowadzonych w nich zajęć skorzystało już pół miliona dzieci. STEM uważane są za kompetencje przyszłości, a badania wskazują, że można je rozwijać już u najmłodszych uczniów.
Zdrowie
Sztuczna inteligencja pomoże we wczesnym wykrywaniu wrodzonych wad serca. Obecnie rozpoznawalność wynosi 40 proc.
Algorytmy sztucznej inteligencji usprawnią wykrywanie wrodzonych wad serca w okresie prenatalnym. Wykrycie problemu na tym etapie ma kolosalne znaczenie dla rokowania noworodka. Fundacja Serce Dziecka realizuje program, który ma przygotować medyków na nadchodzące zastosowania AI w analizowaniu danych z echokardiografii płodu. Są już obiecujące dane mówiące o tym, że algorytmy skutecznie wspierają lekarzy w stawianiu takich diagnoz. Również polskie środowisko naukowe pracuje nad technologią, która będzie analizowała dane obrazowe w podobny sposób, jak robi to człowiek.
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.