Huawei FreeBuds Studio już w Polsce
Huawei wprowadza do sprzedaży w Polsce swoje pierwsze bezprzewodowe, nauszne słuchawki Huawei FreeBuds Studio. Od 20 do 30 listopada, można kupić je w ofercie premierowej w atrakcyjnej, rekomendowanej cenie 999 zł i do tego w zestawie z inteligentną opaską sportową Huawei Band 4. W sprzedaży regularnej, która rozpocznie się 1 grudnia, słuchawki będą dostępne w rekomendowanej cenie 1399 zł.
Huawei FreeBuds Studio dostępne są w dwóch kolorach – czarnym i złotym. Wyróżniają się wiodącą w branży technologią inteligentnej dynamicznej redukcji szumów (ANC), która dzięki trzem trybom pozwala utrzymać najwyższy komfort użytkowania niezależnie od zmieniających się dźwięków otoczenia. Słuchawki dają użytkownikowi wrażenia słuchowe na poziomie Hi-Fi z wysoką częstotliwością dźwięku do 48 kHz.
Dostępność
Oferta premierowa w zestawie z opaską Huawei Band 4 dostępna jest w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w galerii handlowej Westfield Arkadia (zależnie od obowiązujących rozporządzeń dotyczących działalności galerii handlowych) oraz w sklepach: Komputronik, Media Expert, Media Markt, RTV Euro AGD oraz x-kom. Szczegóły oferty znajdują się na stronie internetowej i w sklepach.
Połączenie bez zakłóceń
Huawei FreeBuds Studio to pierwsze bezprzewodowe słuchawki z podwójną anteną zapewniającą zasięg Bluetooth 360°. Nawet w miejscach o silnych zakłóceniach sygnału, na przykład na lotniskach, konstrukcja z podwójną anteną pozwala zidentyfikować i automatycznie przełączyć się na inną antenę z silniejszym sygnałem. Huawei FreeBuds Studio umożliwia także połączenie z dwoma urządzeniami jednocześnie, bez konieczności rozłączania słuchawek i ponownego ich łączenia. Urządzenie bez problemu łączy się nie tylko z urządzeniami Huawei, ale również innymi z systemem Android, iOS oraz Windows.
Słuchawki dopasowane do każdego
Geometryczny kształt słuchawek zapewnia wygodę użytkowania – wyposażone są w relatywnie duże nauszniki o wymiarach 65 mm x 42 mm, dzięki czemu dopasowują się do każdego kształtu ucha. Nauszniki wykonane są z miękkiej i wygodnej skóry proteinowej, która zapewnia doskonałą izolację przed dźwiękami z zewnątrz. Opływowy kształt pałąka łączącego nauszniki oraz możliwość rozciągnięcia go do 150 stopni, pozwala dopasować się do każdego kształtu i rozmiaru głowy. Słuchawki wyposażone są również w intuicyjne sterowanie za pomocą gestów – na przykład przeciągnięcie palcem w górę lub w dół po nauszniku zwiększa lub zmniejsza głośność, a dwukrotne dotknięcie słuchawki – wstrzymuje lub wznawia muzykę, a także pozwala odbierać lub kończyć rozmowy.
Długi czas pracy na jednym ładowaniu
W pełni naładowanie słuchawki pozwalają na odtwarzanie muzyki z użyciem ANC do 20 godzin, a przy wyłączonym ANC – do 24 godzin. Już 10-minutowe doładowanie pozwala na dodatkowe 5 godzin pracy z włączonym ANC lub nawet 8 godzin bez ANC.
Doskonała jakość dźwięku i ANC
Huawei FreeBuds Studio zapewniają wysokiej jakości wrażenia dźwiękowe dzięki profesjonalnym komponentom akustycznym pozwalającym na obsługę szerokiego zakresu częstotliwości – od 4 do 48 kHz. Czterowarstwowa 40-milimetrowa membrana polimerowa zapewnia szerszy zakres przenoszenia i wyższą czułość, podczas gdy opracowana przez Huawei technologia bezprzewodowego kodeka audio L2HC pozwala osiągnąć szybkość transmisji dźwięku do 960 kb/s.
Innowacyjna dwuwarstwowa struktura izolacji akustycznej „TAT” oraz inteligentne dynamiczne ANC pozwalają na redukcję szumów do 40 dB. Dzięki wbudowanemu czujnikowi IMU oraz systemowi mikrofonów, słuchawki dokładnie wykrywają dźwięk ze świata zewnętrznego i dostosowują się do otoczenia w celu osiągnięcia lepszych efektów redukcji szumów. FreeBuds Studio obsługują tryb „świadomość”, który pozwala użytkownikowi prowadzić rozmowy bez konieczności zdejmowania słuchawek. Co więcej, nowy sześciomikrofonowy system redukcji szumów podczas połączeń pozwala wychwytywać głos kierunkowo i skutecznie skupiać słowa, wycinając szumy z otoczenia.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Farmacja
Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.