Huawei dołącza do społeczności TikToka
Polski oddział Huawei uruchomił swój kanał w serwisie TikTok i opublikował pierwsze wideo inspirowane hasłem „Explore IT”, które nawiązuje do autorskiego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery. W premierowym wideo występuje Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Europie, i czworo popularnych TikTokerów.
Robert Lewandowski pojawia się w filmie w towarzystwie znanych fanom TikToka twórców – @nataliasisik, @magicofy, @lukipoland i @kamelemona. Wideo promuje najnowsze smartfony marki – Y6p i Y5p. Wykorzystano w nim dynamiczną muzykę charakterystyczną dla całej komunikacji sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery.
Wideo, oprócz publikacji na kanale Huawei, pojawi się na kanałach TikTokerów zaangażowanych w projekt.
Pojawiając się na TikToku, Huawei zaprasza swoich fanów do współtworzenia kanału marki i prezentowania na nim własnych talentów i kreatywnych produkcji. 15 czerwca wystartowało wyzwanie #TheBestJobInTheWorld, w którym przez tydzień użytkownicy TikToka będą mogli publikować wideo inspirowane tym właśnie hasłem i oznaczone powyższym hashtagiem. Jury wybierze 4 najciekawsze i najbardziej angażujące filmy, a ich autorzy otrzymają możliwość publikowania swoich wideo na kanale Huawei przez dwa wakacyjne miesiące – lipiec i sierpień. Dodatkowo produkcje zwycięzców i zaangażowanych w projekt TikTokerów zostaną połączone w cztery filmy, które trafią na kanał Huawei i kanały TikTokowych twórców.
- TikTok to najszybciej rosnące medium społecznościowe na świecie i miejsce, w którym ludzie na różne sposoby mogą wyzwalać i pokazywać innym swoją kreatywność. Huawei jest marką kreatywną, dlatego TikTok to naturalne miejsce, w którym chcemy być blisko konsumentów. Jest tam bardzo dużo młodych, dynamicznych ludzi, a nasze najnowsze smartfony z serii Y – Y6p i Y5p – idealnie do nich pasują – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
TikTok to kolejny kanał w komunikacji Huawei w social media, obok Facebooka, Instagrama, Twittera oraz YouTube’a.
Pierwszy film Huawei na TikToku nawiązuje do trwającej kampanii marketingowej promującej autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery oraz atrakcyjne cenowo smartfony z najnowszej serii Y – Y6p i Y5p. Huawei dynamicznie rozwija swój własny ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecnie znajduje się prawie 1000 polskich aplikacji, a liczba ta z dnia na dzień rośnie. Platforma przyciąga użytkowników smartfonów i tabletów Huawei nie tylko bogatą ofertą, ale również wieloma nowościami, dedykowanymi ofertami czy wysokim poziomem bezpieczeństwa.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.