Komunikaty PR

HOYA wprowadza nową strategię marki i nawiązuje współpracę z Innspace

2021-01-05  |  11:00
Biuro prasowe

Wiedza, przewidywanie i troska o klienta

Strategia komunikacji „Dla Wizjonerów” to wyraz zaangażowania firmy Hoya w celebrowanie dokonań specjalistów ochrony wzroku. Zapewniają oni pacjentom właściwe widzenie i z perspektywy firmy Hoya są prawdziwymi wizjonerami.

Wzajemna współpraca i szacunek to najważniejsze czynniki, które inspirują firmę Hoya do działania
i umożliwiają specjalistom ochrony wzroku poprawę widzenia u swoich pacjentów poprzez zapewnienie im optymalnych rozwiązań. Hoya podziela ich wartości związane z wiedzą, przewidywaniem, oraz otaczaniem klientów opieką, a także stara się wspierać specjalistów ochrony wzroku w osiąganiu poprawy widzenia pacjentów na całym świecie. Dzięki obecnemu pozycjonowaniu Hoya zwiększa swoje zaangażowanie w kwestie uhonorowania i promowania specjalistów ochrony wzroku, co od zawsze stanowiło integralną część misji firmy.

Dla firmy Hoya specjaliści ochrony wzroku to cisi bohaterowie. Zapewniając najwyższy poziom opieki
i fachowych porad udzielanych swoim pacjentom zmieniają sposób, w jaki ludzie postrzegają świat,
a także umożliwiają im doznawanie najwyższej jakości wrażeń wzrokowych.

Rozwój kosmicznego projektu Innspace

Marka określa wizjonerów jako osoby odważnie patrzące w przyszłość, stosujące nietuzinkowe rozwiązania i wyprzedzające trendy, nie bojące się nowych wyzwań. Nowe technologie i wizjonerskie podejście w ich poszukiwaniu, to wartości bliskie marce Hoya. Dlatego w ramach działań CSR firma nawiązała współpracę z unikalnym w Polsce projektem Innspace.

- Zdecydowaliśmy się wesprzeć zespół młodych osób, zafascynowanych kosmosem, ponieważ wierzymy w wizjonerów i ich potencjał. Doceniamy wszystkich, którzy sięgają wzrokiem dalej i łamią schematy. Nasze działania będą wsparciem dla załogi Innspace, a w dalszej perspektywie być może uda nam się w ramach eksperymentu wysłać w stratosferę soczewkę okularową. – komentuje Maja Kornacka,  Marketing Manager z Hoya.

 Ta wyjątkowa inicjatywa została stworzona przez młodych ludzi, zafascynowanych najnowszymi technologiami, którzy tworzą realne rozwiązania, potrzebne do zmodernizowania podróży kosmicznych i życia na innych planetach. Zespół projektuje i promuje najnowsze środki kosmicznego transportu czy architekturę międzyplanetarną, możliwą do wykorzystania chociażby w marsjańskim środowisku.

Członkowie projektu posiadają różne, często uzupełniające się kompetencje. To inżynierowie, robotycy, ale przede wszystkim wizjonerzy, którzy w swoim portfolio maja projekty takie jak baza marsjańska, miasto na Marsie czy projekt kabiny załogowej w samolocie suborbitalnym. Grupa ma za sobą wiele osiągnięć i wyróżnień, w tym zwycięstwo w Student Aerospace Challenge, konkursie organizowanym w Paryżu, przez Astronaute Club Europeen. Ich projekt suborbitalnego samolotu został nagrodzony przez jury główną nagrodą – ESA Grand Prix.

Znaczącym wyróżnieniem dla Innspace było zakwalifikowanie się na „krótką listę” w konkursie First Colony on Mars, organizowanym przez  Malezyjski Instytut Architektów, za projekt bazy marsjańskiej „Dome”. Taka baza mogłaby pomieścić 50 osób, a oprócz części mieszkalnej i sanitarnej badacze wyznaczyli miejsce na szklarnie, laboratoria i centra kontroli. Rozwiązania architektoniczne Innspace wykorzystują najnowsze technologie i materiały, przez co zdobywają uznanie naukowców na całym świecie. Najnowszym osiągnięciem Innspace jest tytuł Gold Winner w chińskim konkursie Future Mars Life, w którym wzięło udział 3000 zespołów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Farmacja

Polacy leczą samodzielnie ponad połowę lekkich dolegliwości zdrowotnych. Jesteśmy liderem UE

Szacuje się, że w Unii Europejskiej codziennie występuje ok. 3,3 mln przypadków lekkich dolegliwości. Gdyby każdy pacjent zgłaszał się z nimi do lekarza, potrzebnych byłoby dodatkowo 120 tys. lekarzy pierwszego kontaktu lub obecni lekarze musieliby pracować dodatkowe 144 minuty dziennie. Polska pod względem samoleczenia, ze wskaźnikiem na poziomie 55 proc., plasuje się w czołówce UE. – Samodzielne leczenie to nie tylko kwestia wygody pacjenta, ale przede wszystkim realne odciążenie systemu ochrony zdrowia – przekonuje Ewa Królikowska z PASMI.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.