Komunikaty PR

Hollywood Hair rusza ze swoją aplikacją

2024-06-05  |  11:00
Biuro prasowe

Hollywood Hair - firma będąca liderem na polskim rynku przedłużania włosów, wprowadza na rynek innowacyjną i jedyną tego typu aplikację, jeśli chodzi o salony urody i przedłużania włosów. Dzięki niej można m.in. wirtualnie przedłużyć włosy i zobaczyć efekt z każdej strony w aplikacji. Narzędzie opracowano przy zastosowaniu sztucznej inteligencji (AL) oraz technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR). Włosowa marka stawia na technologie, przygotowując się do globalnej ekspansji. Już w lipcu br. uruchomi ona swój pierwszy salon w Londynie.

Aplikacja mobilna stworzona przez Hollywood Hair to nowość na rynku. Obecnie nie ma na nim firm, które łączą wszystkie funkcje od rezerwacji wizyt, przez doradztwo, konsultacje on-line, wirtualne przedłużanie włosów i sklep w jednym miejscu poprzez tzw. click w telefonie. Rozwiązanie Hollywood Hair jest pierwszą w Polsce technologią umożliwiającą przymierzanie włosów poprzez wykorzystanie  technologii AR i AL. Dzięki innowacyjnemu narzędziu każda kobieta może eksperymentować z własnym stylem i wyglądem. Marka specjalizująca się w przedłużaniu włosów, pod której szyldem działają salony w Polsce i hiszpańskiej Marbelli, postanowiła jeszcze mocniej wykorzystywać nowe technologie w prowadzeniu i rozwijaniu biznesu, czego efektem jest stworzona przez nią aplikacja.

- Nasza aplikacja przeszła pomyślnie wszystkie testy i już możemy oddać ją w ręce użytkowników. To swego rodzaju rewolucja na rynku salonów beauty i  przedłużania włosów. Dzięki zastosowaniu w niej AR, czyli rozszerzonej rzeczywistości, można wirtualnie przedłużyć włosy, zmienić ich kolor czy strukturę, a potem obejrzeć ten efekt w aplikacji w czasie rzeczywistym. Nasze narzędzie pozwala zobaczyć, jak dana osoba będzie wyglądać z nową fryzurą, zanim podejmie ostateczną decyzję. Dodatkowo w aplikacji przygotowaliśmy własny system rezerwacyjny. Jestem tym bardziej dumna, że zrobiliśmy to jako pierwsi. Wiele firm świadczących usługi jak my, korzysta z gotowych platform i nie tworzy własnych narzędzi. My się wyłamaliśmy i jestem przekonana, że była to właściwa decyzja - mówi Klaudia Duszyńska - założycielka Hollywood Hair.

Darmowa aplikacja od Hollywood Hair pozwala na umawianie spotkań, zarządzanie wizytami, wirtualne przedłużanie i wybór włosów. Każdy jej użytkownik będzie posiadał swoją historię i kartę oraz będzie mógł zamówić produkty ze sklepu marki. W aplikacji znajdujeje się także quiz, na którego bazie kobiety będą mogły uzyskiwać informacje i porady na temat pielęgnacji włosów i rozwiązywania problemów z nimi związanych. Narzędzie powstało we współpracy Hollywood Hair z DesignoWeb - firmą informatyczną z siedzibą w Delhi w Indiach. Prace nad aplikacją trwały 11 miesięcy. W ich trakcie wzięto pod uwagę najnowsze nowinki technologiczne.

- Chcemy wyznaczać trendy, być postrzegani jako innowacyjna firma z wizją oraz zbudować markę globalną poprzez wyróżnianie się właśnie tego typu projektami. Nasza aplikacja będzie również działała na rynku brytyjskim, gdzie planowo w lipcu uruchomimy nasz pierwszy salon. Oferowana przez nas możliwość wirtualnego przedłużenia włosów powinna pomóc nam zdobywać nowe klientki, ugruntować naszą pozycję w Polsce i wspierać nas w jej budowaniu na świecie - podkreśla Klaudia Duszyńska - założycielka Hollywood Hair.

Nowa aplikacja od Hollywood Hair jest dostępna na AppStore i GoogleStore w Polsce i na Wyspach Brytyjskich. Dodatkowo w trakcie minionych miesięcy firma pracowała nad stworzeniem zupełnie nowego i mocno rozbudowanego systemu CRM do zarządzania swoimi salonami, który jest w pełni zintegrowany z aplikacją.

W planach Hollywood Hair jest rozwój sieci salonów zarówno w Polsce, jak i za granicą. W tym roku firma ruszy z ekspansją rynku w Wielkiej Brytanii, a pierwszy tamtejszy salon działający pod jej szyldem zostanie otwarty w Londynie. Marka zamierza stworzyć w Anglii sieć salonów podobną do tej funkcjonującej w Polsce.

Dane wskazują, że globalny rynek sztucznej inteligencji w branży kosmetycznej był wart 216,12 mln dolarów w 2020 roku. Przewiduje się, że do 2027 roku osiągnie on wartość 1,26 miliarda dolarów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę! Biuro prasowe
2024-12-20 | 15:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
Technologie realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
2024-12-20 | 11:00

realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna

Seria realme 14 Pro wprowadza innowacyjną, wrażliwą na zimno technologię zmiany koloru, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży smartfonów. Wykorzystuje ona zaawansowane
Technologie Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
2024-12-20 | 01:00

Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!

To idealny moment, aby wyposażyć swój dom w najnowsze technologie i cieszyć się komfortem oraz bezpieczeństwem na najwyższym poziomie. Wśród prawdziwych, zakupowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Przemysł

Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]

Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.