Hollywood Hair rusza ze swoją aplikacją
Hollywood Hair - firma będąca liderem na polskim rynku przedłużania włosów, wprowadza na rynek innowacyjną i jedyną tego typu aplikację, jeśli chodzi o salony urody i przedłużania włosów. Dzięki niej można m.in. wirtualnie przedłużyć włosy i zobaczyć efekt z każdej strony w aplikacji. Narzędzie opracowano przy zastosowaniu sztucznej inteligencji (AL) oraz technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR). Włosowa marka stawia na technologie, przygotowując się do globalnej ekspansji. Już w lipcu br. uruchomi ona swój pierwszy salon w Londynie.
Aplikacja mobilna stworzona przez Hollywood Hair to nowość na rynku. Obecnie nie ma na nim firm, które łączą wszystkie funkcje od rezerwacji wizyt, przez doradztwo, konsultacje on-line, wirtualne przedłużanie włosów i sklep w jednym miejscu poprzez tzw. click w telefonie. Rozwiązanie Hollywood Hair jest pierwszą w Polsce technologią umożliwiającą przymierzanie włosów poprzez wykorzystanie technologii AR i AL. Dzięki innowacyjnemu narzędziu każda kobieta może eksperymentować z własnym stylem i wyglądem. Marka specjalizująca się w przedłużaniu włosów, pod której szyldem działają salony w Polsce i hiszpańskiej Marbelli, postanowiła jeszcze mocniej wykorzystywać nowe technologie w prowadzeniu i rozwijaniu biznesu, czego efektem jest stworzona przez nią aplikacja.
- Nasza aplikacja przeszła pomyślnie wszystkie testy i już możemy oddać ją w ręce użytkowników. To swego rodzaju rewolucja na rynku salonów beauty i przedłużania włosów. Dzięki zastosowaniu w niej AR, czyli rozszerzonej rzeczywistości, można wirtualnie przedłużyć włosy, zmienić ich kolor czy strukturę, a potem obejrzeć ten efekt w aplikacji w czasie rzeczywistym. Nasze narzędzie pozwala zobaczyć, jak dana osoba będzie wyglądać z nową fryzurą, zanim podejmie ostateczną decyzję. Dodatkowo w aplikacji przygotowaliśmy własny system rezerwacyjny. Jestem tym bardziej dumna, że zrobiliśmy to jako pierwsi. Wiele firm świadczących usługi jak my, korzysta z gotowych platform i nie tworzy własnych narzędzi. My się wyłamaliśmy i jestem przekonana, że była to właściwa decyzja - mówi Klaudia Duszyńska - założycielka Hollywood Hair.
Darmowa aplikacja od Hollywood Hair pozwala na umawianie spotkań, zarządzanie wizytami, wirtualne przedłużanie i wybór włosów. Każdy jej użytkownik będzie posiadał swoją historię i kartę oraz będzie mógł zamówić produkty ze sklepu marki. W aplikacji znajdujeje się także quiz, na którego bazie kobiety będą mogły uzyskiwać informacje i porady na temat pielęgnacji włosów i rozwiązywania problemów z nimi związanych. Narzędzie powstało we współpracy Hollywood Hair z DesignoWeb - firmą informatyczną z siedzibą w Delhi w Indiach. Prace nad aplikacją trwały 11 miesięcy. W ich trakcie wzięto pod uwagę najnowsze nowinki technologiczne.
- Chcemy wyznaczać trendy, być postrzegani jako innowacyjna firma z wizją oraz zbudować markę globalną poprzez wyróżnianie się właśnie tego typu projektami. Nasza aplikacja będzie również działała na rynku brytyjskim, gdzie planowo w lipcu uruchomimy nasz pierwszy salon. Oferowana przez nas możliwość wirtualnego przedłużenia włosów powinna pomóc nam zdobywać nowe klientki, ugruntować naszą pozycję w Polsce i wspierać nas w jej budowaniu na świecie - podkreśla Klaudia Duszyńska - założycielka Hollywood Hair.
Nowa aplikacja od Hollywood Hair jest dostępna na AppStore i GoogleStore w Polsce i na Wyspach Brytyjskich. Dodatkowo w trakcie minionych miesięcy firma pracowała nad stworzeniem zupełnie nowego i mocno rozbudowanego systemu CRM do zarządzania swoimi salonami, który jest w pełni zintegrowany z aplikacją.
W planach Hollywood Hair jest rozwój sieci salonów zarówno w Polsce, jak i za granicą. W tym roku firma ruszy z ekspansją rynku w Wielkiej Brytanii, a pierwszy tamtejszy salon działający pod jej szyldem zostanie otwarty w Londynie. Marka zamierza stworzyć w Anglii sieć salonów podobną do tej funkcjonującej w Polsce.
Dane wskazują, że globalny rynek sztucznej inteligencji w branży kosmetycznej był wart 216,12 mln dolarów w 2020 roku. Przewiduje się, że do 2027 roku osiągnie on wartość 1,26 miliarda dolarów.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Ochrona środowiska
Z powodu braku przejrzystego prawa branża recyklingu odkłada inwestycje. Firmy apelują o szybkie wdrożenie przepisów

Branża recyklingu stoi przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem systemu kaucyjnego, systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta i rozporządzenia PPWR. Brakuje jednak odpowiednich przepisów dostosowujących polskie prawo i realia do unijnych regulacji. W efekcie utrzymującej się niepewności prawnej między 2018 a 2023 rokiem co trzeci zakład recyklingu zamknął działalność. Wiele firm odkłada inwestycje, czekając na uregulowanie rynku. Podobna niepewność dotyczy też producentów opakowań.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.