Hollywood Hair rusza ze swoją aplikacją
Hollywood Hair - firma będąca liderem na polskim rynku przedłużania włosów, wprowadza na rynek innowacyjną i jedyną tego typu aplikację, jeśli chodzi o salony urody i przedłużania włosów. Dzięki niej można m.in. wirtualnie przedłużyć włosy i zobaczyć efekt z każdej strony w aplikacji. Narzędzie opracowano przy zastosowaniu sztucznej inteligencji (AL) oraz technologii rozszerzonej rzeczywistości (AR). Włosowa marka stawia na technologie, przygotowując się do globalnej ekspansji. Już w lipcu br. uruchomi ona swój pierwszy salon w Londynie.
Aplikacja mobilna stworzona przez Hollywood Hair to nowość na rynku. Obecnie nie ma na nim firm, które łączą wszystkie funkcje od rezerwacji wizyt, przez doradztwo, konsultacje on-line, wirtualne przedłużanie włosów i sklep w jednym miejscu poprzez tzw. click w telefonie. Rozwiązanie Hollywood Hair jest pierwszą w Polsce technologią umożliwiającą przymierzanie włosów poprzez wykorzystanie technologii AR i AL. Dzięki innowacyjnemu narzędziu każda kobieta może eksperymentować z własnym stylem i wyglądem. Marka specjalizująca się w przedłużaniu włosów, pod której szyldem działają salony w Polsce i hiszpańskiej Marbelli, postanowiła jeszcze mocniej wykorzystywać nowe technologie w prowadzeniu i rozwijaniu biznesu, czego efektem jest stworzona przez nią aplikacja.
- Nasza aplikacja przeszła pomyślnie wszystkie testy i już możemy oddać ją w ręce użytkowników. To swego rodzaju rewolucja na rynku salonów beauty i przedłużania włosów. Dzięki zastosowaniu w niej AR, czyli rozszerzonej rzeczywistości, można wirtualnie przedłużyć włosy, zmienić ich kolor czy strukturę, a potem obejrzeć ten efekt w aplikacji w czasie rzeczywistym. Nasze narzędzie pozwala zobaczyć, jak dana osoba będzie wyglądać z nową fryzurą, zanim podejmie ostateczną decyzję. Dodatkowo w aplikacji przygotowaliśmy własny system rezerwacyjny. Jestem tym bardziej dumna, że zrobiliśmy to jako pierwsi. Wiele firm świadczących usługi jak my, korzysta z gotowych platform i nie tworzy własnych narzędzi. My się wyłamaliśmy i jestem przekonana, że była to właściwa decyzja - mówi Klaudia Duszyńska - założycielka Hollywood Hair.
Darmowa aplikacja od Hollywood Hair pozwala na umawianie spotkań, zarządzanie wizytami, wirtualne przedłużanie i wybór włosów. Każdy jej użytkownik będzie posiadał swoją historię i kartę oraz będzie mógł zamówić produkty ze sklepu marki. W aplikacji znajdujeje się także quiz, na którego bazie kobiety będą mogły uzyskiwać informacje i porady na temat pielęgnacji włosów i rozwiązywania problemów z nimi związanych. Narzędzie powstało we współpracy Hollywood Hair z DesignoWeb - firmą informatyczną z siedzibą w Delhi w Indiach. Prace nad aplikacją trwały 11 miesięcy. W ich trakcie wzięto pod uwagę najnowsze nowinki technologiczne.
- Chcemy wyznaczać trendy, być postrzegani jako innowacyjna firma z wizją oraz zbudować markę globalną poprzez wyróżnianie się właśnie tego typu projektami. Nasza aplikacja będzie również działała na rynku brytyjskim, gdzie planowo w lipcu uruchomimy nasz pierwszy salon. Oferowana przez nas możliwość wirtualnego przedłużenia włosów powinna pomóc nam zdobywać nowe klientki, ugruntować naszą pozycję w Polsce i wspierać nas w jej budowaniu na świecie - podkreśla Klaudia Duszyńska - założycielka Hollywood Hair.
Nowa aplikacja od Hollywood Hair jest dostępna na AppStore i GoogleStore w Polsce i na Wyspach Brytyjskich. Dodatkowo w trakcie minionych miesięcy firma pracowała nad stworzeniem zupełnie nowego i mocno rozbudowanego systemu CRM do zarządzania swoimi salonami, który jest w pełni zintegrowany z aplikacją.
W planach Hollywood Hair jest rozwój sieci salonów zarówno w Polsce, jak i za granicą. W tym roku firma ruszy z ekspansją rynku w Wielkiej Brytanii, a pierwszy tamtejszy salon działający pod jej szyldem zostanie otwarty w Londynie. Marka zamierza stworzyć w Anglii sieć salonów podobną do tej funkcjonującej w Polsce.
Dane wskazują, że globalny rynek sztucznej inteligencji w branży kosmetycznej był wart 216,12 mln dolarów w 2020 roku. Przewiduje się, że do 2027 roku osiągnie on wartość 1,26 miliarda dolarów.
Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Duża inwestycja w browarze w Elblągu. Nowa linia produkuje piwo z prędkością 60 tys. puszek na godzinę
W tym tygodniu Grupa Żywiec uruchomiła w Elblągu nową linię do produkcji piwa w puszce. Dwukrotnie szybsza od dotychczasowej zwiększyła zdolności produkcyjne browaru o 30 proc. Poza poprawą efektywności nowa technologia ma także wpłynąć na obniżenie śladu węglowego zakładu. Pozwoli bowiem zredukować zużycie ciepła, wody i energii elektrycznej.
Media i PR
Europosłowie PiS i Konfederacji ostrzegają przed europejską cenzurą. Blokowanie treści w sieci zagraża wolności słowa
Akt o usługach cyfrowych (DSA) – przez nałożenie obowiązków na platformy mediowe – ma co do zasady ograniczyć rozprzestrzenianie nielegalnych treści w sieci, fake newsów i mowy nienawiści. To istotne, zwłaszcza w kontekście agresywnej rosyjskiej dezinformacji w social mediach. Nowe przepisy budzą jednak wątpliwości w zakresie cenzury i ograniczania wolności słowa.
Ochrona środowiska
Sektor budowlany coraz bardziej skupia się na celach dekarbonizacji. Firmom potrzebne jest jednak wsparcie finansowe i legislacyjne
Sektor budowlany coraz mocniej koncentruje się na realizacji celów dekarbonizacji. Przed polskim budownictwem stoją liczne wyzwania związane ze zrównoważonym rozwojem, redukcją emisji CO2 oraz dostosowaniem się do unijnych regulacji wspierających te działania. Cała branża już inwestuje w zielone technologie i innowacje, ale by skutecznie realizować założenia dekarbonizacji, konieczne jest wsparcie – zarówno finansowe, jak i legislacyjne.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.