Google Cloud Manufacturing AI
Google Cloud Manufacturing AI,czyli Sztuczna Inteligencjaw sektorze produkcji
Bezpłatne spotkanie online z m.in. udziałem Artura Pollaka, prezesa zarządu APA Group odbędzie się 31 maja 2021 | g. 10:00.
Branża produkcyjna poszukuje metod optymalizacji swoich procesów. Te manualne są na granicy efektywności. Czy cyfryzacja procesów i wdrażanie algorytmów i rozwiązań opartych o Sztuczną Inteligencję jest odpowiedzią na wyzwania sektorowe w XXI w.?
Doświadczenia firmy Google Cloud i licznych partnerów technologicznych nie pozostawiają w tej materii wątpliwości, a według światowych autorytetów w dziedzinie nauki i biznesu Sztuczna Inteligencja to najdoskonalszy wynalazek ludzkości. Warto skorzystać z okazji i poznać jej możliwości zastosowania w poszczególnych obszarach organizacji produkcyjnej demonstrowane przez ekspertów firmy Google Cloud i partnerów.
CZEGO DOWIESZ SIĘ UCZESTNICZĄC W WYDARZENIU?
- Zweryfikujesz konkretne case studies przygotowane przez firmy wdrożeniowe.
- Czego branża produkcyjna może oczekiwać po wdrożeniu rozwiązań opartych o Sztuczną Inteligencję.
- Poznasz możliwości i przykłady zastosowania w branży produkcyjnej.
- Sprawdzisz szeroką ofertę możliwości współpracy z Google Cloud i ekosystemem doświadczonych partnerów.
- Dowiesz się jak zacząć i jak przygotować złożoną organizację na wdrażanie innowacyjnych technologii cyfrowych?
- Co dalej, czyli cyfrowa transformacja w produkcji.
Udział biorą:
Artur Pollak, prezes zarządu APA Group
Jarosław Zarychta, Cloud Business Development Manager, Google Cloud
Przemysław Kosek, Dyrektor Rozwoju Biznesu AR/XR Apzumi Spatial
Jakub Wszołek, Principal Software Architect, Acxiom & Founder DataMass
Marcin Smelkowski, Preasales lead Devoteam
Michał Połetek, Business Development Manager GFT
Witold Zamorski, Dyrektor ds. Rozwiązań AI Solwit SA
Sprawdź więcej: https://land.production-manager.pl/ai_w_produkcji/

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Handel
Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.