Komunikaty PR

Globalna premiera Huawei Watch GT 2 Pro w wersji Porsche Design

2020-10-22  |  14:35
Biuro prasowe

Huawei, podczas globalnej premiery najnowszych flagowych smartfonów z serii Mate 40, zaprezentował ekskluzywną wersję swojego najnowszego smartwatcha Huawei Watch GT 2 Pro – wersję Porsche Design. Klasyczny i zarazem luksusowy design oraz innowacyjne funkcje czynią zegarek najbardziej zaawansowanym modelem w portfolio smartwatchy marki.

 

Kultowy design inspirowany kultowymi samochodami

Zegarek inspirowany jest kultowymi samochodami sportowymi – tytanowa, opływowa tarcza oraz logo Porsche Design wkomponowane w tarczę zegarka nadają smartwatchowi eleganckiego wyglądu. Watch GT 2 Pro w nowej wersji wyposażony jest w pasek wykonany z tytanu, który w procesie piaskowania uzyskał matowe wykończenie, a tytanowa klamra z logo Porsche Design pozwala na jego szybkie odpięcie. Dedykowane temu modelowi tarcze zegarka podkreślają niepowtarzalny design. Informacje wyświetlane na tarczy są czytelne dzięki E-PURE, która przenosi kultową tarczę analogową w erę cyfrową.

 

Innowacyjne funkcje i długi czas pracy

Huawei Watch GT 2 Pro Porsche Design wyposażony jest w baterię, która pozwala na dwa tygodnie pracy bez ładowania. Smartwatch obsługuje rekordowe 100 trybów sportowych, w tym trening na świeżym powietrzu i w pomieszczeniu, między innymi golf, narciarstwo czy wspinaczka górska. Zegarek jest również wodoodporny do 50 metrów.

 

Huawei Watch GT 2 Pro Porsche Design jeszcze dokładniej monitoruje tętno dzięki ulepszonej technologii Huawei TruSeen™ 4.0+ oraz soczewce LED 6 w 1 umieszczonej na tylnej, ceramicznej części zegarka. Soczewka wykonana jest z szafiru, aby zapewnić jeszcze lepsze przewodzenie światła i dokładne śledzenie tętna. Smartwatch oferuje również całodobowe monitorowanie stanu zdrowia, poziomu stresu czy snu, a także mierzy natlenienie krwi Sp02.

 

Informacje o dostępności Huawei Watch GT 2 Pro Porsche Design na lokalnych rynkach będą podawane na bieżąco.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.