Komunikaty PR

Fujitsu Select Innovation Award 2023

2023-10-10  |  06:00
Biuro prasowe
Kontakt

Marcin Majerek
Linkleaders.pl

Piotrkowska 148/150/18.01
90-063 Łódź
marcin.majerek|linkleaders.pl| |marcin.majerek|linkleaders.pl
600255487
www.linkleaders.pl

Rozpoczęły się zgłoszenia projektów do dziesiątej już edycji konkursu Fujitsu Select Innovation Award 2023, który ma na celu nagrodzenie niezwykłych osiągnięć partnerów Fujitsu będących częścią międzynarodowego ekosytemu. Nagroda przyznawana jest partnerom, którzy realizują wyjątkowe projekty z korzyścią dla klientów oraz społeczeństwa.

W Polsce firma Fujitsu cały czas prężnie rozwija ekosystem partnerów, a globalnie jest to już ponad 500 podmiotów.

Fujitsu od lat jest zaangażowane w tworzenie inteligentnych społeczeństw zorientowanych na człowieka, a partnerzy odgrywają kluczową rolę w osiągnięciu tego celu. - Nagrody Fujitsu Select Innovation Award wyróżniają partnerów, którzy z powodzeniem wykorzystują technologie i rozwiązania Fujitsu do napędzania transformacji cyfrowej, przynosząc korzyści klientom i społeczeństwu. – mówi Marcin Gwara, Channel Manager w Fujitsu Polska. - Nagrody te doceniają projekty, które wykorzystują wspólną wiedzę Fujitsu i partnerów, aby dostarczać rozwiązania zapewniające wyjątkową wartość. – dodaje.

Projekty zgłoszone do Select Innovation Award oceniane są przez grono ekspertów Fujitsu, a szczególna uwaga zwracana jest na korzyści płynące dla przedsiębiorstw i szerszego wpływu społecznego.

Najwyższe oceny przyznawane są projektom, które znacząco przyspieszyły cyfrową transformację klientów. Eksperci biorą też pod uwagę wkład partnerów w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ jako odzwierciedlenie ich zaangażowania w pozytywne zmiany społeczne. Na ocenę projektu ma również wpływ skala współpracy między partnerami.

Partnerzy, którzy zostaną zakwalifikowani do finału konkursu moją możliwość uczestniczenia w pracach Rady Doradczej Partnerów Fujitsu. Jej członkowie wybierani są ze względu na wyjątkowe wyniki biznesowe  i mają wpływ m.in. w ustalaniu priorytetów w głównych obszarach strategicznych firmy. Zwycięski projekt (partner) Select Innovation Award 2023 otrzyma 10 000 EUR na rozwój sprzedaży i wspólną kampanię marketingową z Fujitsu.

W konkursie mogą wziąć udział wszyscy partnerzy Fujitsu, a zgłoszenia przyjmowane są za pośrednictwem formularza na stronie Select Innovation Award. W pełni wdrożone projekty można zgłaszać do 20 października 2023 roku.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Linkleaders.pl
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć

Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.