Komunikaty PR

Flagowe produkty Huawei i sklep AppGallery w nowych kampaniach marketingowych

2020-11-20  |  17:00
Biuro prasowe

Huawei startuje z nowymi kampaniami promującymi flagowe produkty z różnych kategorii oraz należący do marki sklep z aplikacjami AppGallery. 21 listopada rozpocznie się kampania promująca najnowszy smartfon Mate 40 Pro, a z początkiem grudnia ruszy kampania „Najlepsze na święta, najlepsze dla bliskich” z udziałem ambasadora marki Roberta Lewandowskiego, inspirująca do zakupów świątecznych. Równolegle do tych działań, Huawei będzie prowadził kolejną kampanię promującą AppGallery, połączoną z ofertą unikalnych benefitów dla użytkowników sklepu. W ciągu ostatniego roku świadomość marki AppGallery w Polsce wzrosła znacząco i wynosi obecnie 48% – oznacza to, że co drugi Polak zna już sklep z aplikacjami Huawei.

 

- Liczne kampanie marketingowe pokazują, jak dużo dzieje się w Huawei. Mamy do zaoferowania nie tylko innowacyjne produkty, które mogą stać się wyjątkowym prezentem świątecznym dla bliskich, ale też kolejne, unikalne oferty dla użytkowników naszego sklepu z aplikacjami AppGallery. Polecam zaglądać na huawei.pl – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.

 

Bohaterem piewszej kampanii, startującej 21 listopada w kanałach digital i social media, będzie Mate 40 Pro, najnowszy, flagowy smartfon marki. Huawei zaprezentuje spot produktowy o możliwościach fotograficznych i wideograficznych tego najpotężniejszego smartfona w historii marki. Od 1 grudnia działania marketingowe zostaną wzmocnione emisją 30-sekundowego spotu reklamowego w największych stacjach telewizyjnych w kraju. Spot dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=PZymmQUxA7k&feature=youtu.be

 

Na początku grudnia Huawei rozpocznie kampanię świąteczną „Najlepsze na święta, najlepsze dla bliskich”, która ma inspirować Polaków do poszukiwania świątecznych prezentów w ofercie marki. Robert Lewandowski będzie kierował uwagę konsumentów na trzy produkty: smartfon Mate 40 Pro, najnowszy smartwatch Watch GT 2 Pro z funkcją monitorowania treningów i stanu zdrowia, w tym saturacji krwi, a także na bezprzewodowe słuchawki FreeBuds Pro z funkcją aktywnej redukcji szumów. Materiały wideo w kanałach digital, a także komunikacja na nośnikach OOH w największych miastach w kraju będą głównymi elementami tej kampanii. Będzie ona widoczna także w kanałach społecznościowych Huawei i w działaniach PR.

 

Również w grudniu Huawei będzie prowadził kampanię marketingową promującą sklep z aplikacjami AppGallery. Komunikowana będzie różnorodność i bogactwo oferty sklepu oraz obecność ważnych dla konsumentów aplikacji z czterech kategorii: zakupy, gry, muzyka i nawigacja. Jak w wielu poprzednich kampaniach promujących AppGallery, konsumenci korzystający ze sklepu otrzymają ofertę unikalnych benefitów. Szczegóły oferty zostaną ogłoszone niebawem. Obecnie w sklepie AppGallery znajduje się 96 tysięcy aplikacji, w tym ponad tysiąc polskich.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Ile pracy wymagało opracowanie dachu Lexusa LC 500 Convertible? Biuro prasowe
2020-11-24 | 13:00

Ile pracy wymagało opracowanie dachu Lexusa LC 500 Convertible?

Jeżeli ktoś twierdzi, że w markach premium płaci się tylko za znaczek, wizerunek i marketing, to mówiąc krótko, mija się z prawdą. Przykładem, który pozwala obalić
Technologie New Work z nową aplikacją dla klientów
2020-11-23 | 15:00

New Work z nową aplikacją dla klientów

W odpowiedzi na sytuację związaną z Covid-19 i zapotrzebowanie rynku, New Work – operator biur elastycznych – wprowadził dedykowaną aplikację dla klientów. Umożliwia ona
Technologie Jak skutecznie zdezynfekować telefon i inne kieszonkowe rzeczy?
2020-11-21 | 11:00

Jak skutecznie zdezynfekować telefon i inne kieszonkowe rzeczy?

Ekran smartfona może przenosić koronawirusa przez prawie miesiąc – donosi organizacja naukowa z Australii. Na szczęście tylko w specyficznych warunkach. Wyniki tego badania

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Biogen

Sprzęt i gadżety

Technologie

Coraz lepsza jakość powietrza w Europie. Na rynku pojawiają się innowacyjne rozwiązania pomagające w walce ze smogiem [DEPESZA]

Poprawia się jakość powietrza w Europie. Spada też liczba zgonów spowodowanych zanieczyszczeniem powietrza – wynika  z danych Europejskiej Agencji Środowiska (EEA). Z powodu zanieczyszczenia pyłem w 2018 roku zmarło ok. 417 tys. Europejczyków, o ponad 60 tys. mniej niż jeszcze w 2009 roku. Komisja Europejska opublikowała niedawno plan działania na rzecz strategii „zero zanieczyszczeń”. Nie brakuje też innowacyjnych rozwiązań opracowywanych przez start-upy, które mają pomóc w walce ze smogiem.