FIRMA SPARKING WPROWADZA NA RYNEK DWIE APLIKACJE
Firma Sparking kończy prace nad dwoma kluczowymi projektami – nową wersją aplikacji do parkowania TiPark i systemem do buzz marketingu influgeR. Oba produkty zostaną uruchomione jeszcze jesienią tego roku.
„Misją spółki Sparking, od samego jej powstania, jest tworzenie aplikacji rozwiązujących problemy konkretnych społeczności. Najpierw dostrzegamy realne potrzeby, a następnie staramy się je zaspokoić za pomocą bardzo przemyślanych rozwiązań technologicznych” – mówi Piotr Kowalczyk, CEO spółki Sparking - „Projektujemy nasze aplikacje i systemy tak, by umożliwiały współpracę różnych grup interesariuszy, stymulujemy ich aktywność i możliwości zarobkowe, promujemy ekologiczne rozwiązania. Takie właśnie są nasze dwa flagowe projekty – aplikacja TiPark ułatwiająca kierowcom parkowanie w niezwykle zatłoczonej Warszawie i Krakowie oraz przełomowy system do buzz marketingu influgeR łączący zleceniodawców i liderów opinii funkcjonujących w zintegrowanych społecznościach.”
Aplikacja TiPark to zaawansowane technologicznie narzędzie wykorzystujące funkcję mapy do prezentacji znaczników wolnych miejsc parkingowych w czasie rzeczywistym. Korzysta z niej kilkadziesiąt tysięcy użytkowników z Warszawy i Krakowa. Dzięki TiPark kierowcy w łatwy sposób dzielą się między sobą informacjami o wolnych miejscach do parkowania i mogą się nimi między sobą wymieniać. Jesienią zostanie zaprezentowana nowa wersja aplikacji, zawierająca nowe funkcjonalności i zoptymalizowana zgodnie z oczekiwaniami dotychczasowych użytkowników.
System influgeR to agregat mikroinluencerski pozwalający zarabiać użytkownikom portali społecznościowych na promocji marek, niezależnie od zasięgu ich profili. Zleceniodawcom kampanii będzie oferował możliwość dotarcia do organicznie związanych ze sobą społeczności, korzystając z autentyzmu i kreatywności zarejestrowanych w nim promotorów. Nad przebiegiem kampanii mogą czuwać wyspecjalizowani w tym kontrolerzy. Ekosystem platformy będzie w naturalny sposób bilansował wzajemne potrzeby i cele wszystkich uczestników, otwierając przed nimi różnorodne możliwości związane z promocją.
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.