EZVIZ poszerza ofertę inteligentnych odkurzaczy
EZVIZ, światowy lider w rozwiązaniach smart home, poszerza swoją ofertę inteligentnych urządzeń do utrzymania domowego porządku. Po sukcesie bezprzewodowego odkurzacza EZVIZ RH1 firma wzbogaca portfolio produktów zarówno o jego następcę RH2 wyposażonego w funkcję zmywania, mopowania, ale również suszenia podłogi, jak i o nowości rynkowe – flagowy robot sprzątający RS2 oraz serię robotów RC3 i RC3+.
Wprowadzenie na polski rynek inteligentnego odkurzacza EZVIZ RH1 sprawiło, że firma dołączyła się do grona marek oferujących najlepsze oraz najnowocześniejsze urządzenia do sprzątania domu. Lider branży smart home stale poszerza ofertę produktów i dąży do zaspokojenia potrzeb nawet najbardziej wymagającego użytkownika. Nadchodzące wakacje to okres, w którym EZVIZ zaprezentuje wiele nowych produktów, w tym:
EZVIZ RS2, robot odkurzająco-mopujący
Po raz pierwszy w historii marki odkurzacz posiada funkcje odkurzania, mopowania oraz zamiatania. EZVIZ RS2 perfekcyjnie czyści twarde podłogi oraz skutecznie odkurza dywany przy minimalnym wysiłku ze strony domowników. Urządzenie automatycznie zmienia tryby dla sprzątania tych dwóch różnych powierzchni i radzi sobie z tym znakomicie. Wyposażony w innowacyjne technologie robot integruje się z wielofunkcyjną stacją dokującą, która pozwala na automatyczne instalację i odłączanie mopa.
Po wykonaniu domowych obowiązków RS2 wraca do stacji dokującej, gdzie automatycznie myje i suszy mopa, napełnia zbiornik na wodę i ładuje baterię. Dzięki integracji D-ToF LiDAR, lasera strukturalnego 3D i kamery RGB, robot mapuje układ każdego domu, automatycznie generuje trasy sprzątania dla różnego rodzaju podłóg i precyzyjnie omija przeszkody.
EZVIZ RH2, inteligentny odkurzacz do sprzątania na mokro i sucho
EZVIZ RH2 pomoże oszczędzić siły i czas dzięki szybkiemu i dokładnemu myciu podłóg twardych. Urządzenie potrafi odkurzać, zamiatać, zmywać i suszyć nawierzchnię gorącym powietrzem. Napędzany silnikiem o nowoczesnej konstrukcji odkurzacz cechuje się dużą siłą ssania i wydajnym mopowaniem, dzięki czemu szybko i łatwo usuwa nawet najbardziej uporczywe plamy.
RH2 automatycznie wykrywa poziom zabrudzenia dzięki wbudowanemu czujnikowi na podczerwień, a następnie samodzielnie dostosowuje przepływ wody, prędkość wałka i moc ssania w zależności od potrzeb. Co więcej duże zbiorniki na wodę i pojemny akumulator RH2 pozwalają na dokładne sprzątnięcie powierzchni do nawet 2000 m2.
RC3 oraz RC3+, odkurzacze zaprojektowane z myślą o środowisku
Przyjazna środowisku seria odkurzaczy EZVIZ RC3 znacząco ułatwi proces sprzątania w zaciszu każdego domu. Cechą wyróżniającą tych modeli jest plastikowa obudowa wyprodukowana z butelek poddanych procesowi recyklingu. Urządzeniem można sterować za pomocą specjalnego pilota, dokładnie wskazując mu, w którym miejscu odkurzyć czy sprzątnąć podłogę.
Model RC3 + umożliwia planowanie sprzątania, dzięki któremu użytkownik może wybrać dokładny czas sprzątania. Jego moc ssania do 2700 Pa pozwala na czyszczenie nawet najmniejszych zakamarków i skuteczne pozbycie się kurzu. Inteligentny odkurzacz jest także wyposażony w funkcję automatycznego doładowania w przypadku niskiego poziomu baterii, z kolei smukła obudowa urządzenia pozwala na sprzątanie w trudno dostępnych miejscach w domu.
Rozwiązania smart home stają się trendem w każdej dziedzinie życia codziennego. Marka EZVIZ jest na bieżąco ze wszystkimi nowoczesnymi rozwiązaniami i oferuje w swoim katalogu produktów urządzenia dla każdego w zależności od jego preferencji oraz budżetu.
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.