Komunikaty PR

Eurowag zaktualizował swój portal klienta. Wprowadzono ulepszoną mapę sieci akce

2022-11-09  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Barbara Kurzejewska
Made in PR

Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/

Eurowag, wiodący europejski dostawca zintegrowanych rozwiązań w zakresie komercyjnego transportu drogowego, wprowadza dużą aktualizację do swojego portalu klienta. Zaprojektowany dla klientów Eurowag portal oferuje szybszy czas reakcji, responsywny design dla łatwego i przyjaznego użytkowania na telefonach komórkowych oraz, co najważniejsze, ulepszoną funkcjonalność map.

Dzięki zaktualizowanym mapom, klienci Eurowag będą mogli znacznie łatwiej orientować się w sieci akceptacji firmy. Dzięki współpracy z partnerską firmą Travis, obejmuje ona nie tylko tysiące stacji paliw w całej Europie, ale także myjnie samochodowe, punkty czyszczenia cystern i parkingi. Mapy będą również oferować bardziej szczegółowe informacje na temat konkretnych stacji paliw, w tym dokładne lokalizacje, aktualne ceny paliwa i AdBlue oraz inne usługi. Zaktualizowano również nawigację, by uwzględnić potrzeby samochodów ciężarowych i wziąć pod uwagę limity wagowe mostów lub ograniczenia wysokości podczas planowania trasy przez tunele.

"Bardzo zależy nam na tym, aby korzystanie z portalu klienta było intuicyjne, sprawne i praktyczne dla naszych klientów. Wszystkie nowe funkcje są więc dostosowane do potrzeb komercyjnego transportu towarowego. Dzięki ulepszonym mapom, użytkownik może mieć pewność, że zaplanowana trasa jest dostosowana do specyfiki jego samochodu ciężarowego i że nie spotkają go po drodze żadne niedogodności. Z doświadczenia wiemy, że ograniczenia wagi i wysokości na trasie lub zbyt mała liczba miejsc parkingowych mogą znacznie utrudnić podróż kierowcom. Ponadto, większość innych systemów nawigacyjnych nie uwzględnia tych parametrów" - wyjaśnia zalety zaktualizowanych map Jiří Orság, Product Owner w Eurowag.

Dodatkowo klienci mogą tworzyć listę swoich ulubionych przystanków na mapach, łatwiej będzie też śledzić użytkowane stacje dzięki powiadomieniom czy planować tankowanie w konkretnym miejscu i w najlepszych cenach. Cały portal klienta jest teraz stabilniejszy, ma intuicyjny interfejs, szybszy czas reakcji i, co najważniejsze, responsywny design, który ułatwia korzystanie z niego nawet na telefonie komórkowym.

Najważniejsze uaktualnienia w portalu klienta:

  • Ulepszona mapa sieci akceptacji
    • Teraz pokazuje również usługi sieci partnerskiej Travis, takie jak myjnie samochodowe, usługi czyszczenia cystern i parkingi.
    • Szczegółowe informacje o stacjach benzynowych, w tym lokalizacja, ceny paliw i inne usługi.
    • Planowanie trasy z uwzględnieniem parametrów samochodu ciężarowego.
  • Szybszy czas reakcji i lepsza stabilność portalu
  • Responsywny design, pozwalający na korzystanie z portalu klienta na telefonie komórkowym
  • Możliwość tworzenia listy ulubionych stacji benzynowych i innych przystanków
  • Łatwe do skonfigurowania powiadomienia, np. o tankowaniu na określonej stacji paliw

Portal Klienta jest serwisem przeznaczonym dla klientów firmy Eurowag. Nowe funkcje dostępne są po zalogowaniu się za pomocą nazwy użytkownika i hasła.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Made in PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.