Eurowag zaktualizował swój portal klienta. Wprowadzono ulepszoną mapę sieci akce
Made in PR
Ul. Wejnerta 26 lok. 2
02-619 Warszawa
b.kurzejewska|madeinpr.pl| |b.kurzejewska|madeinpr.pl
602 557 755
https://madeinpr.pl/
Eurowag, wiodący europejski dostawca zintegrowanych rozwiązań w zakresie komercyjnego transportu drogowego, wprowadza dużą aktualizację do swojego portalu klienta. Zaprojektowany dla klientów Eurowag portal oferuje szybszy czas reakcji, responsywny design dla łatwego i przyjaznego użytkowania na telefonach komórkowych oraz, co najważniejsze, ulepszoną funkcjonalność map.
Dzięki zaktualizowanym mapom, klienci Eurowag będą mogli znacznie łatwiej orientować się w sieci akceptacji firmy. Dzięki współpracy z partnerską firmą Travis, obejmuje ona nie tylko tysiące stacji paliw w całej Europie, ale także myjnie samochodowe, punkty czyszczenia cystern i parkingi. Mapy będą również oferować bardziej szczegółowe informacje na temat konkretnych stacji paliw, w tym dokładne lokalizacje, aktualne ceny paliwa i AdBlue oraz inne usługi. Zaktualizowano również nawigację, by uwzględnić potrzeby samochodów ciężarowych i wziąć pod uwagę limity wagowe mostów lub ograniczenia wysokości podczas planowania trasy przez tunele.
"Bardzo zależy nam na tym, aby korzystanie z portalu klienta było intuicyjne, sprawne i praktyczne dla naszych klientów. Wszystkie nowe funkcje są więc dostosowane do potrzeb komercyjnego transportu towarowego. Dzięki ulepszonym mapom, użytkownik może mieć pewność, że zaplanowana trasa jest dostosowana do specyfiki jego samochodu ciężarowego i że nie spotkają go po drodze żadne niedogodności. Z doświadczenia wiemy, że ograniczenia wagi i wysokości na trasie lub zbyt mała liczba miejsc parkingowych mogą znacznie utrudnić podróż kierowcom. Ponadto, większość innych systemów nawigacyjnych nie uwzględnia tych parametrów" - wyjaśnia zalety zaktualizowanych map Jiří Orság, Product Owner w Eurowag.
Dodatkowo klienci mogą tworzyć listę swoich ulubionych przystanków na mapach, łatwiej będzie też śledzić użytkowane stacje dzięki powiadomieniom czy planować tankowanie w konkretnym miejscu i w najlepszych cenach. Cały portal klienta jest teraz stabilniejszy, ma intuicyjny interfejs, szybszy czas reakcji i, co najważniejsze, responsywny design, który ułatwia korzystanie z niego nawet na telefonie komórkowym.
Najważniejsze uaktualnienia w portalu klienta:
- Ulepszona mapa sieci akceptacji
- Teraz pokazuje również usługi sieci partnerskiej Travis, takie jak myjnie samochodowe, usługi czyszczenia cystern i parkingi.
- Szczegółowe informacje o stacjach benzynowych, w tym lokalizacja, ceny paliw i inne usługi.
- Planowanie trasy z uwzględnieniem parametrów samochodu ciężarowego.
- Szybszy czas reakcji i lepsza stabilność portalu
- Responsywny design, pozwalający na korzystanie z portalu klienta na telefonie komórkowym
- Możliwość tworzenia listy ulubionych stacji benzynowych i innych przystanków
- Łatwe do skonfigurowania powiadomienia, np. o tankowaniu na określonej stacji paliw
Portal Klienta jest serwisem przeznaczonym dla klientów firmy Eurowag. Nowe funkcje dostępne są po zalogowaniu się za pomocą nazwy użytkownika i hasła.
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Prawo
Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości
Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane – alarmują toksykolodzy.
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.