Komunikaty PR

enVie dostarcza żywność potrzebującym podczas pandemii Covid-19

2020-07-29  |  11:50
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe Oki
Oki Systems Polska

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
info|oki.com.pl| |info|oki.com.pl
22 44 86 500
www.oki.pl
Do pobrania zdjęcie ( 0.44 MB )

Belgijska organizacja społeczna enVie walczy z marnowaniem żywności poprzez przygotowywanie pysznych, zdrowych zup z nadwyżki świeżych warzyw dostarczanych przez belgijskich rolników. W ten sposób pomaga osobom szczególnie poszkodowanym w czasie pandemii Covid-19, zapewniając im dostęp do zdrowej żywności. Ta etyczna organizacja promuje również tworzenie miejsc pracy, dając osobom długotrwale bezrobotnym możliwość powrotu do pracy.

W odpowiedzi na pandemię COVID-19 enVie, obok różnych innych organizacji, uruchomiła projekt „Robin Food” mający na celu przekształcenie nadwyżek jedzenia w zdrową, zrównoważoną żywność, która jest dostępna dla osób i rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji w czasie kryzysu. Projekt ten wygenerował większe zapotrzebowanie, do tego realizowane w trybie bardzo pilnym, na etykiety do butelek z zupami firmy enVie. Dzięki pięciokolorowej drukarce etykiet Pro1050 firmy OKI Europe, dostarczonej przez partnera firmy OKI – Tasco – ten problem został szybko rozwiązany.

Przed rozpoczęciem tego projektu humanitarnego organizacja enVie korzystała z usług zewnętrznego dostawcy usług druku. Rozwiązanie to jednak generowało wysokie koszty, długi czas oczekiwania i nadmiar wydrukowanych etykiet. Teraz, dzięki drukarce etykiet Pro1050 firmy OKI enVie może drukować dokładnie taką ilość etykiet, jaka jest potrzebna dla danej partii zup – na miejscu i na żądanie.

„Na początku działania projektu wyprodukowaliśmy 20 000 litrów zupy, a później dzięki wsparciu opinii publicznej zebraliśmy środki na wyprodukowanie 70 000 litrów” – mówi dyrektor generalna enVie, Naomie Smith. „Dzięki naszej nowej drukarce możemy drukować kolorowe etykiety zarówno dla produktów Robin Food, jak i dla zup enVie”.

„Drukarka jest w stanie zadrukować 9 metrów nośnika na minutę, co umożliwia bardzo szybką produkcję etykiet. To ważne, szczególnie w przypadku projektu zorganizowanego w czasach pandemii Covid-19. Dzięki temu udało nam się zaoszczędzić dużo czasu, ponieważ mieliśmy już gotowy projekt i mogliśmy od razu zacząć drukowanie. Wcześniej musieliśmy najpierw wysyłać projekty do drukarni, czekać na wydruk próbny, a następnie czekać na dostarczenie wydrukowanych etykiet”.

Guy Boxall, starszy kierownik ds. druku wąskoformatowego w firmie OKI Europe Ltd., dodaje: „Drukarkę Pro1050 zaprojektowano z myślą o prędkości, elastyczności i profesjonalnych wynikach dostarczanych w sposób opłacalny dla organizacji, które po wdrożeniu drukarki zyskują możliwość drukowania etykiet na żądanie we własnym zakresie. Praca, którą enVie wkłada w pomoc potrzebującym, jest naprawdę fantastyczna i cieszymy się, że drukarka etykiet Pro1050 firmy OKI pomogła organizacji enVie i projektowi Robin Food nieść rzeczywistą pomoc w tych trudnych czasach. Jest to kolejny projekt – obok bezpłatnych pakietów oznaczeń przypominających o zachowaniu dystansu społecznego–, który OKI Europe oferuje firmom w czasie pandemii – doskonały przykład roli druku w zapewnianiu rzeczywistej pomocy w trudnych sytuacjach”.

Drukarka Pro1050 firmy OKI wykorzystuje technologię druku cyfrowego LED i właściwości suchego tonera, aby zapewniać nowy wymiar koloru w dziedzinie druku etykiet przez dodanie piątego białego koloru lub opcji „CMYK+1”. Drukarka idealnie nadaje się do drukowania etykiet w małych nakładach i umożliwia drukowanie od jednej do tysięcy etykiet dziennie. Drukarka Pro1050 obsługuje szeroką gamę różnych nośników. Dzięki nakładaniu białego, nieprzezroczystego tła pod grafikę CMYK umożliwia nawet drukowanie etykiet na nośnikach przezroczystych i kolorowych.

Organizacja enVie zwiększyła wydajność produkcji i jakość etykiet oraz obniżyła straty i koszty dzięki wdrożeniu drukarki etykiet, a sukces projektu doprowadził nawet do tego, że sam król Belgii skontaktował się z enVie przez Skype, aby dowiedzieć się więcej o projekcie „Robin Food”.

Więcej informacji na temat tego studium przypadku można znaleźć na stronie www.oki.com/pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Oki Systems Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę! Biuro prasowe
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
Technologie realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
2024-12-20 | 11:00

realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna

Seria realme 14 Pro wprowadza innowacyjną, wrażliwą na zimno technologię zmiany koloru, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży smartfonów. Wykorzystuje ona zaawansowane
Technologie Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
2024-12-20 | 01:00

Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!

To idealny moment, aby wyposażyć swój dom w najnowsze technologie i cieszyć się komfortem oraz bezpieczeństwem na najwyższym poziomie. Wśród prawdziwych, zakupowych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Infrastruktura

Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania

Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.