Komunikaty PR

enVie dostarcza żywność potrzebującym podczas pandemii Covid-19

2020-07-29  |  11:50
Biuro prasowe
Kontakt
Biuro prasowe Oki
Oki Systems Polska

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
info|oki.com.pl| |info|oki.com.pl
22 44 86 500
www.oki.pl
Do pobrania zdjęcie ( 0.44 MB )

Belgijska organizacja społeczna enVie walczy z marnowaniem żywności poprzez przygotowywanie pysznych, zdrowych zup z nadwyżki świeżych warzyw dostarczanych przez belgijskich rolników. W ten sposób pomaga osobom szczególnie poszkodowanym w czasie pandemii Covid-19, zapewniając im dostęp do zdrowej żywności. Ta etyczna organizacja promuje również tworzenie miejsc pracy, dając osobom długotrwale bezrobotnym możliwość powrotu do pracy.

W odpowiedzi na pandemię COVID-19 enVie, obok różnych innych organizacji, uruchomiła projekt „Robin Food” mający na celu przekształcenie nadwyżek jedzenia w zdrową, zrównoważoną żywność, która jest dostępna dla osób i rodzin znajdujących się w trudnej sytuacji w czasie kryzysu. Projekt ten wygenerował większe zapotrzebowanie, do tego realizowane w trybie bardzo pilnym, na etykiety do butelek z zupami firmy enVie. Dzięki pięciokolorowej drukarce etykiet Pro1050 firmy OKI Europe, dostarczonej przez partnera firmy OKI – Tasco – ten problem został szybko rozwiązany.

Przed rozpoczęciem tego projektu humanitarnego organizacja enVie korzystała z usług zewnętrznego dostawcy usług druku. Rozwiązanie to jednak generowało wysokie koszty, długi czas oczekiwania i nadmiar wydrukowanych etykiet. Teraz, dzięki drukarce etykiet Pro1050 firmy OKI enVie może drukować dokładnie taką ilość etykiet, jaka jest potrzebna dla danej partii zup – na miejscu i na żądanie.

„Na początku działania projektu wyprodukowaliśmy 20 000 litrów zupy, a później dzięki wsparciu opinii publicznej zebraliśmy środki na wyprodukowanie 70 000 litrów” – mówi dyrektor generalna enVie, Naomie Smith. „Dzięki naszej nowej drukarce możemy drukować kolorowe etykiety zarówno dla produktów Robin Food, jak i dla zup enVie”.

„Drukarka jest w stanie zadrukować 9 metrów nośnika na minutę, co umożliwia bardzo szybką produkcję etykiet. To ważne, szczególnie w przypadku projektu zorganizowanego w czasach pandemii Covid-19. Dzięki temu udało nam się zaoszczędzić dużo czasu, ponieważ mieliśmy już gotowy projekt i mogliśmy od razu zacząć drukowanie. Wcześniej musieliśmy najpierw wysyłać projekty do drukarni, czekać na wydruk próbny, a następnie czekać na dostarczenie wydrukowanych etykiet”.

Guy Boxall, starszy kierownik ds. druku wąskoformatowego w firmie OKI Europe Ltd., dodaje: „Drukarkę Pro1050 zaprojektowano z myślą o prędkości, elastyczności i profesjonalnych wynikach dostarczanych w sposób opłacalny dla organizacji, które po wdrożeniu drukarki zyskują możliwość drukowania etykiet na żądanie we własnym zakresie. Praca, którą enVie wkłada w pomoc potrzebującym, jest naprawdę fantastyczna i cieszymy się, że drukarka etykiet Pro1050 firmy OKI pomogła organizacji enVie i projektowi Robin Food nieść rzeczywistą pomoc w tych trudnych czasach. Jest to kolejny projekt – obok bezpłatnych pakietów oznaczeń przypominających o zachowaniu dystansu społecznego–, który OKI Europe oferuje firmom w czasie pandemii – doskonały przykład roli druku w zapewnianiu rzeczywistej pomocy w trudnych sytuacjach”.

Drukarka Pro1050 firmy OKI wykorzystuje technologię druku cyfrowego LED i właściwości suchego tonera, aby zapewniać nowy wymiar koloru w dziedzinie druku etykiet przez dodanie piątego białego koloru lub opcji „CMYK+1”. Drukarka idealnie nadaje się do drukowania etykiet w małych nakładach i umożliwia drukowanie od jednej do tysięcy etykiet dziennie. Drukarka Pro1050 obsługuje szeroką gamę różnych nośników. Dzięki nakładaniu białego, nieprzezroczystego tła pod grafikę CMYK umożliwia nawet drukowanie etykiet na nośnikach przezroczystych i kolorowych.

Organizacja enVie zwiększyła wydajność produkcji i jakość etykiet oraz obniżyła straty i koszty dzięki wdrożeniu drukarki etykiet, a sukces projektu doprowadził nawet do tego, że sam król Belgii skontaktował się z enVie przez Skype, aby dowiedzieć się więcej o projekcie „Robin Food”.

Więcej informacji na temat tego studium przypadku można znaleźć na stronie www.oki.com/pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Oki Systems Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.