Komunikaty PR

ENELOOP WKRACZA W KOLEJNY ETAP PODRÓŻY W POSZUKIWANIU CZYSTEJ ENERGII

2022-06-28  |  15:00
Biuro prasowe

Najnowsze udoskonalenia w zakresie wydajności i zrównoważonego rozwoju obejmują m.in. ekologiczne opakowania

Zellik, 21 czerwca 2022 r. – eneloop to marka akumulatorów oferująca klientom zupełnie nowe możliwości w zakresie stylu życia. Akumulatory są wstępnie naładowane za pomocą energii słonecznej i mogą być ponownie ładowane do 2100 razy1 – utrzymują 70-procentowy poziom naładowania nawet przez 10 lat2. Akumulatory eneloop, opracowane z myślą o zrównoważonym rozwoju i z troską o dobro naszej planety, urzeczywistniają zasady takie jak „Ponowne naładowanie” i „Ponowne użycie”, które są fundamentalne dla stworzenia Społeczeństwa Czystej Energii. eneloop wykorzystuje energię słoneczną, aby udowodnić, że zrównoważony Styl Życia Oparty na Czystej Energii jest możliwy do zrealizowania poprzez ponowne wykorzystywanie produktów.

Obecnie eneloop podejmuje kolejne kroki, mające na celu uzyskanie bardziej wydajnego i zeroemisyjnego akumulatora.

Innowacje w zakresie ZEROEMISYJNOŚCI, LEPSZEJ WYDAJNOŚCI i WIĘKSZEGO BEZPIECZEŃSTWA

„Naszym celem jest stworzenie akumulatorów o zerowej emisji”, mówi Silvia Scheers, dyrektor ds. marki eneloop w Advanced Power Solutions. „Naszym kolejnym krokiem są bardziej ekologiczne opakowania dla wszystkich akumulatorów i ładowarek eneloop. Nasza branża musi przestać wykorzystywać do tego celu twarde tworzywa sztuczne. Oprócz tego planujemy jeszcze intensywniejszą pracę nad poprawą jakości i wydajności. To dzięki wytyczonym celom mamy motywację do dalszego działania i wprowadzamy coraz to nowe udoskonalenia”.

1. Pierwszą innowacją jest wprowadzenie nowego, w pełni kartonowego i w 100% wolnego od plastiku opakowania dla akumulatorów. Pełni ono funkcję ochronną, ale także jest nośnikiem etykiety FSC Mix i przekazów dotyczących „Zrównoważonego Stylu Życia”. Ładowarki także zostały wyposażone w całkowicie nowe opakowanie niezawierające plastiku3.

2. Drugą innowacją jest zwiększenie wydajności naszego bestsellerowego akumulatora eneloop.

Minimalne pojemności zostały podniesione, aby zapewnić od 5 do 7% dłuższą żywotność dla obu typów akumulatorów. Udało się to osiągnąć poprzez zwiększenie pojemności w akumulatorach AA z 1900mAh do 2000mAh, a w akumulatorach AAA z 750mAh do 800mAh. Te ulepszenia dają klientom od 600 do 1000 godzin więcej na granie lub słuchanie radia4.       

3. Idealnym uzupełnieniem powyższych innowacji są opakowania, które zapewniają bardziej czytelny przekaz dla konsumenta.

Nowy design opakowań eneloop gwarantuje, że cechy i zalety różnych asortymentów są bardziej zrozumiałe dla użytkownika. Opakowania ładowarek podkreślają zastosowane funkcje bezpieczeństwa (takie jak ochrona przed przeciążeniem, ochrona przed przegrzaniem, ochrona przed zwarciem), a nowe nazwy i kodowanie kolorami pomagają klientom rozróżnić ich funkcje techniczne.

Silvia Scheers: „W eneloop wierzymy, że najlepszym i prawdopodobnie jedynym sposobem na to, aby stworzyć zdrowszy, lepszy i bardziej zrównoważony świat jest ograniczenie emisji dwutlenku węgla. Wydajność i wygoda użytkowania powinny iść ze sobą w parze. I właśnie te zasady zostały wcielone w życie przy produkcji naszej nowej linii produktów i opakowań”.

 

JAK ROZPOCZĘŁA SIĘ HISTORIA MARKI eneloop? Garść informacji o firmie

POCZĄTEK: bardzo ciepłe przyjęcie

Pierwsza wersja akumulatorów eneloop ujrzała światło dzienne w 2005 roku i spotkała się z ciepłym przyjęciem przez wszystkich użytkowników na świecie ceniących sobie ekologiczne rozwiązania i aktywny styl życia.

W 2013 r. eneloop stało się oficjalnie częścią marki Panasonic.

Do 2021 r. do dystrybucji na całym świecie trafiło ponad 550 milionów przyjaznych dla środowiska akumulatorów eneloop.

TERAŹNIEJSZOŚĆ: duża i stale rosnąca społeczność użytkowników

Dzisiaj fotografowie, twórcy i realizatorzy filmów wideo oraz miłośnicy technologii na całym świecie postrzegają eneloop jako wydajne i przyjazne dla środowiska produkty, na których można w pełni polegać w pracy lub w trakcie realizacji swoich pasji.

PRZYSZŁOŚĆ: większa wygoda, większa wydajność, ale przede wszystkim, produkt bardziej przyjazny dla środowiska

Wysiłki twórców eneloop zawsze skupiały się na zwiększeniu wygody użytkowania i wydajności.

Dziś akumulatory eneloop są ładowane energią słoneczną i mają wieloletni okres trwałości, zachowując swoje znakomite parametry przez długi czas.

eneloop to ciągłe doskonalenie się w zakresie zwiększania wygody i wydajności produktów oraz zmniejszania śladu węglowego, co jest najlepszą drogą do realizacji celów dotyczących zrównoważonego rozwoju.

___________________

 

1 Wg IEC61951-2 2011(7.5.13). 600 razy wg IEC61951-2 2017(7.5.1.4).

2 Własny szacunek wg IEC61951-2 2017(7.3.2).

3 Data wprowadzenia do sprzedaży ładowarek w nowych opakowaniach niezawierających plastiku jest uzależniona od dostępności materiałów w globalnym łańcuchu dostaw.

4 Wg IEC61951-2 2017(7.3.2).

5 Testy wewnętrzne.

 

___________________

 

APS NV

 

Advanced Power Solutions (dawniej Panasonic Energy Europe) jest jednym z najważniejszych dostawców baterii galwanicznych na rynku europejskim. W 2020 roku firma osiągnęła dochód na poziomie 213 mln euro. Nasze kluczowe produkty obejmują baterie alkaliczne, baterie cynkowo-węglowe, a także baterie Ni-MH i baterie specjalne. Mamy dwa zakłady produkcyjne, jeden w Belgii (Tessenderlo), a drugi w Polsce (Gniezno), w których w 2021 roku wyprodukowaliśmy łącznie ponad 1,8 mld sztuk. W ramach sieci ogólnoeuropejskiej sprzedajemy nasze produkty w ponad 50 krajach w Europie. Więcej informacji można uzyskać na stronie: www.panasonicbatteries.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Media i PR

Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.