Emplocity zintegrowało HireBota z systemem eRecruiter
Emplocity S.A., zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, zintegrowała jeden ze swoich flagowych produktów o nazwie HireBot z eRecruiter - najczęściej wykorzystywanym w Polsce systemem do rekrutacji, z usług którego skorzystało już ponad 1600 firm z różnych branż. Dzięki tej integracji rekruterzy wykorzystujący HireBota otrzymują wygodne i skuteczne narzędzie, pozwalające zaoszczędzić czas w procesie rekrutacyjnym.
- Wykorzystujemy autorską technologię konwersacyjnej sztucznej inteligencji i przetwarzania języka naturalnego w projektowaniu oraz implementacji rozwiązań automatyzujących procesy biznesowe firm. Jednym z flagowych produktów Emplocity jest HireBot, aplikacja która wspiera rekruterów w najbardziej czasochłonnych i powtarzalnych czynnościach procesu rekrutacji i selekcji. Integracja naszego rozwiązania z systemem eRecruiter daje nam przewagę nad konkurencją oraz pozwala dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów. – powiedział Krzysztof Sobczak, CEO Emplocity SA
eRecruiter to tzw. ATS (ang. Applicant Tracking System) i jest najczęściej wykorzystywanym w Polsce systemem do rekrutacji, który wspiera rekruterów w pracy zdalnej, rekrutowaniu najlepszych talentów i efektywnym zarządzaniu aplikacjami z wielu źródeł. Z systemu skorzystało już ponad 1600 firm, zarówno lokalnych jak i międzynarodowych z kilkudziesięciu branż.
- Sztuczna inteligencja HireBota odpowie na typowe pytania kandydata, przeprowadzi standardowe testy, dopasuje kandydata do oferty i wykona screening. Aplikacje kandydatów obsłużonych przez HireBota są automatycznie przenoszone do systemu eRecruitera, do dalszego procesowania. Istotną korzyścią integracji dla użytkownika HireBota jest oszczędność czasu. Dzięki temu rekruterzy będą mogli poświęcić go na rozmowy z kandydatami wybranymi do kolejnych etapów. – podkreślił Arkadiusz Talun, CTO Emplocity SA.
Emplocity tworzy innowacyjne rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. Spółka wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego. Zastosowane algorytmy automatyzują procesy biznesowe klientów pomagając zaoszczędzić czas i pieniądze. Wśród pozostałych gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są już m.in. IntraBot automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (newsy, onboarding, baza wiedzy, helpdesk, sprawy pracownicze, employer branding). Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami. LexBot, który wspiera pracę prawników. Platforma Emplocity może być z powodzeniem wykorzystana do budowy innych specjalistycznych botów domenowych automatyzujących wybrane procesy.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.