Emplocity zintegrowało HireBota z systemem eRecruiter
Emplocity S.A., zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, zintegrowała jeden ze swoich flagowych produktów o nazwie HireBot z eRecruiter - najczęściej wykorzystywanym w Polsce systemem do rekrutacji, z usług którego skorzystało już ponad 1600 firm z różnych branż. Dzięki tej integracji rekruterzy wykorzystujący HireBota otrzymują wygodne i skuteczne narzędzie, pozwalające zaoszczędzić czas w procesie rekrutacyjnym.
- Wykorzystujemy autorską technologię konwersacyjnej sztucznej inteligencji i przetwarzania języka naturalnego w projektowaniu oraz implementacji rozwiązań automatyzujących procesy biznesowe firm. Jednym z flagowych produktów Emplocity jest HireBot, aplikacja która wspiera rekruterów w najbardziej czasochłonnych i powtarzalnych czynnościach procesu rekrutacji i selekcji. Integracja naszego rozwiązania z systemem eRecruiter daje nam przewagę nad konkurencją oraz pozwala dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów. – powiedział Krzysztof Sobczak, CEO Emplocity SA
eRecruiter to tzw. ATS (ang. Applicant Tracking System) i jest najczęściej wykorzystywanym w Polsce systemem do rekrutacji, który wspiera rekruterów w pracy zdalnej, rekrutowaniu najlepszych talentów i efektywnym zarządzaniu aplikacjami z wielu źródeł. Z systemu skorzystało już ponad 1600 firm, zarówno lokalnych jak i międzynarodowych z kilkudziesięciu branż.
- Sztuczna inteligencja HireBota odpowie na typowe pytania kandydata, przeprowadzi standardowe testy, dopasuje kandydata do oferty i wykona screening. Aplikacje kandydatów obsłużonych przez HireBota są automatycznie przenoszone do systemu eRecruitera, do dalszego procesowania. Istotną korzyścią integracji dla użytkownika HireBota jest oszczędność czasu. Dzięki temu rekruterzy będą mogli poświęcić go na rozmowy z kandydatami wybranymi do kolejnych etapów. – podkreślił Arkadiusz Talun, CTO Emplocity SA.
Emplocity tworzy innowacyjne rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. Spółka wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego. Zastosowane algorytmy automatyzują procesy biznesowe klientów pomagając zaoszczędzić czas i pieniądze. Wśród pozostałych gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są już m.in. IntraBot automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (newsy, onboarding, baza wiedzy, helpdesk, sprawy pracownicze, employer branding). Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami. LexBot, który wspiera pracę prawników. Platforma Emplocity może być z powodzeniem wykorzystana do budowy innych specjalistycznych botów domenowych automatyzujących wybrane procesy.

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym
Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.