Emplocity zintegrowało HireBota z systemem eRecruiter
Emplocity S.A., zajmująca się automatyzacją procesów w biznesie z wykorzystaniem sztucznej inteligencji, zintegrowała jeden ze swoich flagowych produktów o nazwie HireBot z eRecruiter - najczęściej wykorzystywanym w Polsce systemem do rekrutacji, z usług którego skorzystało już ponad 1600 firm z różnych branż. Dzięki tej integracji rekruterzy wykorzystujący HireBota otrzymują wygodne i skuteczne narzędzie, pozwalające zaoszczędzić czas w procesie rekrutacyjnym.
- Wykorzystujemy autorską technologię konwersacyjnej sztucznej inteligencji i przetwarzania języka naturalnego w projektowaniu oraz implementacji rozwiązań automatyzujących procesy biznesowe firm. Jednym z flagowych produktów Emplocity jest HireBot, aplikacja która wspiera rekruterów w najbardziej czasochłonnych i powtarzalnych czynnościach procesu rekrutacji i selekcji. Integracja naszego rozwiązania z systemem eRecruiter daje nam przewagę nad konkurencją oraz pozwala dotrzeć do większej grupy potencjalnych klientów. – powiedział Krzysztof Sobczak, CEO Emplocity SA
eRecruiter to tzw. ATS (ang. Applicant Tracking System) i jest najczęściej wykorzystywanym w Polsce systemem do rekrutacji, który wspiera rekruterów w pracy zdalnej, rekrutowaniu najlepszych talentów i efektywnym zarządzaniu aplikacjami z wielu źródeł. Z systemu skorzystało już ponad 1600 firm, zarówno lokalnych jak i międzynarodowych z kilkudziesięciu branż.
- Sztuczna inteligencja HireBota odpowie na typowe pytania kandydata, przeprowadzi standardowe testy, dopasuje kandydata do oferty i wykona screening. Aplikacje kandydatów obsłużonych przez HireBota są automatycznie przenoszone do systemu eRecruitera, do dalszego procesowania. Istotną korzyścią integracji dla użytkownika HireBota jest oszczędność czasu. Dzięki temu rekruterzy będą mogli poświęcić go na rozmowy z kandydatami wybranymi do kolejnych etapów. – podkreślił Arkadiusz Talun, CTO Emplocity SA.
Emplocity tworzy innowacyjne rozwiązania wspierające prowadzenie biznesu, oparte na sztucznej inteligencji. Spółka wykorzystuje metody głębokiego uczenia maszynowego oraz przetwarzania języka naturalnego. Zastosowane algorytmy automatyzują procesy biznesowe klientów pomagając zaoszczędzić czas i pieniądze. Wśród pozostałych gotowych produktów opartych na platformie Emplocity są już m.in. IntraBot automatyzujący komunikację wewnętrzną w firmach w wybranych obszarach (newsy, onboarding, baza wiedzy, helpdesk, sprawy pracownicze, employer branding). Q&A BOT - chatbot automatyzujący komunikację z klientami. LexBot, który wspiera pracę prawników. Platforma Emplocity może być z powodzeniem wykorzystana do budowy innych specjalistycznych botów domenowych automatyzujących wybrane procesy.

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem
Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Media i PR
Duże zmiany na rynku agencji PR. Prawie połowa z nich działa na rynku krócej niż pięć lat

43 proc. agencji public relations działa w branży krócej niż pięć lat – wynika z badań Exacto i UW. To znacząca zmiana w porównaniu z poprzednią edycją badania z 2020 roku. To efekt ostatnich czterech lat, czyli okresu dużych gospodarczych, społecznych i politycznych perturbacji oraz technologicznych zmian. Agencje PR wiele usług outsourcują, zamiast zatrudniać pracowników, wolą umowy B2B, stąd na rynku pojawia się coraz więcej jednoosobowych działalności gospodarczych.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.