Doładuj się energią na wiosnę!
Kolory i moc
Choć każdy z nas ma ładowarkę sieciową, warto mieć taką, która wyróżnia się barwą! Kiedy każdy z domowników ma białą lub czarną ładowarkę trudno jest ustalić kto jest jej właścicielem, a to prowadzi do kłótni szczególnie wśród rodzeństwa. Można ich unikać wprowadzając wyróżnik w postaci unikatowego koloru!
Ponadto nie zawsze zdajemy sobie sprawę, że te urządzenia różnią się od siebie mocą. W czasach, gdy wszyscy oprócz smartfonów posiadamy też smartwatche, słuchawki, tablety lub głośniki, warto korzystać z ładowarek z funkcją szybkiego ładowania, które posiadają kilka wyjść. Pozwoli to zaoszczędzić sporo czasu, ponieważ można jednocześnie doładować kilka urządzeń.
Nowości na wiosnę
Tej wiosny eXc wprowadza do swojej oferty dwie nowe, szybko ładujące, uniwersalne ładowarki sieciowe: eXc CUBE 25W oraz eXc CUBE 65W. Ich mały rozmiar a jednocześnie dużą moc i wydajność eXc uzyskało dzięki użyciu azotku galu (GaN) w tranzystorach. Obydwie ładowarki bez trudu zmieszczą się w torebce lub plecaku.
Ładowarka eXc CUBE o mocy 25W posiada 2 wyjścia. Ponadto obsługuje najpopularniejsze technologie szybkiego ładowania i pozwala naładować urządzenia wspierające technologie fast charging do 4 razy szybciej niż przy użyciu standardowego portu 5V/1A. Warto wiedzieć, że gniazdo USB-C z technologią Power Delivery naładuje też iPhone firmy Apple z mocą do 20W, co ponad dwukrotnie skraca czas naładowania baterii. Ładowarka eXc CUBE 25W kosztuje 69 zł.
Kolejnym modelem jest ładowarka eXc CUBE 33W, która ma dwa wyjścia zapewniające szybkie ładowanie Twoich mobilnych urządzeń. Występuje w 4 wersjach kolorystycznych: jasnym różowym, neonowym zielonym, granatowym oraz czarnym i kosztuje 99 zł.
Z kolei siostrzana ładowarka eXc CUBE 65W posiada aż 3 wyjścia. Dodatkowo, dzięki mocy 65W, poradzi sobie nawet z naładowaniem laptopa! Z jej pomocą urządzenia wspierające technologie fast charging naładujesz aż 8 razy szybciej niż przy użyciu standardowego portu 5V/1A. Gniazda USB-C z technologią Power Delivery naładują też urządzenia firmy Apple np. MacBook z mocą do 65W albo iPhone z mocą do 35W. Ładowarka eXc CUBE 65W kosztuje 139 zł.
Kolorowe, piękne i wygodne
Innym modelem ładowarki, na który warto zwrócić uwagę, jest eXc SHINE 20W, która jest dostępna w aż 7 wersjach kolorystycznych. Niewielki rozmiar, przyjemny dla oka kształt oraz dwukolorowy design to kolejne cechy, które wyróżniają ładowarkę eXc SHINE. Umożliwia ładowanie dwóch urządzeń jednocześnie. Oba porty obsługują najpopularniejsze technologie szybkiego ładowania. Dzięki wbudowanemu systemowi Smart Chip Control, który w inteligentny sposób steruje ładowaniem i optymalnie dobiera natężenie dla każdego z urządzeń, czas napełnienia baterii skraca się do minimum. Jej cena wynosi 49,99 zł.
Gdy zabraknie energii w aucie
A co, jeśli naszym urządzeniom zabraknie energii podczas podróży samochodem? Żaden problem! Wtedy najlepiej sięgnąć po jedną z pięciu ładowarek samochodowych z rodziny eXc LIGHT, które posiadają moc od 33W do 75W i dają możliwość naładowania dwóch lub trzech urządzeń jednocześnie. Jedną z nowości jest uniwersalna ładowarka eXc LIGHT 48W posiadająca niebieskie podświetlenie LED. Ta niewielka ładowarka również bez trudu obsługuje najpopularniejsze technologie szybkiego ładowania. Urządzenie wyposażone jest także w układ Smart Chip Control, który steruje procesem ładowania, optymalnie dobierając natężenie dla każdego z urządzeń. eXc LIGHT 48W kosztuje 56,99 zł.
Możliwość szybkiego ładowania naszych mobilnych urządzeń sprawia, że możemy być w ciągłym kontakcie z bliskimi, czy pracować zdalnie zarówno w domu jak i podczas podróży.

5G Broadcast: Emitel testuje nowy standard telewizji mobilnej dla Telewizji Puls

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Konsument

GUS chce walczyć z fake newsami. Współpraca z sektorem prywatnym ma pomóc ograniczyć chaos informacyjny
Tradycyjna statystyka, oparta wyłącznie na cyklicznych badaniach i danych administracyjnych, przestaje wystarczać, by analizować dynamiczne zmiany w czasie rzeczywistym. Z tego powodu Główny Urząd Statystyczny stawia na nowoczesne podejście oparte na integracji danych, budowie spójnej struktury informacyjnej państwa oraz współpracy z sektorem prywatnym. – Jesteśmy na dobrej drodze do budowy infrastruktury informacyjnej państwa po to, żeby uniknąć halucynacji sztucznej inteligencji, chaosu czy dezinformacji – podkreśla Marek Cierpiał-Wolan, prezes Głównego Urzędu Statystycznego.
Ochrona środowiska
Wyśrubowane cele polityki klimatycznej krytykowane przez sektor rolnictwa i producentów żywności. Za mało środków i za dużo obciążeń

Rolnictwo może odegrać znaczącą rolę w niwelowaniu skutków zmian klimatu, jednak potrzebuje na to więcej środków i wsparcia – oceniają eksperci i przedstawiciele producentów żywności. Stawiane dzisiaj rolnikom cele związane z polityką klimatyczną pozostają szeroko negowane w różnych krajach UE jako te, które przyczyniają się do wzrostu kosztów i spadku konkurencyjności. Komisja Europejska w ramach trwającego procesu upraszczania prawa proponuje złagodzenie części obciążeń i przejście na elastyczniejsze wdrażanie wspólnej polityki rolnej, ale nie oznacza to rezygnacji z ambitnych celów.
Konsument
Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.