Doładuj się energią na wiosnę!
Kolory i moc
Choć każdy z nas ma ładowarkę sieciową, warto mieć taką, która wyróżnia się barwą! Kiedy każdy z domowników ma białą lub czarną ładowarkę trudno jest ustalić kto jest jej właścicielem, a to prowadzi do kłótni szczególnie wśród rodzeństwa. Można ich unikać wprowadzając wyróżnik w postaci unikatowego koloru!
Ponadto nie zawsze zdajemy sobie sprawę, że te urządzenia różnią się od siebie mocą. W czasach, gdy wszyscy oprócz smartfonów posiadamy też smartwatche, słuchawki, tablety lub głośniki, warto korzystać z ładowarek z funkcją szybkiego ładowania, które posiadają kilka wyjść. Pozwoli to zaoszczędzić sporo czasu, ponieważ można jednocześnie doładować kilka urządzeń.
Nowości na wiosnę
Tej wiosny eXc wprowadza do swojej oferty dwie nowe, szybko ładujące, uniwersalne ładowarki sieciowe: eXc CUBE 25W oraz eXc CUBE 65W. Ich mały rozmiar a jednocześnie dużą moc i wydajność eXc uzyskało dzięki użyciu azotku galu (GaN) w tranzystorach. Obydwie ładowarki bez trudu zmieszczą się w torebce lub plecaku.
Ładowarka eXc CUBE o mocy 25W posiada 2 wyjścia. Ponadto obsługuje najpopularniejsze technologie szybkiego ładowania i pozwala naładować urządzenia wspierające technologie fast charging do 4 razy szybciej niż przy użyciu standardowego portu 5V/1A. Warto wiedzieć, że gniazdo USB-C z technologią Power Delivery naładuje też iPhone firmy Apple z mocą do 20W, co ponad dwukrotnie skraca czas naładowania baterii. Ładowarka eXc CUBE 25W kosztuje 69 zł.
Kolejnym modelem jest ładowarka eXc CUBE 33W, która ma dwa wyjścia zapewniające szybkie ładowanie Twoich mobilnych urządzeń. Występuje w 4 wersjach kolorystycznych: jasnym różowym, neonowym zielonym, granatowym oraz czarnym i kosztuje 99 zł.
Z kolei siostrzana ładowarka eXc CUBE 65W posiada aż 3 wyjścia. Dodatkowo, dzięki mocy 65W, poradzi sobie nawet z naładowaniem laptopa! Z jej pomocą urządzenia wspierające technologie fast charging naładujesz aż 8 razy szybciej niż przy użyciu standardowego portu 5V/1A. Gniazda USB-C z technologią Power Delivery naładują też urządzenia firmy Apple np. MacBook z mocą do 65W albo iPhone z mocą do 35W. Ładowarka eXc CUBE 65W kosztuje 139 zł.
Kolorowe, piękne i wygodne
Innym modelem ładowarki, na który warto zwrócić uwagę, jest eXc SHINE 20W, która jest dostępna w aż 7 wersjach kolorystycznych. Niewielki rozmiar, przyjemny dla oka kształt oraz dwukolorowy design to kolejne cechy, które wyróżniają ładowarkę eXc SHINE. Umożliwia ładowanie dwóch urządzeń jednocześnie. Oba porty obsługują najpopularniejsze technologie szybkiego ładowania. Dzięki wbudowanemu systemowi Smart Chip Control, który w inteligentny sposób steruje ładowaniem i optymalnie dobiera natężenie dla każdego z urządzeń, czas napełnienia baterii skraca się do minimum. Jej cena wynosi 49,99 zł.
Gdy zabraknie energii w aucie
A co, jeśli naszym urządzeniom zabraknie energii podczas podróży samochodem? Żaden problem! Wtedy najlepiej sięgnąć po jedną z pięciu ładowarek samochodowych z rodziny eXc LIGHT, które posiadają moc od 33W do 75W i dają możliwość naładowania dwóch lub trzech urządzeń jednocześnie. Jedną z nowości jest uniwersalna ładowarka eXc LIGHT 48W posiadająca niebieskie podświetlenie LED. Ta niewielka ładowarka również bez trudu obsługuje najpopularniejsze technologie szybkiego ładowania. Urządzenie wyposażone jest także w układ Smart Chip Control, który steruje procesem ładowania, optymalnie dobierając natężenie dla każdego z urządzeń. eXc LIGHT 48W kosztuje 56,99 zł.
Możliwość szybkiego ładowania naszych mobilnych urządzeń sprawia, że możemy być w ciągłym kontakcie z bliskimi, czy pracować zdalnie zarówno w domu jak i podczas podróży.

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.