Dodatkowy miesiąc gwarancji na urządzenia Huawei
Huawei przygotował kolejne udogodnienia serwisowe dla klientów. Wszystkie produkty marki, których okres gwarancji kończy się między 15 marca a 30 kwietnia, otrzymają dodatkowy miesiąc gwarancji na naprawy. Oznacza to, że urządzenie, którego gwarancja wygasa 30 kwietnia, będzie można naprawić na tych samych warunkach do 30 maja. Oferta może zostać wydłużona w zależności od rozwoju obecnej sytuacji związanej z ogłoszonym w Polsce stanem zagrożenia epidemicznego.
Huawei oferuje też klientom bezpłatną usługę door-to-door na urządzenia objęte gwarancją, dzięki czemu można je oddać do serwisu bez wychodzenia z domu, za pośrednictwem kuriera, a urządzenia wracają do właściciela zdezynfekowane. Oferta ta potrwa przynajmniej do końca kwietnia. Smartfony można również bezpłatnie zdezynfekować za pomocą promieni UV we flagowym salonie serwisowym Huawei przy ulicy Siennej 39 w Warszawie.
Zamówienie na wysyłkę urządzenia Huawei można złożyć:
- na stronie internetowej Huawei Wsparcie: https://consumer.huawei.com/pl/support/postal-repair/
- z poziomu aplikacji Huawei Wsparcie dostępnej na smartfonach marki
- kontaktując się z infolinią Huawei: https://consumer.huawei.com/pl/contact-us/

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego
Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.