Komunikaty PR

Czy klimatyzacja może ochronić przed wirusami i bakteriami?

2021-08-12  |  11:00
Biuro prasowe

W okresie letnim, kiedy doskwierają upały, a wilgotność powietrza daje się we znaki, chcemy by w naszym domu zawsze panowała odpowiednia temperatura. Dzięki nowoczesnej technologii klimatyzacyjnej możemy sprawić, że schłodzone powietrze, którym oddychamy w naszych mieszkaniach będzie nie tylko dawało nam ulgę, ale również ustrzeże nas przed groźnymi bakteriami i wirusami, w tym SARS-COV2.

W obecnych czasach zagrożenia pandemicznego, zwracamy szczególną uwagę na higienę. Stosujemy się tu do zaleceń, często myjąc ręce i zachowując dystans społeczny. Poza tym zwracamy uwagę na jakość powietrza, którym oddychamy, wietrząc pomieszczenia, w których spędzamy dużo czasu. Coraz częściej przebywamy również w domu – szczególnie dzieci, seniorzy i pracujący zdalnie, dlatego tak ważne jest zapewnienie w nim nie tylko komfortu cieplnego, ale również zadbanie o zdrowie najbliższych.

Pomocne mogą tu być nowoczesne technologie w klimatyzacji domu. Na rynku dostępne są już modele inteligentnych klimatyzatorów serii Energy Pro firmy Hisense. Produkt wyróżnia certyfikowana technologia Hisense HI-NANO, która oczyszcza powietrze z bakterii i wirusów – w tym SARS-CoV2. Komfort użytkowania zapewnia także asystent kontroli temperatury i wilgotności powietrza, a także możliwość sterowania klimatyzatorem przez smartfona, dzięki dedykowanej aplikacji HiSmart Life. 

Chroń siebie i swoich bliskich
Dzięki HI-NANO klimatyzatory Hisense serii Energy Pro, skutecznie, bo aż w 93,54% usuwają z powietrza wirusa SARS-CoV-2 i to w ciągu zaledwie dwóch godzin*. Jest to możliwe dzięki niezwykle wysokiemu stężeniu jonów dodatnich i ujemnych (do 1 mln/cm3), które mają działanie silnie utleniające i wysoce reaktywne. Co to oznacza w praktyce? Jony przywierają do powierzchni bakterii lub wirusa, powodując utratę ich aktywności, po to by przekształcić je w nieszkodliwe cząsteczki wody. Funkcja jonizacji gwarantuje powietrze wolne od zarazków.

Inteligentna kontrola gdziekolwiek jesteś
Komfort spędzania czasu w pomieszczeniach zapewni funkcja AI Smart, która automatycznie dostosowuje temperaturę powietrza i intensywność nawiewu. Niezależnie od podejmowanych aktywności, AI Smart zadba o optymalne warunki. Ustawieniami można również sterować przez smartfona. Aplikacja HiSmart Life, która jest intuicyjna w obsłudze – dzięki niej podłączymy klimatyzator do domowej sieci Wi-Fi i będziemy cieszyć się czystym powietrzem. Jest to szczególnie przydatne zwłaszcza w upalne dni, gdy możemy zadbać o komfortową temperaturę pomieszczeń przed powrotem do mieszkania lub domu.

Seria Energy Pro została też wyposażona w system inteligentnego sterowania temperaturą i wilgotnością powietrza, a także intensywnością nawiewu. Technologia Hisense TMS (Comfort Control System) służy do obliczania parametrów środowiska, panującego wewnątrz pomieszczeń, aby najlepiej dostosować warunki. W oparciu o pomiar wilgotności powietrza, prędkości nawiewu, promieniowania cieplnego, inteligentnie kontroluje temperaturę, dbając o optymalne warunki.

Energooszczędne i ultra-ciche
Hisense w swoich produktach kładzie nacisk nie tylko na wygodę użytkowania, ale równie istotną rolę odgrywają w nich „zielone” innowacje. Dobrze widać to w kwestii oszczędności energii w trybie stand-by, w którym klimatyzatory serii Energy Pro zużywają minimalną ilość energii, czyli 1W. Dodatkowo klimatyzatory Hisense pracują na czynniku chłodniczym R32, dzięki czemu negatywny wpływ na środowisko jest podwójnie redukowany, a sam czynnik jest łatwiejszy w odzysku i ponownym wykorzystaniu. Ponadto wygodzie użytkowników oraz otoczeniu sprzyja ultraniski poziom hałasu – Hisense Energy Pro generują zaledwie 19 dB w trybie wentylacji, czyli poziom niższy od szeptu, który wynosi 20 dB i niewiele więcej, bo tylko 27 dB w trybie chłodzenia. To ważne, bo praca klimatyzotora nie zakłóca snu, zapewniając komfort przez całą dobę. Energy Pro to urządzenia uniwersalne, dzięki temu mogą być też instalowane w kombinowanym układzie Multi Split.

* wykazane przez francuskie laboratorium Texcell, globalną kontraktową organizację badawczą, która specjalizuje się w testach wirusowych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny Biuro prasowe
2025-05-26 | 14:30

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Jeśli myślisz, że roboty to wciąż pieśń przyszłości, a rewolucja przemysłowa to temat z podręcznika do historii, to najwyraźniej nie byłeś na MSV w Brnie. Jesienią
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Transport

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.