CUK Ubezpieczenia wspiera agentów inteligentnymi rozwiązaniami
CUK Ubezpieczenia zdecydowanie stawia na nowe technologie w branży ubezpieczeniowej. Zawieranie polisy w placówce multiagencji coraz rzadziej polega na uzupełnianiu formularza,
a zaczyna przypominać robienie zdjęć. Wszystko za sprawą SmartCUK, inteligentnej aplikacji mobilnej dostępnej dla wszystkich modeli współpracy z multiagencją.
– „Aplikacja SmartCUK to idealne rozwiązanie dla osób, które chciałyby nawiązać współpracę z CUK Ubezpieczenia i zależy im na pracy przy użyciu najnowszych narzędzi. CUK Ubezpieczenia daje taką możliwość. Dzięki inteligentnym rozwiązaniom, wygenerowanie polisy staje się dużo łatwiejsze. Przy użyciu aplikacji agent skanuje kod AZTEC. Dzięki temu do systemu trafiają dane, które są niezbędne do kalkulacji składki za ubezpieczenie. Zautomatyzowanie tego procesu zdecydowanie skraca czas potrzebny na przeliczenie składki. Przy pomocy SmartCUK zajmuje to zaledwie kilku sekund. Jeśli klient oprócz podstawowego ubezpieczenia OC, chce zawrzeć również dodatkowe ubezpieczenie AC, agent nie musi po raz kolejny wprowadzać danych. Są one już zapisane na koncie klienta. Wystarczy tylko również przy użyciu aplikacji zrobić zdjęcia pojazdu, zostaną one przesłane bezpośrednio do wybranego towarzystwa ubezpieczeniowego. Jest to więc banalnie proste” – informuje Łukasz Lenkiewicz, Kierownik Sprzedaży Sieci Zewnętrznej.
Mobilna aplikacja SmartCUK ma jeszcze jedną niewątpliwą zaletę, którą docenią osoby chcące pracować również poza placówką multiagencji. Dzięki temu, że SmartCUK obsługiwana jest przez telefon komórkowy, możliwe jest zrobienie kalkulacji z każdego miejsca, a wprowadzanie części danych poprzez skanowanie bezpośrednio z dokumentów, dodatkowo skraca ten proces. Podnosi to atrakcyjność CUK Ubezpieczenia i pokazuje, że jest to firma otwarta i wychodząca do klientów. „Wprowadzając rozwiązanie SmartCUK zależało nam, aby dać agentom narządzie, które ułatwi im wykonywanie codziennych obowiązków. Chcieliśmy również pokazać, że praca w branży ubezpieczeniowej może być prosta i wolna od niezliczonej ilości dokumentów. Nasza aplikacja ogranicza je właściwie do minimum” – mówi Łukasz Lenkiewicz.
Multiagencja CUK dostarcza swoim partnerom biznesowym najnowsze rozwiązana technologiczne, które są ze sobą w pełni zintegrowane, co pomaga w kompleksowej obsłudze klienta, a także w dużym stopniu automatyzuje pracę agenta.
O FIRMIE
CUK Ubezpieczenia już od 18 lat zajmuje się doradztwem w zakresie produktów ubezpieczeniowych, ułatwiając w ten sposób wybór właściwego ubezpieczenia swoim klientom. W swojej ofercie ma produkty ponad 30 wiodących towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce. Wieloletnie doświadczenie przekłada się na zaufanie klientów korzystających z usług CUK Ubezpieczenia osobiście w ponad 330 placówkach, internetowo - przy pomocy kalkulatora OC i AC na www.cuk.pl oraz telefonicznie przy pomocy własnego Contact Center. W 2017 roku multiagencja CUK Ubezpieczenia została wyróżniona Godłem Firmy Przyjaznej Klientowi, zajmując czołową pozycję wśród firm z branży sprzedaży usług finansowych. CUK Ubezpieczenia jest liderem wśród multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce i już od 18 lat skutecznie kreuje przyjazny dla klienta świat ubezpieczeń.

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Emitel zbudował sieć do monitorowania lotu dronów na 8 lotniskach w całej Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Bankowość
Phishing największym cyberzagrożeniem. Przestępcy będą coraz częściej sięgać po AI, by skutecznie docierać do potencjalnych ofiar

Choć liczba zablokowanych przez CyberTarczę fałszywych stron internetowych wyłudzających dane spadła w ubiegłym roku z 360 tys. do 305 tys., to wciąż najczęstszym typem ataku, po jaki sięgają cyberprzestępcy, jest phishing. Ten trend prawdopodobnie utrzyma się w najbliższych latach, m.in. dlatego że sztuczna inteligencja umożliwia hakerom dużo łatwiejsze podszywanie się pod cudzą tożsamość. Choć CyberTarcza działająca w sieci Orange Polska skutecznie chroni internautów przed atakami, to wciąż jednak to właśnie człowiek jest ich głównym celem.
Medycyna
Komisja Europejska pracuje nad nową dyrektywą tytoniową. Papierosy w Polsce mogą znacznie podrożeć

W Brukseli trwa dyskusja nad zmianami w unijnej dyrektywie tytoniowej. Minimalna stawka akcyzy na paczkę papierosów w UE może wzrosnąć nawet dwukrotnie: z 1,8 euro do 3,6 euro. Doprowadziłoby to do wyrównania cen papierosów pomiędzy państwami UE. Wzrost cen byłby najbardziej dotkliwy dla palaczy z tych państw, które przystąpiły do UE w 2004 roku, w tym Polski, z uwagi na znacznie niższy udział akcyzy w cenie paczki papierosów niż nowe minima unijne. Nad Wisłą paczka papierosów mogłaby kosztować nawet ok. 40 zł. Nowa dyrektywa tytoniowa może zostać otwarta już podczas duńskiej prezydencji w Radzie Unii Europejskiej.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.