CUK Ubezpieczenia wspiera agentów inteligentnymi rozwiązaniami
CUK Ubezpieczenia zdecydowanie stawia na nowe technologie w branży ubezpieczeniowej. Zawieranie polisy w placówce multiagencji coraz rzadziej polega na uzupełnianiu formularza,
a zaczyna przypominać robienie zdjęć. Wszystko za sprawą SmartCUK, inteligentnej aplikacji mobilnej dostępnej dla wszystkich modeli współpracy z multiagencją.
– „Aplikacja SmartCUK to idealne rozwiązanie dla osób, które chciałyby nawiązać współpracę z CUK Ubezpieczenia i zależy im na pracy przy użyciu najnowszych narzędzi. CUK Ubezpieczenia daje taką możliwość. Dzięki inteligentnym rozwiązaniom, wygenerowanie polisy staje się dużo łatwiejsze. Przy użyciu aplikacji agent skanuje kod AZTEC. Dzięki temu do systemu trafiają dane, które są niezbędne do kalkulacji składki za ubezpieczenie. Zautomatyzowanie tego procesu zdecydowanie skraca czas potrzebny na przeliczenie składki. Przy pomocy SmartCUK zajmuje to zaledwie kilku sekund. Jeśli klient oprócz podstawowego ubezpieczenia OC, chce zawrzeć również dodatkowe ubezpieczenie AC, agent nie musi po raz kolejny wprowadzać danych. Są one już zapisane na koncie klienta. Wystarczy tylko również przy użyciu aplikacji zrobić zdjęcia pojazdu, zostaną one przesłane bezpośrednio do wybranego towarzystwa ubezpieczeniowego. Jest to więc banalnie proste” – informuje Łukasz Lenkiewicz, Kierownik Sprzedaży Sieci Zewnętrznej.
Mobilna aplikacja SmartCUK ma jeszcze jedną niewątpliwą zaletę, którą docenią osoby chcące pracować również poza placówką multiagencji. Dzięki temu, że SmartCUK obsługiwana jest przez telefon komórkowy, możliwe jest zrobienie kalkulacji z każdego miejsca, a wprowadzanie części danych poprzez skanowanie bezpośrednio z dokumentów, dodatkowo skraca ten proces. Podnosi to atrakcyjność CUK Ubezpieczenia i pokazuje, że jest to firma otwarta i wychodząca do klientów. „Wprowadzając rozwiązanie SmartCUK zależało nam, aby dać agentom narządzie, które ułatwi im wykonywanie codziennych obowiązków. Chcieliśmy również pokazać, że praca w branży ubezpieczeniowej może być prosta i wolna od niezliczonej ilości dokumentów. Nasza aplikacja ogranicza je właściwie do minimum” – mówi Łukasz Lenkiewicz.
Multiagencja CUK dostarcza swoim partnerom biznesowym najnowsze rozwiązana technologiczne, które są ze sobą w pełni zintegrowane, co pomaga w kompleksowej obsłudze klienta, a także w dużym stopniu automatyzuje pracę agenta.
O FIRMIE
CUK Ubezpieczenia już od 18 lat zajmuje się doradztwem w zakresie produktów ubezpieczeniowych, ułatwiając w ten sposób wybór właściwego ubezpieczenia swoim klientom. W swojej ofercie ma produkty ponad 30 wiodących towarzystw ubezpieczeniowych w Polsce. Wieloletnie doświadczenie przekłada się na zaufanie klientów korzystających z usług CUK Ubezpieczenia osobiście w ponad 330 placówkach, internetowo - przy pomocy kalkulatora OC i AC na www.cuk.pl oraz telefonicznie przy pomocy własnego Contact Center. W 2017 roku multiagencja CUK Ubezpieczenia została wyróżniona Godłem Firmy Przyjaznej Klientowi, zajmując czołową pozycję wśród firm z branży sprzedaży usług finansowych. CUK Ubezpieczenia jest liderem wśród multiagencji ubezpieczeniowych w Polsce i już od 18 lat skutecznie kreuje przyjazny dla klienta świat ubezpieczeń.
Infrastruktura cyfrowa w modelu subskrypcyjnym wsparciem dla firm
Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym
Prezent komunijny dla małego gracza
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Transport
Mazowieckie lotniska będą mogły wkrótce obsłużyć 40 mln pasażerów rocznie. Trwają przygotowania do modernizacji na Okęciu i w Modlinie
Lotnisko Chopina, które właśnie obchodziło 90. urodziny, może w tym roku obsłużyć nawet 20 mln pasażerów. To o 10 proc. więcej niż rok temu. Aby sprostać rosnącemu ruchowi turystycznemu w kolejnych latach, potrzebne jest jednak zwiększenie przepustowości. Planowana rozbudowa do 2028 roku pozwoli obsługiwać rocznie nawet 30 mln pasażerów. Łącznie z możliwościami lotnisk w Modlinie i Radomiu ma to być ok. 10 mln pasażerów więcej.
Ochrona środowiska
Stworzenie cyfrowego bliźniaka Ziemi coraz bliżej. Pomoże precyzyjniej przewidywać klęski żywiołowe
Na początku czerwca mają zostać uruchomione dwa pierwsze komponenty cyfrowej repliki Ziemi. To inicjatywa Komisji Europejskiej, w ramach której powstaje superzaawansowana symulacja zjawisk, m.in. atmosferycznych i klimatycznych, do jakich dochodzi na Ziemi. Oparte na bogatych zbiorach danych, m.in. ze zdjęć satelitarnych, i ich zaawansowanej analizie narzędzia pozwolą z dwutygodniowym wyprzedzeniem przewidywać zdarzenia pogodowe, precyzując prognozę do obszarów podzielonych na kwadraty o boku zaledwie kilku kilometrów. Będą mogły być wykorzystywane także w planowaniu miast, farm wiatrowych czy w rolnictwie. W tworzeniu rozwiązania bierze udział polski dostawca rozwiązań chmurowych.
Handel
Przygotowania do wdrożenia systemu kaucyjnego idą pełną parą. Przyszli operatorzy przeciwni zmianie daty na 2026 rok
Wkrótce Sejm ma się zająć nowym projektem przepisów dotyczących systemu kaucyjnego, którego start zaplanowano na styczeń 2025 roku. Przedstawione przez Ministerstwo Klimatu i Środowiska zmiany dotyczą m.in. rezygnacji z podatku VAT i wprowadzenia tzw. mechanizmu podążania kaucji za produktem. – Wszystkie te zmiany oceniamy bardzo pozytywnie, one są niezbędnym elementem dla właściwego funkcjonowania przyszłego systemu kaucyjnego – mówi Aleksander Traple, prezes Zwrotka SA. Jak podkreśla, dalsze odkładanie w czasie terminu uruchomienia systemu kaucyjnego jest bezzasadne, ponieważ branża odpadowa, handel detaliczny i szereg innych podmiotów już od dłuższego czasu przygotowują się do jego wdrożenia.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.