Komunikaty PR

Colt i Console Connect zwiększają zasięg zautomatyzowanych usług sieciowych

2022-01-19  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania doc ( 0.34 MB )

Console Connect, dostawca platformy Software Defined Interconnection® do łączenia aplikacji i infrastruktur oraz Colt Technology Services, wiodący dostawca elastycznych rozwiązań łączności o dużej przepustowości, zakończyły pierwszy etap opartego na API połączenia ich globalnych platform SDN na żądanie.

 

Integracja interfejsów API między platformami umożliwi przedsiębiorstwom korzystanie z elastycznej sieci na żądanie oraz bezpośrednie łączenie się z chmurami, centrami danych i partnerami biznesowymi w ramach obu sieci prywatnych. Interfejsy API umożliwią również bezproblemową wycenę, a także zamawianie i udostępnianie usług na żądanie między dwiema wysokoprzepustowymi sieciami w czasie rzeczywistym.

 

W ramach początkowej integracji dwóch platform obsługujących SDN, Console Connect będzie mógł rozszerzyć zasięg swojej zautomatyzowanej platformy o nowe lokalizacje centrów danych w Wielkiej Brytanii, z planami rozszerzenia na więcej przedsiębiorstw i obszarów metropolitalnych w całej Europie, wykorzystując szybkość i wydajność sieci Colt IQ Network. Umożliwia to użytkownikom Console Connect natychmiastowe uruchomienie i zapłacenie za dedykowane usługi w warstwie drugiej między dwiema sieciami za pomocą jednej aplikacji.

 

Interfejsy API mają kluczowe znaczenie dla rozwoju i umocowania zautomatyzowanych usług sieciowych oraz umożliwiają operatorom nowe i innowacyjne sposoby współpracy. Jesteśmy zaszczyceni mogąc współpracować tak ściśle z Colt – partnerem, z którym łączy nas wizja w pełni zautomatyzowanej przyszłości usług łączności na żądanie – powiedział Marc Halbfinger, dyrektor generalny Console Connect.

 

Współpraca pokazuje wzajemne zaangażowanie Console Connect i Colt w kompleksową automatyzację i zwraca uwagę na potrzebę zwiększonej interoperacyjności i współpracy w celu zorganizowania łączności między sieciami.

 

Razem z Console Connect, jesteśmy pionierami w wykorzystaniu interfejsów API w inteligentnych sieciach, by zapewnienić większej liczbie przedsiębiorstw na całym świecie elastyczne, dostępne na żądanie rozwiązania łączności o dużej przepustowości. W naszej branży interfejsy API stanowią główny obszar zainteresowania, a ta współpraca pomoże nam w dalszym przekształcaniu sposobu, w jaki firmy wchodzą ze sobą w interakcje oraz tego jak zapewniają wartość swoim klientom poprzez optymalizację automatyzacji, poprawę współpracy, uproszczenie wprowadzania innowacji i zwiększanie bezpieczeństwa – zaznaczyła Keri Gilder, dyrektor generalna Colt Technology Services.

 

Dalsze etapy integracji API obejmą rozszerzenie zasięgu zautomatyzowanych usług platformy Colt On Demand na bardziej globalne rynki przy użyciu rozległej, wysokowydajnej sieci Console Connect.

 

Console Connect to platforma dla usługi Software Defined Interconnection® do łączenia aplikacji i infrastruktury. Umożliwia użytkownikom samodzielne dostarczanie prywatnych, wysokowydajnych połączeń między globalnym ekosystemem przedsiębiorstw, operatorów, chmury, SaaS, IoT, UCaaS, Security-as-a-Service, IX i innych partnerów Network-as-a-Service.

 

To jedyna platforma cyfrowa oparta na jednej z największych na świecie sieci prywatnych i globalnej sieci IP Tier 1, która znajduje się w pierwszej dziesiątce pod względem komunikacji równorzędnej IPv4 i IPv6, zapewniając wyższy poziom wydajności, szybkości i bezpieczeństwa sieci, zaspokajać cyfrowe potrzeby dzisiejszych połączonych użytkowników i społeczności.

 

W 2021 r. Console Connect rozszerzył zasięg swojej automatycznej sieci do ponad 650 centrów danych w ponad 55 krajach na całym świecie. Dzięki funkcji MeetingPlace użytkownicy platformy mogą bezpośrednio zamawiać i udostępniać usługi partnerskie, takie jak zdalne połączenia równorzędne, kolokacja i aplikacje biznesowe, a także uzyskiwać dostęp do usług natywnych z poziomu Console Connect.

 

Colt IQ Network to inteligentna sieć zoptymalizowana do 100 Gb/s połączona z ponad 900 centrami danych i ponad 29 000 budynkami z własną infrastrukturą sieciową w Europie, Azji i największymi centrami biznesowymi w Ameryce Północnej, umożliwiając klientom globalną ekspansję ich działalności.

 

Colt oferuje swoim klientom korporacyjnym i hurtowym szereg usług na żądanie, dostarczając w pełni elastyczne rozwiązania łączności między centrami danych, dostawcami usług w chmurze i budynkami korporacyjnymi.

 

Źródło: colt.net

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT Biuro prasowe
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
Technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces
Technologie Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
2024-12-30 | 13:00

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie

Warszawa, 20.12.2024 – SPIE Building Solutions, polska spółka zależna SPIE, niezależnego europejskiego lidera usług multitechnicznych w dziedzinie energetyki i przesyłu danych,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.