Clarios zaprezentuje nowości od VARTA® na targach Automechanika 2024
Rewolucja w branży motoryzacyjnej
Na targach Automechanika, VARTA® pokaże rozwiązania dla pojazdów elektrycznych ale też dla tych z silnikami spalinowymi, które nadal odgrywają znaczącą rolę na rynku. Wzrost popularności pojazdów elektrycznych zwiększa zapotrzebowanie na niezawodne akumulatory 12-woltowe, a rozwój systemu start-stop wymaga zaawansowanych technologii, takich jak Absorbent Glass Mat (AGM) i Enhanced Flooded Batteries (EFB).
Innowacje dla pojazdów ciężarowych
W segmencie pojazdów ciężarowych, VARTA® dostarcza akumulatory, które zapewniają niezawodne działanie oświetlenia, układu hamulcowego i kierowniczego, nawet w przypadku awarii modułu wysokiego napięcia. Rosnąca złożoność tych systemów wymaga innowacyjnych technologii akumulatorowych, które sprostają nowym wymaganiom. W odpowiedzi na zmieniające się trendy na rynku wtórnym, VARTA® zaprezentuje na targach Automechanika swoje innowacyjne portfolio, zaprojektowane z myślą o samochodach przyszłości.
Perspektywy na przyszłość na targach IAA Transportation 2024
Po targach Automechanika firma Clarios weźmie udział w targach IAA Transportation 2024 w Hanowerze, które odbędą się w dniach 17–22 września 2024 r. Na stoisku D59 (hala 19/20) zaprezentuje rozwiązania VARTA® i Clarios dla pojazdów użytkowych, w tym zaawansowane technologie litowo-jonowe, sodowo-jonowe, a także technologie akumulatorów AGM.
Uwaga: VARTA® jest zastrzeżonym znakiem towarowym Clarios.
Źródło: *CIVD Annual Report 2021_2022, ECF car park 2020; https://www.civd.de/en/artikel/monthly-registrations/

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.