Black Friday i Cyber Monday 2023 – nawet do 40% rabatu na słuchawki Jabra
Black Friday 2023 w tym roku wypada 24 listopada. Jabra z tej okazji przygotowała wyjątkowe promocje na bezprzewodowe słuchawki true wireless z serii Elite. Rabaty sięgną nawet do 40%. Weekend pełen promocji wystartuje w Czarny Piątek i potrwa aż do Cyber Monday, 27 listopada. Jakie modele od Jabra będzie można kupić w promocyjnej cenie?
Duński producent z okazji Black Friday 2023 i Cyber Monday 2023 przygotował nie lada gratkę dla miłośników okazji. W promocyjnych cenach będzie można kupić słuchawki na stronie internetowej marki oraz w wybranych sieciach handlowych. Oto lista produktów, które zostaną objęte promocją z tej okazji:
Jabra Elite 8 Active – nowość!
To najbardziej wytrzymałe słuchawki na świecie* i najnowsza propozycja Jabra w portfolio słuchawek sportowych z serii Elite Active. Zostały one przetestowane jako najwytrzymalsze słuchawki douszne na świecie*, posiadają certyfikat amerykańskich, militarnych testów ze standardem MIL-STD-810H i stopnień ochrony IP68. Wyniki testów potwierdzają, że są one całkowicie wodoszczelne, nawet przy zanurzeniu na głębokość 1,5 m. Świetnie radzą sobie z pyłem, kurzem i potem, bez szkody przetrwają upadek z wysokości 1 m. Także etui ładujące jest odporne na kurz i wilgoć, ze stopniem ochrony IP54. Dodatkowy atut to zastosowana technologia Jabra ShakeGrip™, dzięki której słuchawki leżą pewnie i wygodnie w uszach przez cały dzień i w czasie nawet najbardziej intensywnego treningu, bez konieczności używania skrzydełek.
Te słuchawki douszne, dzięki technologii 6 mikrofonów i specjalnej siateczce chroniącej przed wiatrem, stabilnemu połączeniu ze smartwatchem, Asystentowi Google, technologiom Fast Pair, Swift Pair i Spotify Tap, ANC, idealnemu dźwiękowi z Dolby Audio® i z czasem pracy na baterii do 8 h (32 h z etui) sprawdzają się równie dobrze w pracy, jak i podczas treningu. Dostępne są w kolorach: granatowym (Navy) i czarnym (Black).
Jabra Elite 4 Active
Elite 4 Active to kolejne bezprzewodowe słuchawki opracowane specjalnie z myślą o potrzebach osób prowadzących aktywny tryb życia. Zapewniają doskonałą jakość dźwięku podczas biegania, intensywnych ćwiczeń, słuchania muzyki oraz prowadzenia rozmów. Nowoczesny, minimalistyczny design, bezpieczne dopasowanie, aktywna redukcja hałasów (ANC), możliwość personalizacji muzyki, tryb HearThrough umożliwiający słuchanie dźwięków otoczenia i rozmawianie bez konieczności wyjmowania słuchawek dousznych, długi czas pracy na baterii (do 7 h na baterii i do 28 h z etui ładującym), certyfikat odporności IP57 i 2-letnia gwarancja odporności na wodę i kurz – to tylko niektóre z funkcji zapewniających dużą swobodę podczas treningów. Dostępne są w 3 kolorach: miętowym (Mint), czarnym (Black) i granatowym (Navy).
Jabra Elite 3
Jabra Elite 3 to idealny wybór dla osób poszukujących w słuchawkach bogatego dźwięku, mocnych basów i czystego dźwięku rozmów, na niższym poziomie cenowym. Słuchawki te ożywiają brzmienie muzyki dzięki 6-milimetrowym przetwornikom i możliwości dostosowania ulubionych utworów według naszych indywidualnych potrzeb, dzięki korektorowi dźwięku dostępnemu w aplikacji Sound+. Zapewniają też znakomitą izolację hałasu, a funkcja HearThrough umożliwia słuchanie dźwięków z otoczenia. Bateria wystarcza na 7 h działania (28 h z etui ładującym). Oferują elegancki, duński design oraz cztery opcje kolorystyczne: ciemnoszary (Dark Grey), granatowy (Navy), liliowy (Lilac) i jasnobeżowy (Light Beige).
Aktualne informacje na temat wszystkich cen i rabatów będą dostępne od piątku 24 listopada 2023 roku.
Więcej informacji na www.jabra.pl
*Więcej na stronie www.jabra.com/claims
5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
Świąteczna oferta EZVIZ: niezwykłe promocje na urządzenia smart home!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Prąd z największej prywatnej inwestycji energetycznej w Polsce popłynie w 2027 roku. Polenergia dostała właśnie potężny zastrzyk finansowania
Polenergia S.A. i Bank Gospodarstwa Krajowego podpisały umowę pożyczki ze środków Krajowego Planu Odbudowy (KPO) na budowę morskich farm wiatrowych. Finansowanie wyniesie 750 mln zł i zostanie wykorzystane do budowy dwóch farm o łącznej mocy 1440 MW. Największa prywatna grupa energetyczna w Polsce realizuje ten projekt z norweskim Equinorem. Prace związane z budową fundamentów turbin na Bałtyku mają się rozpocząć w 2026 roku. Projekty offshorowe będą jednym z filarów nowej strategii Polenergii, nad którą spółka właśnie pracuje.
Przemysł
Polskie firmy przemysłowe bardziej otwarte na technologie. Sztuczną inteligencję wdrażają z ostrożnością [DEPESZA]
Innowacje cyfrowe w przemyśle, choć wiążą się z kosztami i wyzwaniami, są jednak postrzegane przez firmy jako szansa. To podejście przekłada się na większą otwartość do ich wdrażania i chęć inwestowania. Ponad 90 proc. firm przemysłowych w Polsce, które wprowadziły co najmniej jedno rozwiązanie Przemysłu 4.0, dostrzega wyraźną poprawę efektywności procesów produkcyjnych – wynika z nowego raportu Autodesk. Choć duża jest wśród nich świadomość narzędzi opartych na sztucznej inteligencji, na razie tylko 14 proc. wykorzystuje je w swojej działalności.
Farmacja
Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi
Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.