Black Friday i Cyber Monday 2023 – nawet do 40% rabatu na słuchawki Jabra
Black Friday 2023 w tym roku wypada 24 listopada. Jabra z tej okazji przygotowała wyjątkowe promocje na bezprzewodowe słuchawki true wireless z serii Elite. Rabaty sięgną nawet do 40%. Weekend pełen promocji wystartuje w Czarny Piątek i potrwa aż do Cyber Monday, 27 listopada. Jakie modele od Jabra będzie można kupić w promocyjnej cenie?
Duński producent z okazji Black Friday 2023 i Cyber Monday 2023 przygotował nie lada gratkę dla miłośników okazji. W promocyjnych cenach będzie można kupić słuchawki na stronie internetowej marki oraz w wybranych sieciach handlowych. Oto lista produktów, które zostaną objęte promocją z tej okazji:
Jabra Elite 8 Active – nowość!
To najbardziej wytrzymałe słuchawki na świecie* i najnowsza propozycja Jabra w portfolio słuchawek sportowych z serii Elite Active. Zostały one przetestowane jako najwytrzymalsze słuchawki douszne na świecie*, posiadają certyfikat amerykańskich, militarnych testów ze standardem MIL-STD-810H i stopnień ochrony IP68. Wyniki testów potwierdzają, że są one całkowicie wodoszczelne, nawet przy zanurzeniu na głębokość 1,5 m. Świetnie radzą sobie z pyłem, kurzem i potem, bez szkody przetrwają upadek z wysokości 1 m. Także etui ładujące jest odporne na kurz i wilgoć, ze stopniem ochrony IP54. Dodatkowy atut to zastosowana technologia Jabra ShakeGrip™, dzięki której słuchawki leżą pewnie i wygodnie w uszach przez cały dzień i w czasie nawet najbardziej intensywnego treningu, bez konieczności używania skrzydełek.
Te słuchawki douszne, dzięki technologii 6 mikrofonów i specjalnej siateczce chroniącej przed wiatrem, stabilnemu połączeniu ze smartwatchem, Asystentowi Google, technologiom Fast Pair, Swift Pair i Spotify Tap, ANC, idealnemu dźwiękowi z Dolby Audio® i z czasem pracy na baterii do 8 h (32 h z etui) sprawdzają się równie dobrze w pracy, jak i podczas treningu. Dostępne są w kolorach: granatowym (Navy) i czarnym (Black).
Jabra Elite 4 Active
Elite 4 Active to kolejne bezprzewodowe słuchawki opracowane specjalnie z myślą o potrzebach osób prowadzących aktywny tryb życia. Zapewniają doskonałą jakość dźwięku podczas biegania, intensywnych ćwiczeń, słuchania muzyki oraz prowadzenia rozmów. Nowoczesny, minimalistyczny design, bezpieczne dopasowanie, aktywna redukcja hałasów (ANC), możliwość personalizacji muzyki, tryb HearThrough umożliwiający słuchanie dźwięków otoczenia i rozmawianie bez konieczności wyjmowania słuchawek dousznych, długi czas pracy na baterii (do 7 h na baterii i do 28 h z etui ładującym), certyfikat odporności IP57 i 2-letnia gwarancja odporności na wodę i kurz – to tylko niektóre z funkcji zapewniających dużą swobodę podczas treningów. Dostępne są w 3 kolorach: miętowym (Mint), czarnym (Black) i granatowym (Navy).
Jabra Elite 3
Jabra Elite 3 to idealny wybór dla osób poszukujących w słuchawkach bogatego dźwięku, mocnych basów i czystego dźwięku rozmów, na niższym poziomie cenowym. Słuchawki te ożywiają brzmienie muzyki dzięki 6-milimetrowym przetwornikom i możliwości dostosowania ulubionych utworów według naszych indywidualnych potrzeb, dzięki korektorowi dźwięku dostępnemu w aplikacji Sound+. Zapewniają też znakomitą izolację hałasu, a funkcja HearThrough umożliwia słuchanie dźwięków z otoczenia. Bateria wystarcza na 7 h działania (28 h z etui ładującym). Oferują elegancki, duński design oraz cztery opcje kolorystyczne: ciemnoszary (Dark Grey), granatowy (Navy), liliowy (Lilac) i jasnobeżowy (Light Beige).
Aktualne informacje na temat wszystkich cen i rabatów będą dostępne od piątku 24 listopada 2023 roku.
Więcej informacji na www.jabra.pl
*Więcej na stronie www.jabra.com/claims

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

Nowy system wykrywania i sygnalizacji pożaru w Data Centre w Warszawie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji
Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku
Handel
Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.