Black Friday i Cyber Monday 2023 – nawet do 40% rabatu na słuchawki Jabra
Black Friday 2023 w tym roku wypada 24 listopada. Jabra z tej okazji przygotowała wyjątkowe promocje na bezprzewodowe słuchawki true wireless z serii Elite. Rabaty sięgną nawet do 40%. Weekend pełen promocji wystartuje w Czarny Piątek i potrwa aż do Cyber Monday, 27 listopada. Jakie modele od Jabra będzie można kupić w promocyjnej cenie?
Duński producent z okazji Black Friday 2023 i Cyber Monday 2023 przygotował nie lada gratkę dla miłośników okazji. W promocyjnych cenach będzie można kupić słuchawki na stronie internetowej marki oraz w wybranych sieciach handlowych. Oto lista produktów, które zostaną objęte promocją z tej okazji:
Jabra Elite 8 Active – nowość!
To najbardziej wytrzymałe słuchawki na świecie* i najnowsza propozycja Jabra w portfolio słuchawek sportowych z serii Elite Active. Zostały one przetestowane jako najwytrzymalsze słuchawki douszne na świecie*, posiadają certyfikat amerykańskich, militarnych testów ze standardem MIL-STD-810H i stopnień ochrony IP68. Wyniki testów potwierdzają, że są one całkowicie wodoszczelne, nawet przy zanurzeniu na głębokość 1,5 m. Świetnie radzą sobie z pyłem, kurzem i potem, bez szkody przetrwają upadek z wysokości 1 m. Także etui ładujące jest odporne na kurz i wilgoć, ze stopniem ochrony IP54. Dodatkowy atut to zastosowana technologia Jabra ShakeGrip™, dzięki której słuchawki leżą pewnie i wygodnie w uszach przez cały dzień i w czasie nawet najbardziej intensywnego treningu, bez konieczności używania skrzydełek.
Te słuchawki douszne, dzięki technologii 6 mikrofonów i specjalnej siateczce chroniącej przed wiatrem, stabilnemu połączeniu ze smartwatchem, Asystentowi Google, technologiom Fast Pair, Swift Pair i Spotify Tap, ANC, idealnemu dźwiękowi z Dolby Audio® i z czasem pracy na baterii do 8 h (32 h z etui) sprawdzają się równie dobrze w pracy, jak i podczas treningu. Dostępne są w kolorach: granatowym (Navy) i czarnym (Black).
Jabra Elite 4 Active
Elite 4 Active to kolejne bezprzewodowe słuchawki opracowane specjalnie z myślą o potrzebach osób prowadzących aktywny tryb życia. Zapewniają doskonałą jakość dźwięku podczas biegania, intensywnych ćwiczeń, słuchania muzyki oraz prowadzenia rozmów. Nowoczesny, minimalistyczny design, bezpieczne dopasowanie, aktywna redukcja hałasów (ANC), możliwość personalizacji muzyki, tryb HearThrough umożliwiający słuchanie dźwięków otoczenia i rozmawianie bez konieczności wyjmowania słuchawek dousznych, długi czas pracy na baterii (do 7 h na baterii i do 28 h z etui ładującym), certyfikat odporności IP57 i 2-letnia gwarancja odporności na wodę i kurz – to tylko niektóre z funkcji zapewniających dużą swobodę podczas treningów. Dostępne są w 3 kolorach: miętowym (Mint), czarnym (Black) i granatowym (Navy).
Jabra Elite 3
Jabra Elite 3 to idealny wybór dla osób poszukujących w słuchawkach bogatego dźwięku, mocnych basów i czystego dźwięku rozmów, na niższym poziomie cenowym. Słuchawki te ożywiają brzmienie muzyki dzięki 6-milimetrowym przetwornikom i możliwości dostosowania ulubionych utworów według naszych indywidualnych potrzeb, dzięki korektorowi dźwięku dostępnemu w aplikacji Sound+. Zapewniają też znakomitą izolację hałasu, a funkcja HearThrough umożliwia słuchanie dźwięków z otoczenia. Bateria wystarcza na 7 h działania (28 h z etui ładującym). Oferują elegancki, duński design oraz cztery opcje kolorystyczne: ciemnoszary (Dark Grey), granatowy (Navy), liliowy (Lilac) i jasnobeżowy (Light Beige).
Aktualne informacje na temat wszystkich cen i rabatów będą dostępne od piątku 24 listopada 2023 roku.
Więcej informacji na www.jabra.pl
*Więcej na stronie www.jabra.com/claims

MSV 2025 – przemiany w przemyśle, technologie przyszłości i szeroki zakres tematyczny

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Konsument
Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy

Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.