Black Friday i Cyber Monday 2023 – nawet do 40% rabatu na słuchawki Jabra
Black Friday 2023 w tym roku wypada 24 listopada. Jabra z tej okazji przygotowała wyjątkowe promocje na bezprzewodowe słuchawki true wireless z serii Elite. Rabaty sięgną nawet do 40%. Weekend pełen promocji wystartuje w Czarny Piątek i potrwa aż do Cyber Monday, 27 listopada. Jakie modele od Jabra będzie można kupić w promocyjnej cenie?
Duński producent z okazji Black Friday 2023 i Cyber Monday 2023 przygotował nie lada gratkę dla miłośników okazji. W promocyjnych cenach będzie można kupić słuchawki na stronie internetowej marki oraz w wybranych sieciach handlowych. Oto lista produktów, które zostaną objęte promocją z tej okazji:
Jabra Elite 8 Active – nowość!
To najbardziej wytrzymałe słuchawki na świecie* i najnowsza propozycja Jabra w portfolio słuchawek sportowych z serii Elite Active. Zostały one przetestowane jako najwytrzymalsze słuchawki douszne na świecie*, posiadają certyfikat amerykańskich, militarnych testów ze standardem MIL-STD-810H i stopnień ochrony IP68. Wyniki testów potwierdzają, że są one całkowicie wodoszczelne, nawet przy zanurzeniu na głębokość 1,5 m. Świetnie radzą sobie z pyłem, kurzem i potem, bez szkody przetrwają upadek z wysokości 1 m. Także etui ładujące jest odporne na kurz i wilgoć, ze stopniem ochrony IP54. Dodatkowy atut to zastosowana technologia Jabra ShakeGrip™, dzięki której słuchawki leżą pewnie i wygodnie w uszach przez cały dzień i w czasie nawet najbardziej intensywnego treningu, bez konieczności używania skrzydełek.
Te słuchawki douszne, dzięki technologii 6 mikrofonów i specjalnej siateczce chroniącej przed wiatrem, stabilnemu połączeniu ze smartwatchem, Asystentowi Google, technologiom Fast Pair, Swift Pair i Spotify Tap, ANC, idealnemu dźwiękowi z Dolby Audio® i z czasem pracy na baterii do 8 h (32 h z etui) sprawdzają się równie dobrze w pracy, jak i podczas treningu. Dostępne są w kolorach: granatowym (Navy) i czarnym (Black).
Jabra Elite 4 Active
Elite 4 Active to kolejne bezprzewodowe słuchawki opracowane specjalnie z myślą o potrzebach osób prowadzących aktywny tryb życia. Zapewniają doskonałą jakość dźwięku podczas biegania, intensywnych ćwiczeń, słuchania muzyki oraz prowadzenia rozmów. Nowoczesny, minimalistyczny design, bezpieczne dopasowanie, aktywna redukcja hałasów (ANC), możliwość personalizacji muzyki, tryb HearThrough umożliwiający słuchanie dźwięków otoczenia i rozmawianie bez konieczności wyjmowania słuchawek dousznych, długi czas pracy na baterii (do 7 h na baterii i do 28 h z etui ładującym), certyfikat odporności IP57 i 2-letnia gwarancja odporności na wodę i kurz – to tylko niektóre z funkcji zapewniających dużą swobodę podczas treningów. Dostępne są w 3 kolorach: miętowym (Mint), czarnym (Black) i granatowym (Navy).
Jabra Elite 3
Jabra Elite 3 to idealny wybór dla osób poszukujących w słuchawkach bogatego dźwięku, mocnych basów i czystego dźwięku rozmów, na niższym poziomie cenowym. Słuchawki te ożywiają brzmienie muzyki dzięki 6-milimetrowym przetwornikom i możliwości dostosowania ulubionych utworów według naszych indywidualnych potrzeb, dzięki korektorowi dźwięku dostępnemu w aplikacji Sound+. Zapewniają też znakomitą izolację hałasu, a funkcja HearThrough umożliwia słuchanie dźwięków z otoczenia. Bateria wystarcza na 7 h działania (28 h z etui ładującym). Oferują elegancki, duński design oraz cztery opcje kolorystyczne: ciemnoszary (Dark Grey), granatowy (Navy), liliowy (Lilac) i jasnobeżowy (Light Beige).
Aktualne informacje na temat wszystkich cen i rabatów będą dostępne od piątku 24 listopada 2023 roku.
Więcej informacji na www.jabra.pl
*Więcej na stronie www.jabra.com/claims

Nowy robot współpracujący od Universal Robots o udźwigu 30kg

Sztuczna inteligencja w służbie obywateli i administracji rządowej

realme GT5 Pro zadebiutuje w Chinach już 7 grudnia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

W okresie okołoświątecznym Polacy generują duże ilości elektroodpadów. Połowa nie wie, że nie można ich wyrzucić do śmietnika
Polacy mają problem z prawidłowym wskazaniem elektroodpadów i nie do końca wiedzą, gdzie oddawać takie zużyte sprzęty – pokazuje badanie agencji badawczej Zymetria na zlecenie RLG. 34 proc. badanych przyznało, że zdarzyło im się źle zutylizować wyrzucane elektroodpady. Odpady, które najczęściej trafiają w nieodpowiednie miejsce, to m.in. kable, ładowarki czy słuchawki. – Podobnie jest z różnego rodzaju golarkami, lokówkami, zabawkami na baterie i innymi małymi sprzętami, czyli tym, co niebawem będziemy kupować pod choinkę – zauważa Monika Wyciechowska z RLG w Polsce. Jak wskazuje, ponad połowa Polaków nie wie, że starych sprzętów nie wolno wyrzucać do pięciu frakcji, ale trzeba je oddać do specjalnych punktów zbiórki.
Partner serwisu
Edukacja
Demografia, zdrowie, edukacja i ekologia. Nowe technologie mają coraz większe znaczenie dla rozwiązywania najbardziej palących problemów

O pozytywnym wpływie technologii na biznes mówi się od dawna, za czym idą rosnące z roku na rok inwestycje przedsiębiorstw w ten obszar, m.in. chmurę czy sztuczną inteligencję. Coraz częściej nowe technologie znajdują także zastosowanie w rozwiązywaniu palących problemów globalnych. Pracują nad nimi zarówno duże korporacje, naukowcy i studenci, jak i start-upy z całego świata. – Nowe technologie posiadają ogromny potencjał w przekształcaniu i wspieraniu kluczowych obszarów społeczno-gospodarczych, takich jak edukacja, zdrowie, środowisko i gospodarka – mówi Alicja Tatarczuk z Huaweia. Koncern szuka takich innowacyjnych pomysłów wśród młodych naukowców w swoim konkursie Tech4Good, który jest częścią programu Seeds for the Future.
Handel
Technologie rewolucjonizują biznes restauracyjny. Kioski samoobsługowe, kody QR, a wkrótce sztuczna inteligencja będą standardem w branży gastronomicznej

Digitalizacja i nowe technologie stają się głównym motorem rozwoju branży restauracyjnej, a rozwiązania technologiczne – takie jak kody QR, kioski samoobsługowe, cyfrowe menu czy systemy AI wspierające sprzedaż – coraz powszechniej pojawiają się w stacjonarnych restauracjach, usprawniając ich funkcjonowanie i przyciągając klientów. – Niewątpliwie technologia będzie nadal zmieniać sektor gastronomiczny. Im lepsze interakcje z klientem, tym częściej korzysta on z naszych usług – mówi Luis Comas, CEO AmRestu, operatora m.in. marek: KFC, Starbucks, Pizza Hut i Burger King, który w tym roku obchodzi 30-lecie swojej działalności.
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.