Komunikaty PR

Binance wspiera kobiety w świecie nowych technologii, a w tym w obszarze Web3

2023-03-07  |  14:00
Biuro prasowe

Tuż przed Międzynarodowym Dniem Kobiet, Binance podkreśla swoje zaangażowanie na rzecz akcji zwiększających znaczenie kobiet w świecie Web3, angażując je zarówno jako aktywne użytkowniczki, jak i pracowniczki firm w branży. Do tej pory Binance zainwestował ponad 2 miliony dolarów, aby wspierać kobiety w ponad 10 krajach świata. W tym roku giełda chce zwiększyć swoje wysiłki w tym obszarze.

Binance angażuje się w tworzenie i finansowanie edukacji Web3 dla kobiet

W 2022 roku fundacja Binance Charity przekazała 2 miliony dolarów na sfinansowanie ponad 36 tys. stypendiów z obszaru Web3 przeznaczonych dla kobiet. W tym roku kontynuowane będą działania związane z fundowaniem kursów, programów i stypendiów – z naciskiem na te kierowane do pań oraz osób z niedoreprezentowanych społeczności. Biorąc pod uwagę, że obecnie tylko 37% kobiet posiada kryptowaluty w swoich portfelach[1], edukacja to klucz do otworzenia branży na większą liczbę kobiet.

W ubiegłym roku Binance sfinansowało stypendia przeznaczone na kursy związane z blockchainem i kryptowalutami organizowane przez uniwersytety, szkoły i organizacje non-profit. Fundusze trafiły do kobiet z Niemiec, Nigerii, Kenii, Brazylii, Francji, RPA, Australii i Ukrainy. Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, fundacja Binance Charity przekaże także dodatkowe 100 tys. dolarów na rzecz Georgia’s Innovation & Technology Agency (GITA) w celu wspierania edukacji i szkoleń z zakresu Web3 przeznaczonych dla kobiet. Akademia Binance dostarczy również treści edukacyjne dla kursów GITA w tym obszarze.

Binance angażuje się w zwiększanie udziału kobiet w gronie pracowników

W 2017 roku Binance został założony m.in. przez Yi He, co oznacza, że firma jest jedną z niewielu podmiotów kryptowalutowych, w których tworzenie angażowały się kobiety. W najważniejszych przedsiębiorstwach branżowych stanowią mniej niż 5% założycielek[2]. W 2022 roku powstało ponad 10 000 nowych biznesów w branży, ale zaledwie ok. 292 kobiet było founderkami[3].

Widząc potrzebę odpowiedzi na lukę płciową w branży, Binance stworzyło swoje pierwsze sformalizowane programy stażowe i absolwenckie, które umożliwiają podniesienie poziomu różnorodności w branży – to oznacza także zwiększenie liczby kobiet. Ponadto, Binance dzieli się z kobietami wskazówkami i poradami związanymi z rozwijaniem kariery poprzez programy mentorskie, warsztaty dla talentów i kursy edukacyjne oraz wykłady. W ten sposób mogą one poznać doświadczenia innych osób w branży i dowiedzieć się, w jaki sposób można rozpocząć karierę w świecie Web3.

– Naszą misją realizowaną poprzez Binance Charity i Akademię Binance jest wsparcie kobiet w zrozumieniu potencjału Web3 oraz technologii blockchain. Przygotowane przez nas programy edukacyjne i stażowe mają na celu zwiększenie wiedzy i umiejętności młodych kobiet, dzięki którym będą mogły skutecznie zmieniać branżę – mówi Yi He, współzałożycielka Binance i Chief Marketing Officer. – Wierzymy, że każdy, kto ma pomysły, może mieć wpływ na świat – niezależnie od płci. Mamy nadzieję, że nasze zobowiązania poskutkują zwiększeniem liczby kobiet na pierwszych liniach innowacji kryptowalutowych, co przełoży się na wiatr zmian w sektorze.


[1] TripleA.io: Global Crypto Ownership

[2] CoinJournal.net: Women in crypto statistics 2022

[3] BCG.com: Gender Diversity in Web3

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
Technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
Technologie Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?
2025-04-17 | 07:00

Trendy w branży elektrotechnicznej – jakie rozwiązania dominują na rynku?

Branża elektrotechniczna dynamicznie się rozwija, dostosowując do rosnących wymagań użytkowników oraz wyzwań związanych z efektywnością energetyczną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Energia słoneczna wyprzedziła węgiel jako źródło energii w UE. Tempo dalszego rozwoju zależy od inwestycji w system i sieć

Zgodnie z założeniami strategii planu REPowerEU do 2030 roku na terenie państw członkowskich ma zostać zainstalowanych niemal 600 GW mocy fotowoltaiki słonecznej. Organizacje takie jak SolarPower Europe walczą o to, aby do tego czasu fotowoltaika stała się głównym źródłem energii elektrycznej. O ile w ostatnich latach odnotowano dynamiczne tempo wzrostu produkcji energii słonecznej, o tyle w kolejnych latach na drodze do realizacji planu może stanąć nienadążająca za tempem rozwoju infrastruktura.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.