BIM DAYS 2023 | Ekosystem danych – cyfryzacja, dane i zrównoważony rozwój
Jak budować cyfrowe procesy w firmach na rynku architektoniczno-budowlanym, żeby działać bardziej efektywnie? Jak wykorzystać szanse, które przynosi cyfryzacja do rozwoju i zwiększania konkurencyjności polskiej branży architektonicznej i budowlanej? Jak przekuć dostępne dane w możliwość budowania lepszego, bardziej zrównoważonego świata? Odpowiedzi na te i inne pytania będziemy szukać podczas 9. konferencji BIM DAYS 2023 | Ekosystem danych. Odbędzie się ona już 28-30 listopada 2023 w formule hybrydowej. Agenda i rejestracja dostępne są na stronie www wydarzenia.
Warszawa, listopad 2023 – Autodesk wraz z partnerami zapraszają na kolejną edycję BIM DAYS 2023, w tym roku pod hasłem Ekosystem danych. Już po raz dziewiąty spotykamy się, aby rozmawiać jak dzięki technologii i organizacji pracy podnosić efektywność i konkurencyjność zarówno poszczególnych firm, jak i całego sektora projektowo-budowlanego.
Program tegorocznego wydarzenia będzie koncentrował się na obszarach związanych z:
- kolejnych etapach cyfryzacji polskiej branży projektowo-budowlanej i rozwijania dojrzałości cyfrowej organizacji,
- zrównoważonym podejściem do procesu budowlanego i wpływem uwarunkowań prawno-finansowych na wzrost świadomości środowiskowej,
- wartością i zarządzaniem danymi w procesie budowlanym.
Organizatorzy przygotowali również specjalną sesję dla producentów materiałów i urządzeń dla branży budowlanej. To grupa, której włączenie do ekosystemu danych rośnie wraz ze wzrostem świadomości dotyczącej standardów ESG wśród inwestorów i projektantów.
- Konferencję kierujemy do wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego: architektów, konstruktorów i instalatorów, wykonawców oraz inwestorów prywatnych i publicznych, a także firm produkujących urządzenia i materiały dla budownictwa. To przestrzeń i czas do wymiany doświadczeń. Chcemy umożliwić rozprzestrzenianie się dobrych praktyk, edukowanie rynku i dzięki temu wesprzeć transformację cyfrową całego sektora – mówi Agnieszka Staniewicz, Account Based Marketing Manager w Autodesk.
BIM DAYS 2023 | Ekosystem danych to 3 dni konferencji, ponad 40 sesji i ponad 50 prelegentów. Wśród nich eksperci polscy i zagraniczni, w tym wielu praktyków i liderów cyfryzacji w swoich organizacjach.
Konferencja odbędzie się w trybie hybrydowym – pierwszy dzień będzie dostępny dla limitowanej liczby uczestników również stacjonarnie, wszystkie trzy dni będą dostępne w formule online.
Zapraszamy do rejestracji: strona wydarzenia
Informacje o konferencji
BIM DAYS 2023 | Ekosystem danych
Konferencja hybrydowa, 28-30.11.2023
Rejestracja oraz program konferencji: strona wydarzenia
Patroni instytucjonalni: Zespół Doradców Gospodarczych TOR, Polski Związek Firm Developerskich (PZFD), Polskie Stowarzyszenie Budownictwa Ekologicznego (PLGBC), Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH), Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji RP (SITK RP)
Partnerzy Złoci: Dell Technologies, Esri
Partnerzy Srebrni: Leica Geosystems
Partnerzy Autodesk: AEC Design, Arkance Systems Poland, Graitec, Man and Machine, MAT, Procad.
Informacje o Autodesk
Autodesk zmienia sposób projektowania i tworzenia świata. Nasza technologia obejmuje architekturę, inżynierię, budownictwo, projektowanie produktów, produkcję, media i rozrywkę. Umożliwia innowatorom z całego świata wyjście naprzeciw wyzwaniom, niezależnie od ich skali. Od bardziej zielonych budynków, poprzez coraz inteligentniejsze produkty, po produkcję zachwycających hitów kinowych. Oprogramowanie Autodesk pomaga naszym klientom projektować i tworzyć lepszy świat dla wszystkich. Więcej informacji na www.autodesk.pl, www.facebook.com/Autodesk.Poland
#MakeAnything
Kontakt:
Dorota Prochowicz, Omega Communication, 728 433 401, dprochowicz@communication.pl
Infrastruktura cyfrowa w modelu subskrypcyjnym wsparciem dla firm
Zarządzanie prawami użytkowników w ważeniu laboratoryjnym
Prezent komunijny dla małego gracza
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Transport
Chiny przyspieszają inwestycje w odnawialne źródła. Nie przestają jednak rozbudowywać mocy węglowych
Coraz dotkliwsze skutki zmian klimatycznych, ale przede wszystkim chęć zbudowania bezpieczeństwa energetycznego i uniezależnienia się od zewnętrznych dostaw surowców skłoniły rząd w Pekinie do ekspresowych inwestycji w nowe moce odnawialnej energii. W efekcie Chiny wyrastają na globalnego lidera transformacji energetycznej – odpowiadają dziś za największy na świecie przyrost mocy zainstalowanych w fotowoltaice i wiatrakach. Co ciekawe, nie rezygnują jednak przy tym również z inwestycji w energetykę węglową.
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.