Komunikaty PR

Bezpłatny raport „Najbardziej zyskowne technologie. Trendy w rozwiązaniach B2B”

2021-09-07  |  12:00
Biuro prasowe

Nowoczesna technologia wspiera rozwój firm na wielu płaszczyznach. Pomaga m.in. sprawniej prowadzić działalność operacyjną, lepiej odpowiadać na potrzeby klientów, a także szybciej wychwytywać nowe możliwości biznesowe.

Dlatego tak ważne jest dla każdego przedsiębiorcy, menedżera i specjalisty z każdej branży oraz z każdego sektora gospodarki, aby być na bieżąco z innowacjami oraz znać kluczowe trendy technologiczne.

Chcąc ułatwić to zadanie, przygotowaliśmy na podstawie analizy kilkudziesięciu źródeł obszerny raport pt. Najbardziej zyskowne technologie. Trendy w rozwiązaniach B2B. Przewodnik dla biznesu, w którym prezentujemy:

  • najważniejsze i najbardziej zyskowne trendy technologiczne, które już dziś można wykorzystać w biznesie,
  • pięć odrębnych, ale silnie powiązanych ze sobą trendów: blockchain, sztuczna inteligencja i VR, automatyzacja i robotyka, IoT oraz technologie wspierające ochronę klimatu,
  • dane na temat stanu i rozwoju wszystkich analizowanych rynków,
  • wiele przykładowych zastosowań każdego z omawianych trendów – w różnych firmach i branżach.

Należy pamiętać o tym, że obecnie to właśnie technologia w dużej mierze definiuje przyszłość biznesu. Warto więc poznać trendy technologiczne, które niebawem zdominują rynek na całym świecie, a już dziś mogą być z sukcesami zastosowane w biznesie!

 

LINK DO RAPORTU: 
https://markethub.pl/raport-najbardziej-zyskowne-technologie-dla-biznesu/ 

 

Market Hub to firma badawcza, która od 15 lat zajmuje się dostarczaniem i analizą informacji na potrzeby biznesu. W oparciu o aktualne, rzetelne i wiarygodne źródła informacji przygotowujemy dla naszych klientów m.in. analizy i badania rynku, analizy konkurencji, oceny potencjału innowacyjnego, monitoring branż i sektorów, monitoring informacji o przetargach oraz weryfikację firm i kontrahentów.

Zaufały nam zarówno prywatne przedsiębiorstwa, jak i instytucje publiczne, z wieloma z nich współpracujemy regularnie, dostarczając zweryfikowane informacje dla zarządów i kadry menedżerskiej

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Technologie Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl Biuro prasowe
2024-12-27 | 10:00

Chatbot AI w kuchni – rewolucyjne narzędzie od Maspex na Uwielbiam.pl

Maspex SA, jeden z liderów polskiego rynku spożywczego, wprowadził na platformie Uwielbiam.pl nowoczesne rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji. Dzięki temu narzędziu osoby
Technologie 5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!
2024-12-23 | 08:00

5 najczęstszych mitów o pracy w IT. Sprawdź, jak jest naprawdę!

Praca w branży technologicznej jest obiektem wielu stereotypów, które czasami mogą odstraszać potencjalnych kandydatów. W rzeczywistości to różnorodna
Technologie realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna
2024-12-20 | 11:00

realme prezentuje 14 Pro - smartfon zmieniający kolor pod wpływem zimna

Seria realme 14 Pro wprowadza innowacyjną, wrażliwą na zimno technologię zmiany koloru, co jest pierwszym tego typu rozwiązaniem w branży smartfonów. Wykorzystuje ona zaawansowane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Prawo

Pediatrzy: Słodkie e-papierosy nie są przebadane. Państwo musi przejąć inicjatywę w sprawie kontroli ich jakości

Co trzeci uczeń pierwszą styczność z nikotyną miał w wieku 13 lat. Dla 70 proc. pierwszym w życiu wyrobem z nikotyną był e-papieros. Wśród uczniów używających obecnie nikotyny najwięcej, bo 80 proc., używa e-papierosów, najczęściej o słodkich smakach – wynika z badań CBOS. W dodatku z badań wynika, że zakaz sprzedaży takich produktów niepełnoletnim jest skutecznie omijany. Polskie Towarzystwo Pediatryczne, wspierane przez lekarzy innych specjalności, apeluje do premiera o wycofanie ze sprzedaży smakowych e-papierosów z nikotyną i bez niej. Zwłaszcza słodkie substancje smakowe dodawane do e-liquidów dla osiągnięcia atrakcyjnego smaku wciąż nie są wystarczająco przebadane  alarmują toksykolodzy.

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.